"Кіноматограф Індії"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Найважливішим у розробці фірмового стилю є концептуальне рішення і виключно ретельна його реалізація. Фірмовий стиль - основа ідентифікації іміджу Вашої компанії, частина фундаменту, що формує бренд. Фірмовий стиль – це відображення суті компанії. Наявність продуманого фірмового стилю говорить про її солідності.
Фірмовий стиль включає в себе цілий ряд елементів, основні з них: Фірмовий знак і логотип (торговий знак, торговельна марка) Фірмовий блок (знак + логотип) Колір Фірмовий шрифт Візитна картка Фірмовий бланк Бланк рахунку, факсу Фірмовий конверт (євростандарт, C4, C5) Фірмова папка Фірмові сувеніри
Також у фірмовий стиль можуть бути включені принципи оформлення інших видів документів, які використовуються на підприємстві, принципи оформлення рекламної продукції, вивісок, покажчиків, упаковки та багато іншого. Ви можете замовити розробку як окремих елементів фірмового стилю, так і весь комплект відразу.
Фірмовий стиль: днозначно визначає приналежність до Вашої фірми всього, що дійсно має відношення саме до Вашої фірми Створює візуальний образ фірми Виділяє Вашу фірму з великої кількості інших Є ознакою хорошого тону Говорить Вашим діловим партнерам і клієнтам про сучасність поглядів Вашої компанії.
Основні елементи фірмового стилю: Логотип Фірмові кольори Папка Візитка Конверт Бланк листа / договору Факс-бланк Слоган
Розрізняють декілька стилів або видів логотипу. Мова йде не про емблеми і герби, а саме про види логотипів: Текстовий логотип Графічний логотип Креативний логотип
Схожі презентації
Категорії