Алгоритми й виконавці
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дайте відповіді на запитання Яку програму вивчали на попередніх уроках? Як запустити програму? Як зберегти малюнок? Що таке алгортим?
Алгоритм Ви вже знаєте, що алгоритм - це послідовність команд. Алгоритми складаються для конкретного виконавця. Кожен виконавець має свою систему команд. Виконавши алгоритм, виконавець повинен досягти поставленої мети: виготовити потрібну деталь, дістатися необхідного місця, приготувати страву, обчислити значення арифметичного виразу тощо.
Алгоритм Складемо алгоритм письмового або усного обчислення значення виразу: 23579-(12*18 + 1575: 15) Очевидно, що цей алгоритм потрібно складати для виконавця, який може виконувати команди додавання, віднімання, множення і ділення натуральних чисел. Таким виконавцем може бути, наприклад, учень 4 класу, але не може бути учень 2 класу, тому що він не може виконати команду ділення натуральних чисел.
Алгоритм Алгоритм буде такий: 1. Знайти добуток чисел 12 і 18 і запам'ятати його 2. Знайти частку від ділення числа 1575 на число 15 і зап тати її 3. Знайти суму результатів дій 1 і 2 і запам'ятати її 4. Знайти різницю числа 2357 і результату дії 3 і повідомити її
Розв'яжемо задачу Відстань до першої кульки була 25 метрів. Відстань від жовтої кульки до зеленої була 10 метрів, а від зеленої до жовтої 8 метрів. Після останньої кульки до виходу вони пройшли ще 4 м. Зелених кульок - 6 Жовтих кульок - 5 5 + 5 * 1 0 + = 2 5 * 8 + 4 Відповідь: 119 метрів Супровід Операційна система спитала, чи вміємо ми шукати шлях у лабіринті?(Так) Вона вирішила дізнатися як пройшли Елзік, Ганнуся і Мудрунчик по лабіринту до зорельоту і скільки треба зібрати кульок.
Перевіримо на калькуляторі Розв'яжемо задачу на калькуляторі Послідовність натискання кнопок калькулятора для розв'язання прикладу 1 8 + 6 * 9 = МС- очистити пам'ять МR- викликати число з пам'яті на екран калькулятора МS- записати число в пам'ять М+- додати число на екрані калькулятора до числа в пам'яті 1 8 MS 6 * 9 M+ MR = 5 + 5 * 1 0 + = 2 5 * 8 + 4 Ганнуся подумала, а якщо обчислити задачу на калькуляторі, то яку відповідь отримаємо? З допомогою гіперпосилання Калькулятор Викликаємо програму Калькулятор і обчислюємо вираз. Проблемна ситуація Чому відповідь ми отримали неправильну? Обговорення ситуації з дітьми. Результат Не вірно виконували порядок дій. Давайте попросимо допомоги у нашої незнайомки. У комп'ютері як і у нас є пам'ять. Вона позначається літерою М. А працювати з нею допоможуть клавіші. Пояснення клавіш залишається на екрані. Граємо з пам'яттю Знов запустити програму калькулятор. Ви будете пам'яттю, а я екраном калькулятора. Я показую число 5. Яку клавішу натиснути, щоб воно пішло у пам'ять? (MS). Я показую число 10. Яку клавішу натиснути, щоб скласти 10 і 5 з пам'яті? (М+). Яку клавішу натиснути, щоб показати число з пам'яті на екран. (MR) Як очистити пам’ять? (МС). Молодці Пояснення видаляються з екрану.
Розв'яжемо задачу на калькуляторі Перевіримо на калькуляторі 5 * MS 0 1 5 M+ MR = = * 8 2 Послідовність натискання кнопок калькулятора для розв'язання прикладу + 5 + 4 = 5 + 5 * 1 0 + = 2 5 * 8 + 4 Ось яку цікаву задачу нам допомогла розв'язати операційна система. Вона нам завжди допоможе працювати з комп'ютером. На дошку – допомагає нам працювати з комп'ютером. А тепер ми спробуємо свої сили. Виконання 2,3а завдань з робочого зошиту відбувається у парах.
Схожі презентації
Категорії