1
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Моделювання. Основи алгоритмізації»; здійснити контроль набутих знань та практичних навичок роботи за комп’ютером. Мета уроку
Роздатковий матеріал, ПЗ Тест «Моделювання. Основи алгоритмізації. 12 питань 10хв», комп’ютер, проектор, кольорові фішки, скрайбінг презентація «Алгоритми», презентація «Модель. Види моделі». Обладнання
1.Організаційний момент. 2.Мотивація навчальної діяльності . Ми вивчили з вами дану тему для того, щоб у майбутньому ви уміли використовувати дані знання для вирішення проблем, а саме, уміли поступово і правильно виконувати свої дії по ремонту автомобіля, знали алгоритм підготовки деталі до зварювання і т.д. Хід проведення уроку
3.Актуалізація знань. І сьогодні ми підведемо підсумки з теми : «Моделювання. Основи алгоритмізації.» Дану тему ми з вами розглядали 8 уроків, а тепер настав час перевірити ваші знання. Спочатку давайте переглянемо з вами 2 презентації.(Відео про алгоритм та модель.) 4.Узагальнення і систематизація знань. А тепер, об’єднавшись у групи ви будете виконувати завдання, які будуть оцінюватись. Тож почнемо. Хід проведення уроку
1 група. Алгоритм — це зрозумілий, точний та повний опис послідовності простих дій для розв'язування конкретної задачі. (зрозумілий, точний,великий, повний) Алгоритм — це зрозумілий, точний та повний опис послідовності простих дій для розв'язування конкретної задачі. Завдання 1.Вставити пропущені слова. (2 бали)
2 група. Модель об'єкта — це новий об'єкт, який має властивості даного об'єкта, суттєві для певного дослідження. ( дослідження, об'єкт, властивості, приклад) Модель об'єкта — це новий об'єкт, який має властивості даного об'єкта, суттєві для певного дослідження. Завдання 1.Вставити пропущені слова. (2 бали)
Завдання 2. Запишіть послідовність подій. Проставте числа в порожні клітинки.(4 бали) Взяти вовка у човен, перевезти його на інший берег, висадити. Повернутися назад. Взяти капусту у човен, перевести її на інший берег і викласти. Взяти козу у човен і повернутися на попередній берег, висадити. Взяти козу у човен, перевезти її на інший берег, висадити. Повернутися назад. Взяти козу у човен, перевезти її на інший берег, висадити. Човняру потрібно перевезти в човні через річку вовка, козу і капусту. У човні, крім човняра, вміщується або тільки вовк, або тільки коза, або тільки капуста. На березі не можна залишати козу з вовком або козу з капустою. (Ця старовинна задача вперше трапляється в математичних рукописах VIII ст.)
Відповідь: Словесна форма алгоритму перевезення: 1. Взяти козу у човен, перевезти її на інший берег, висадити. 2. Повернутися назад. 3. Взяти вовка у човен, перевезти його на інший берег, висадити. 4. Взяти козу у човен і повернутися на попередній берег, висадити. 5. Взяти капусту у човен, перевести її на інший берег і викласти. 6. Повернутися назад. 7. Взяти козу у човен, перевезти її на інший берег, висадити.
а) рисунок піраміди; и) металева модель атома; б) накреслений план школи; і) запис шахової партії; в) формула площі прямокутника; ї) фізичний дослід; г) нотний запис пісні; й) рівняння хімічної реакції; д) макет забудови площі; к) опудало птаха; е) кулінарний рецепт; л) сценарій проведення свята; є) хімічний дослід; м) фотографія місцевості; ж) дерев'яна модель літака; н) глобус. з) комп'ютерна модель автомобіля; Завдання 3. «Хто перший». Розподіліть указані моделі об'єктів, залежно від способу подання моделі. (1бал)
Завдання 3. «Хто перший». Розподіліть указані моделі об'єктів, залежно від способу подання моделі. (1бал) Матеріальні моделі Інформаційні моделі д,ж,и,к,н а,б,в,г,е,є,з,і,ї,й,л,м
Алгоритм «Відгадай число»: Задумай будь-яке число. Додай до нього 12. Від результату відніми 7. Відніми від результату задумане число. Одержано число ? Завдання 4. «Хто перший». Відгадайте задумане число. Відповідь показати через пантоміму.(2 бали) 5
Підбиття підсумків уроку Отже ви закінчили вивчати тему і отримали бали, а зараз я попрошу вас подумати і оцінити сьогоднішній урок. Рефлексія (3 кольори червоний,жовтий,зелений) Зелений колір – я все знаю, було дуже весело, було цікаво. Жовтий колір – я не все зрозумів з даної теми, інколи мені було важко зрозуміти завдання, хочу ще повторити дану тему. Червоний колір – я нічого не зрозумів, мені взагалі було не цікаво.
Схожі презентації
Категорії