вавапвапва
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Взаємодія підприємств-олігополістів на ринку мобільного зв’язку Салига Максим 11 Клас Призинтацiя з фiзики
Стрімкий розвиток галузі обумовлений запровадженням технологічних новинок Не перестає дивувати «Київстар», оператор, не дивлячись на свої досить високі тарифи, продовжує «стахановськими» темпами збільшувати і без того величезну абонентську базу. Обслуговуючи 43% ринку, компанія не зупиняється на досягнутому і щомісяця збільшує кількість користувачів ще на 200-300 тис. абонентів. Найбільший в Україні оператор мобільного зв'язку, ЗАТ "Київстар GSM", спільне російсько-норвезьке підприємство, співзасновниками якого є російська компанія "Альфа-груп" (43,49%) та норвезька - Telenor (56,51%). «МТС» - дочірня компанія ВАТ "Мобільні телесистеми" (РФ). Мережа оператора охоплює більше 95% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM- 900/1800 і CDMA-450), стаціонарного, міжміського та міжнародного зв'язку, також надає послуги міжнародного роумінгу. ТОВ "Астеліт" працює на українському ринку мобільного зв'язку з початку 2005 року. Його єдиним власником є Euroasia Telecommunications Holdings B.V., 55% якої належать Turkcell, 44,71% - ЗАТ "Систем Кепітал Менеджмент". Компанія надає послуги на території, на якій проживає 91% населення України. Мережа компанії сьогодні працює у всіх містах з населенням більше 35 тис. мешканців і в більше ніж 22 тис. населених пунктах України, а також на всіх основних автомагістралях країни. ЗАТ "Українські радіосистеми" (дочірнє підприємство російського ВАТ "Вимпелком") надає послуги мобільного зв'язку під торговою маркою Beeline з квітня 2006 року. Мобільна мережа компанії працює більш ніж в 10 тис. населених пунктів, де проживає 42,3 млн. мешканців (більше 88% населення України).
Слайд перегружений і незрозумілий, спростити, якщо хочете використати зарубіжні данні, краще перекласти на українську
Одним яскравим прикладом є цінові війни між компаніями мобільного зв’язку "Київстар" та "МТС". Таріфи спілкування "Київстар" на першопочатках були значно нижчі, ніж компанії "МТС", але згодом "МТС" застосувала стратегію "цінового виклику", знизивши тарифи, вигідніші, ніж в мережі "Київстар", як наслідок, щоб підвищити попит на свої послуги, використала стратегію "забезпечення послуг високоякісного іміджу", а саме обгрунтовуючи якість мережі в будь-якому регіоні України, особливо в гірській місцевості.
У відповідь на рекомендації Антимонопольного комітету України щодо зниження тарифів на послуги мобільного зв'язку, компанія "Український мобільний зв'язок" (UMC) повідомила про зниження з 26 квітня 2008 р. тарифів для користувачів карток SIM-SIM на 25 %. Про це голову Антимонопольного комітету України Олексія Костусєва поінформував у своєму листі Генеральний директор UMC Ерік Франке. Він зазначив, що компанія узяла на себе відповідальність, щоб зробити послуги мобільного зв'язку доступними для всіх громадян України.
Список використаних джерел: 1. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку і інформатизації: річний звіт за 2011 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nkrz.gov.ua/uk/ 2. Голубицкая Е. А. Основы маркетинга в телекоммуникациях : учеб . пособ. / Е. А. Голубицкая , Е. Г. Кухаренко. – М.: Радио и связь , 2009. – 320 с. 3. Бінько І. Інформаційний простір України: стан та тенденції розвитку // Бібліотечний вісник – 2010. - № 2 4. Базилевич В.Д .Формування конкурентного середовища в транзитивній економіці: проблеми, тенденції, протиріччя. Конкуренція. – 2011. №2. 26 с. 5. Борисенко З.М. Конкурентна політика держави як фактор розвитку економіки України. – К.: Таксон, 2011. – 346 с.
Схожі презентації
Категорії