X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дихальні вправи

Завантажити презентацію

Дихальні вправи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Дихательна гімнастика Підготувала вчитель початкових класів Дубровицького НВК Семеняка Олена В’ячеславівна

Слайд 2

Рекомендації з проведення дихальної гімнастики Усі вправи на дихання потрібно починати з видиху. Дихання має бути спокійним, безшумним, плавним. Таке дихання називають реберно-діафрагматичним. Залежно від характеру, від складності, дихальні вправи виконуються протягом трьох-п’яти хвилин.

Слайд 3

Під час виконання таких вправ діти мають перебувати в спокійному стані, не напружуватись. Заняття слід проводити в провітреній кімнаті. Не рекомендується працювати над вправами після прийняття їжі. Для отримання позитивного результату дихальні вправи проводяться щодня, із поступовим збільшенням рахунку для вдиху і видиху.

Слайд 4

На першому етапі (підготовчому) проводяться дихальні вправи без словесного супроводу. Вони можуть поєднуватися з рухами.

Слайд 5

«ТРУБАЧ» . Сидячи, кисті рук стиснуті в трубочку, підняті вгору. Повільно видихаючи, голосно вимовляти «п-ф-ф-ф». Повторити 4-5 разів.

Слайд 6

«Півень» Встати прямо, ноги нарізно, руки опустити. Підняти руки в сторони, а потім плескати ними по стегнах. Видихаючи, вимовляти «ку-ка-ре-ку ». Повторити 5-6 разів.

Слайд 7

«Кулька» . Уявіть, що в животику у вас надувна кулька. Вдих носиком - кулька надувається і стає велика-велика. Животик випинається. Видих - кулька здувається із звуком -с-, -з- або -ш-. Виконувати вправу 3-4 рази.

Слайд 8

«ПАРОВОЗИК» Ходити по класній кімнаті, роблячи поперемінні рухи руками і примовляючи «чух-чух-чух». Повторювати протягом 20-30 секунд.

Слайд 9

«Загони м’яч у ворота» Із олівців викладаємо уявні ворота, а з вати робимо невеличкі кульки, розміром із тенісний м’ячик. Покладіть ватну кульку на край столу чи парти і, дмухаючи на неї, задуйте її в уявні ворота із олівців.

Слайд 10

«Звуконаслідування» Пригадайте і відновіть різні звуки природи із життя: свист вітру, шум лісу, писк комара, скрекотіння сороки, гарчання собаки, звук дзвінка.

Слайд 11

«Задуй свічку» Візьміть вузеньку смужку паперу й, уявіть, що це свічка, дмухайте на неї. Струмінь видиху повинен бути без різких коливань – папір контролює рівність видиху.

Слайд 12

«Олівець» Покласти олівець на край парти. Вдихнути глибоко носом і одним видихом задути олівець у лунку для ручок на парті

Слайд 13

«Вітер» Як шумить вітер? А ось так! Вдих носиком. Видих ротиком, долонька торкається ротика і дитина без голосу вимовляє "звук індіанця" - це шумить вітер. Вправу слід повторити 3-4 рази.

Слайд 14

«Гуляє вітер по паркану» Візьміть паперові прямокутники розміром 20х10, з одного боку розрізані на смужки, як гребінець. Сильним ротовим видихом приводимо в рух смужки, щоб вони колихалися.

Слайд 15

Повторити 5-10 разів. Дуже важливо, щоб звук «ха!» був результатом різкого видиху, ішов із грудної клітки. Вправа добре очищає дихальні органи, покращує їх Діти стають прямо, ноги ширші за плечі. Руки опущені, пальці зчеплені в замок. Піднімають руки вгору, вдихають, прогинаються назад. «Рубання дров»

Слайд 16

«Гуси летять» Повільна ходьба протягом 1-2 хвилин. Піднімати руки в сторони - вдих, руки вниз-видих, вимовляти «г-у-у-у-у».

Слайд 17

За умови вільного, без перевтом і напружень, володіння дітьми процесом дихання, можна перейти до виконання дихальних вправ з вимовою слів, словосполучень, речень.

Слайд 18

Вправа 1 Зробити глибокий вдих носом, і на одному плавному видиху провести рахунок до 3 – 5 (один, два, три, ...). Поступово доводимо рахунок до 10 – 15. можна провести рахунок у зворотному напрямі (десять, дев’ять, вісім, ...). Вправа 2 Зробити глибокий вдих носом, і на одному плавному видиху перерахувати дні тижня.

Слайд 19

Вправа 3 Зробити глибокий вдих носом, і на одному плавному видиху перерахувати назви місяців. Вправа 4 Після паузи вдих носом – прочитати на видих першу частину загадки чи прислів’я; знову пауза – вдих, і на новому видиху читати другу частину: “Уночі літає (вдих), вогнем миготить, (вдих) а диму немає (зірка)”.

Слайд 20

Вправа 5. Зробити глибокий вдих носом. Прочитати цілу фразу на одному видиху. Журавлі – журавлики Крила натомили (вдих) Бо довго над морем З вирію летіли (вдих) Вправа 6 Прочитати прислів’я на одному мовному видиху: Малі тілом, та великі духом. Не спіши язиком, квапся ділом. Про добре діло говори сміло.

Слайд 21

Вправа 7 Після паузи вдих – прочитати на видих першу частину скоромовки; знову пауза – вдих, і на новому видиху читати другу частину: Біля гірки на пригорбку жили тридцять три Єгорки (вдих): раз Єгорка, два Єгорка, три Єгорка ... Цікаво, скільки Єгорок вийде на одному видиху?

Слайд 22

Вправа 8 Прочитати рядок вірша на одному видиху. Після секундної паузи набрати повітря і читати рядок, далі вдихнути повітря і читати другий рядок. Після двох рядків зробити більшу паузу, повніший вдих і прочитати всю строфу.

Слайд 23

Регулярні заняття дихальною гімнастикою сприяють вихованню правильного мовного дихання з подовженим поступовим вдихом, профілактиці хвороб дихальних шляхів. Правильне носове дихання сприяє тренуванню дихальної мускулатури, покращуємісцеве і мозковий кровообіг, перешкоджає розростанню аденоїдів, оберігає від переохолодження.

Слайд 24

Бажаю вам і вашим учням, відмінного здоров’я у поєднанні з веселими вправами!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Фізична культура