X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Роберт Бош

Завантажити презентацію

Роберт Бош

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Над презентацією працювала Кліщ Софія 10-А

Слайд 2

15 листопада 1886 року Роберт Бош отримав офіційне схвалення щодо відкриття „Майстерні точної механіки і електротехніки”, у місті Штутгарт. Він відкрив майстерню з механіком та посильним. Було орендовано офіс, велику і маленьку майстерні, та кімнату, що слугувала невеликою кузнею.

Слайд 3

Перша вивіска відкритої нещодавномайстерні (1886р) Перша майстерня(1886р) Реконструкція плану поверхів першої майстерні (1886 р)

Слайд 4

Бош відвідує клієнтів на сучасному велосипеді

Слайд 5

Перша реклама у штудгарській газеті 1887р

Слайд 6

Роберт Бош та його колега Арнольд Церингер вперше успішно обладнали автомобіль – триколісний De Dion-Bouton – пристроєм запалювання від магнето низької напруги. Церингер подав геніальну ідею. Він вирішив, що тяжкий якір взагалі не повинен коливатись. Це завдання мала виконати нова частина – легка та тонка втулка. Вона дозволила пристрою запалювання з магнето працювати на високих швидкостях.

Слайд 7

Слайд 8

В 1898 році, у м. Лондон, Роберт Бош та Фредерік Р. Сіммз відкрили перший офіс за межами Німеччини. Це був офіс з продажу продукції Bosch у Великобританії.

Слайд 9

ПОЗДОРОВЛЕННЯ ВІД АНГЛІЙСЬКИХ КОЛЕГ З НАГОДИ 25 РІЧЧЯ КОМПАНІЇ ( 1911 Р.)

Слайд 10

В 1905 році, за адресою 22-24, rue Violet, м. Париж, компанія Compagnie des Magnétos Simms-Bosch побудувала перший завод. Це було перше виробниче підприємство Bosch за межами Німеччини.

Слайд 11

Роберт Бош на відкритті заводу

Слайд 12

В 1906 році Густав Кляйн, новий керівник відділу продажу Bosch, озброївшись списком провідних американських виробників, вирушив до США. Як пізніше прокоментував Роберт Бош, поїздка Кляйна обернулася справжнім тріумфом. Всього за декілька тижнів, Кляйн та його компаньйони отримали замовлення на суму більше мільйона доларів.

Слайд 13

Слайд 14

На початку 1921 року Bosch і гамбурзька компанія Max & Co Eisenmann вирішили, що остання "буде встановлювати та проводити ремонт систем освітлення Bosch в Гамбурзі". Так було покладено початок мережі Bosch Service. Сьогодні по всьому світу працює близько 15 000 таких майстерень, відомих як Bosch Car Services.

Слайд 15

30 листопада 1927 року, після п'яти років розробок, почалось виробництво 1000 дизельних паливних насосів. Перші блоки було поставлено MAN на початку наступного року. Протягом 1930-х років, багато європейських виробників оснастили свої грузові автомобілі та сільскогосподарську техніку системами вприскування дизельного палива від Bosch.

Слайд 16

Слайд 17

4 листопада 1932 року компанія Robert Bosch AG придбала підрозділ компанії Junkers & Co. GmbH, який займається нагрівальними технологіями і виготовляє системи газового опалення та гарячого водопостачання в м. Дессау. Завдяки цьому сьогодні існує підрозділ термотехніки.

Слайд 18

В 1932 році, на торговельній виставці в Лейпцігу, компанія Bosch представила свій новий перфоратор. Компанія Bosch розпочала нове серійне виробництво першої електродрилі, що могла здійснювати удар та обертатись одночасно. Цей інструмент дуже полегшив роботу на будівельних майданчиках і буквально „проходив крізь вогонь та воду”.

Слайд 19

Слайд 20

"Практичний, елегантний і з сильным характером!” – так в 1933 році рекламувався новий продукт Bosch, електричний холодильник. Модель, представлена навесні на Лейпцігському ярмарку, відрізнялась від продукції конкурентів округлою формою, малим енергоспоживанням та порівняно низькою ціною.

Слайд 21

Слайд 22

Роберт Бош помер 12 березня 1942 року у віці 80 років від ускладнень, спричинених запаленням середнього вуха. Похорон відбувся 18 березня. Уряд рейху наполягав на проведенні державного похорону, що спричинило велике незадоволення родини Бош і компанії. Дзвони, що Роберт Бош пожертвував гарнізонній церкві, віддали прощальний салют.

Слайд 23

З лозунгом "Гідравлічні системи Bosch – замість мускульної сили", компанія рекламувала свій перший продукт в гідравлічному сегменті - мобільний гідравлічний підйомник, що використовує потужність двигуна трактору для підйому та опускання плуга.

Слайд 24

В 1970-х роках компанія Bosch вже посідала провідне місце в цій галузі – з системою навігації та управління ALI. Наступним прототипом, представленим в 1983 році, був EVA, "електронний пілот для водіїв", з електронною картою. Одразу за ним, у 1989 р., був випущений TravelPilot IDS, але прориву не відбулось до 1995 року – до випуску TravelPilot з супутниковою навігацією, прокладанням маршруту та голосовими підказками.

Слайд 25

Випуск систем вприскування дизельного палива в паливних системах високого тиску, що розпочався у 1997р., став для компанії Bosch ще одним важливим кроком на шляху до створення екологічних автомобілів. До 2010 року, ця технологія дозволила б скоротити рівень токсичних викидів більш ніж на 96 %, порівняно з базовим рівнем 1990 року.

Слайд 26

Слайд 27

Після придбання компанії Mannesmann Rexroth AG – давно відомого фахівця в сфері промислових технологій – Bosch об'єднала компанію з підрозділом, що розробляв технології автоматизованого виробництва, таким чином створивши Bosch Rexroth AG. В 2002 році, на новий філіал доводилося десять відсотків усіх продажів групи Bosch, що допомогло створити більш збалансовану корпоративну структуру.

Слайд 28

Система повного приводу і управління для 2х сучасних пристроїв для підйому та перевезення вантажів Ця технологія для вітроелектричних станцій змушує світ обертатися

Слайд 29

В гібридних моделях Volkswagen Touareg і Porsche Cayenne S, серійне виробництво яких розпочалось в 2010 році, використовується гібридна технологія від Bosch. Вперше, будь-яка з цих моделей була доступна с паралельною, повністю гібридною технологією. На додаток до таких ключових компонентів, як силова електроніка и електродвигун, компанія Bosch також запропонувала "мозок" автомобіля – блок управління Motronic для гібридних транспортних засобів.

Слайд 30

Електродвигун для гібридних транспортних засобів Силова електроніка для гібридних і електричних транспортних засобів

Слайд 31

Дякую за увагу!!!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Біографія