Роберт Бош
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
15 листопада 1886 року Роберт Бош отримав офіційне схвалення щодо відкриття „Майстерні точної механіки і електротехніки”, у місті Штутгарт. Він відкрив майстерню з механіком та посильним. Було орендовано офіс, велику і маленьку майстерні, та кімнату, що слугувала невеликою кузнею.
Перша вивіска відкритої нещодавномайстерні (1886р) Перша майстерня(1886р) Реконструкція плану поверхів першої майстерні (1886 р)
Роберт Бош та його колега Арнольд Церингер вперше успішно обладнали автомобіль – триколісний De Dion-Bouton – пристроєм запалювання від магнето низької напруги. Церингер подав геніальну ідею. Він вирішив, що тяжкий якір взагалі не повинен коливатись. Це завдання мала виконати нова частина – легка та тонка втулка. Вона дозволила пристрою запалювання з магнето працювати на високих швидкостях.
В 1898 році, у м. Лондон, Роберт Бош та Фредерік Р. Сіммз відкрили перший офіс за межами Німеччини. Це був офіс з продажу продукції Bosch у Великобританії.
В 1905 році, за адресою 22-24, rue Violet, м. Париж, компанія Compagnie des Magnétos Simms-Bosch побудувала перший завод. Це було перше виробниче підприємство Bosch за межами Німеччини.
В 1906 році Густав Кляйн, новий керівник відділу продажу Bosch, озброївшись списком провідних американських виробників, вирушив до США. Як пізніше прокоментував Роберт Бош, поїздка Кляйна обернулася справжнім тріумфом. Всього за декілька тижнів, Кляйн та його компаньйони отримали замовлення на суму більше мільйона доларів.
На початку 1921 року Bosch і гамбурзька компанія Max & Co Eisenmann вирішили, що остання "буде встановлювати та проводити ремонт систем освітлення Bosch в Гамбурзі". Так було покладено початок мережі Bosch Service. Сьогодні по всьому світу працює близько 15 000 таких майстерень, відомих як Bosch Car Services.
30 листопада 1927 року, після п'яти років розробок, почалось виробництво 1000 дизельних паливних насосів. Перші блоки було поставлено MAN на початку наступного року. Протягом 1930-х років, багато європейських виробників оснастили свої грузові автомобілі та сільскогосподарську техніку системами вприскування дизельного палива від Bosch.
4 листопада 1932 року компанія Robert Bosch AG придбала підрозділ компанії Junkers & Co. GmbH, який займається нагрівальними технологіями і виготовляє системи газового опалення та гарячого водопостачання в м. Дессау. Завдяки цьому сьогодні існує підрозділ термотехніки.
В 1932 році, на торговельній виставці в Лейпцігу, компанія Bosch представила свій новий перфоратор. Компанія Bosch розпочала нове серійне виробництво першої електродрилі, що могла здійснювати удар та обертатись одночасно. Цей інструмент дуже полегшив роботу на будівельних майданчиках і буквально „проходив крізь вогонь та воду”.
"Практичний, елегантний і з сильным характером!” – так в 1933 році рекламувався новий продукт Bosch, електричний холодильник. Модель, представлена навесні на Лейпцігському ярмарку, відрізнялась від продукції конкурентів округлою формою, малим енергоспоживанням та порівняно низькою ціною.
Роберт Бош помер 12 березня 1942 року у віці 80 років від ускладнень, спричинених запаленням середнього вуха. Похорон відбувся 18 березня. Уряд рейху наполягав на проведенні державного похорону, що спричинило велике незадоволення родини Бош і компанії. Дзвони, що Роберт Бош пожертвував гарнізонній церкві, віддали прощальний салют.
З лозунгом "Гідравлічні системи Bosch – замість мускульної сили", компанія рекламувала свій перший продукт в гідравлічному сегменті - мобільний гідравлічний підйомник, що використовує потужність двигуна трактору для підйому та опускання плуга.
В 1970-х роках компанія Bosch вже посідала провідне місце в цій галузі – з системою навігації та управління ALI. Наступним прототипом, представленим в 1983 році, був EVA, "електронний пілот для водіїв", з електронною картою. Одразу за ним, у 1989 р., був випущений TravelPilot IDS, але прориву не відбулось до 1995 року – до випуску TravelPilot з супутниковою навігацією, прокладанням маршруту та голосовими підказками.
Випуск систем вприскування дизельного палива в паливних системах високого тиску, що розпочався у 1997р., став для компанії Bosch ще одним важливим кроком на шляху до створення екологічних автомобілів. До 2010 року, ця технологія дозволила б скоротити рівень токсичних викидів більш ніж на 96 %, порівняно з базовим рівнем 1990 року.
Після придбання компанії Mannesmann Rexroth AG – давно відомого фахівця в сфері промислових технологій – Bosch об'єднала компанію з підрозділом, що розробляв технології автоматизованого виробництва, таким чином створивши Bosch Rexroth AG. В 2002 році, на новий філіал доводилося десять відсотків усіх продажів групи Bosch, що допомогло створити більш збалансовану корпоративну структуру.
Система повного приводу і управління для 2х сучасних пристроїв для підйому та перевезення вантажів Ця технологія для вітроелектричних станцій змушує світ обертатися
В гібридних моделях Volkswagen Touareg і Porsche Cayenne S, серійне виробництво яких розпочалось в 2010 році, використовується гібридна технологія від Bosch. Вперше, будь-яка з цих моделей була доступна с паралельною, повністю гібридною технологією. На додаток до таких ключових компонентів, як силова електроніка и електродвигун, компанія Bosch також запропонувала "мозок" автомобіля – блок управління Motronic для гібридних транспортних засобів.
Електродвигун для гібридних транспортних засобів Силова електроніка для гібридних і електричних транспортних засобів
Схожі презентації
Категорії