X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Пабло Пікассо

Завантажити презентацію

Пабло Пікассо

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Пабло Пікассо

Слайд 2

ПІКАССО Пабло (повний Пабло Руїс - і - Пікассо ; Ruiz - y - Picasso) (25 жовтня 1881 Малага - 8 квітня 1973 , Мужен , Приморські Альпи) , французький живописець , за походженням іспанець. У 1900 -х роках ( « блакитний » і « рожевий» періоди ) створив загострено - виразні твори , присвячені знедоленим людям ( «Дівчинка на кулі» , 1905). З 1907 основоположник кубізму , із середини 1910 -х років створював твори в дусі неокласицизму , в ряді робіт близький сюрреалізму. Твори Пікассо іноді сповнені болю і протесту , мають велике суспільне значення ( « Герніка » , 1937 ) , глибокий гуманістичний зміст ( малюнок « Голуб миру » , 1947). Багато працював як графік , скульптор , кераміст .

Слайд 3

Твір перехідного періоду - від «блакитного» до «рожевому» - «Дівчинка на кулі» (1905, Музей образотворчих мистецтв, Москва).

Слайд 4

Герніка

Слайд 5

Роки навчання Вчився у свого батька - Х. Руїса, в школах витончених мистецтв в Ла-Коруньї, Барселоні й у Мадридської академії «Сан Фернандо», захоплюючись французьким мистецтвом, знайомим за репродукціями. Випробував вплив анархізму. У 1900 Пікассо вперше приїжджає в Париж, з 1904 живе там постійно. У цей час він іде від впливу стилю модерн, яке ще довго зберігається в манері підкреслювати силуети фігур, а також в колористичної монохромов. Своїми «вчителями» Пікассо обирає Ван Гога, Гогена, Сезанна, Тулуз-Лотрека.

Слайд 6

«Блакитний» і «рожевий» періоди. На роки поїздок між Парижем і Барселоною ( 1901-04 ) доводиться так званий « блакитний період» : у палітрі майстра переважають блакитні відтінки. Для картин цього періоду характерні образи злиднів , меланхолії і смутку ( Пікассо вважав - « хто сумує , той щирий » ) ; руху людей уповільнені , вони немов вслухається в себе ( « Любителька абсенту » , 1901 ; «Побачення» , 1902 , обидві в Ермітажі ; « Жебрак старий з хлопчиком » , 1903 , Музей образотворчих мистецтв , Москва). Наступного період, що отримав назву « рожевого » , з'являються сцени дружби , милування красою оголеного тіла.

Слайд 7

«Любительница абсента», 1901 «Свидание», 1902 «Нищий старик с мальчиком», 1903

Слайд 8

Кубізм У 1907 Пікассо створює композицію « Авіньйонський дівиці » (Музей сучасного мистецтва , Нью -Йорк) - велике панно , персонажі якого - відвідувачі і дівиці публічного будинку в Барселонському кварталі Авіньйон (так вважав поет О. Сальмон , що дав назву твору ) - постають безстатевими істотами , якимись страхітливими ідолами. У творі поєднуються різні стилістичні манери : рожеві фігури персонажів геометризированного , лики окремих з них написані в штриховий манері , що імітує прийоми африканських скульпторів. « Авіньйонський дівиці » викликали сенсацію , картина поклала початок багатьом експериментів.

Слайд 9

«Авиньонские девицы»

Слайд 10

Смак до різкої , руйнівної деформації виявився прапором нового століття. У 1908-09 Пікассо спільно з Ж. Браком , впливаючи один на одного , розробляють новий стиль - кубізм , що став радикальним поворотом від пошуків художнього еквівалента реальності до її повного пересозданию . Використовуються нейтральні , переважно сірі , коричневі і зеленуваті тони , характерні для живопису Сезанна , але помітно « обтяжені » , помутніло ; вони комбінуються в геометричні формули , оголюючи якісь найперші « прототипи » людських фігур , речей і світу природи ( «Королева Ізабо » , « дама з віялом » , обидві 1909 ; « Портрет А. Воллара » , 1910 , все в Музеї образотворчих мистецтв , Москва; « Дріада » , « Фермерша » , « Три жінки » , ряд натюрмортів , 1909-10 , Ермітаж) .

Слайд 11

Пабло Пікассо. «Портрет Амбруаза Воллара». 1915. Амбруаз Воллар - французький колекціонер і меценат, один з тих, хто не тільки відкрив, але і популяризував творчість Сезанна, Ван Гога та інших художників. У 1901 році в галереї Воллара в Парижі відбулася перша виставка творів Пікассо.

Слайд 12

«Три женщины» «Дриада» «Фермерша»

Слайд 13

«Королева Изабо» «Дама с веером»

Слайд 14

Перша стадія кубізму отримала згодом назву « аналітичної ». З 1919 вона поступово перероджується , і в 1913 з'являється « синтетична » стадія , для якої характерні велика кольоровість форм , прагнення до площинний трактуванні об'єктів. Починають переважати натюрморти , переважно з музичними інструментами , трубками і коробками з-під тютюну , нотами , пляшками з вином і т. п. - атрибути, притаманні способу життя мистецької богеми початку століття. У композиціях з'являється « кубістичне тайнопис » : зашифровані номера телефонів , будинків , обривки імен коханих , назв вулиць , кабачків. Пікассо використовує колаж - вклеювання в полотно реклам , етикеток і вирізок з газет ; з часом обсяг чужорідного матеріалу в картині збільшується ( присипки піском , вмонтування шматочків дерева і металу , осколків скла , використання гіпсу і т. п.). У « синтетичний » період з'являється також прагнення до гармонізації колориту , врівноваженим композиціями , які часом вписуються в овал. Надалі захоплення кубізмом сходить нанівець , однак окремі його риси продовжують зберігатися в картинах до кінця життя художника («Три музиканта » , 1921 , Музей сучасного мистецтва , Нью -Йорк).

Слайд 15

«Три музыканта», 1921

Слайд 16

Пабло Пікассо. «Натюрморт з кав'ярнею». 1909. Натюрморт був створений в той період, коли художника вже не задовольняло класичне зображення предмета тільки з однієї точки зору, він намагається, розглядаючи його з усіх сторін, працювати за принципом: «Я зображую світ не так, як його бачу, а як його мислю» .

Слайд 17

Пабло Пікассо. «Чоловіча голова». 1913. Якщо на початку «кубістичних періоду» художник прагнув розкладати предмети на складові частини, то, починаючи з 1912 року, він створює з різних елементів «нову реальність», причому конкретна модель стає тільки відправною точкою, матеріалом для створення нової.

Слайд 18

Неокласицизм Вже в картині «Художник і його модель» (1914) і в ряді малюнків проявився інтерес Пікассо до точних контурам і пластиці форм . Через три- чотири роки неокласицистичної і реалістичні тенденції стають явними для всіх. Багатьох це бентежить: новатор , спокусив стількох художників , повернувся до традицій. У пресі з'явилися критичні замітки про « художника - хамелеон ». У 1917 Пікассо робить декорації для балету «Парад » Е. Саті (текст Ж. Кокто ) в « помпейском стилі». Одруження на балерині Ользі Хохлової , народження сина Поля супроводжуються поверненням до миру ясних , зрозумілих , чужих драматичної експресії форм . Поїздка до Італії також посилює інтерес до класики . Деякі малюнки майстер робить за фотографіями . Він відходить від гротескної манери 1900 -х рр. . , По- іншому « активізує » форму , ніби змагаючись зі своїм кумиром тих років - Енгра (цей період нерідко називають « енгровскім »).

Слайд 19

Сюрреалізм У середині 1920 -х рр. . П.Пікассо відчуває вплив сюрреалізму - пише кілька полотен із зображенням жінок на пляжі , в трактуванні форм яких з'єднує геометричну манеру кубізму з підкреслено вітальними елементами . Він продовжує активно займатися скульптурою , поєднуючи враження від африканської скульптури з прийомами кубізму і сюрреалізму. У 1930 художник робить серію з 30 офортів до «Метаморфоз » Овідія. У 1930-37 створює « Сюїту Воллара » ; в числі ста офортів , які продовжують традиції Рембрандта і Гойї , - сцени з людинобиком , де легендарний мешканець лабіринту Мінотавр перетворюється в « міф Пікассо » , бо художник дуже довільно трактує давнє сказання .

Слайд 20

Пабло Пікассо. Ілюстрація до поеми Овідія "Метаморфози". 1930. Ці ілюстрації, що нагадують зображення на античних вазах, не тільки ілюструють окремі епізоди поеми, а й передають її ясний образний лад. У цих малюнках художник намагався чіткою лінією передати пластичність оголеного тіла і ритм його руху.

Слайд 21

Післявоєнний період У 1944 у першому повоєнному Салоні звільнення для його творів надається цілий зал. У 1950 він малює знаменитого « Голуба миру » , в 1951 пише картину « Війна в Кореї ». У 1960 -і рр. . Пікассо пише своєрідні варіації на теми прославлених картин знаменитих майстрів минулого ( « Меніни » Веласкеса , «Розстріл повстанців » Гойї , «Сніданок на траві » Мане та ін.) Трактуючи їх у гротескно - кубистическом стилі , художник дає волю своєї невгамовної фантазії , прибираючи фігури або додаючи вигадані. Написані недбало полотна « пізнього Пікассо » представляють улюблені їм сцени: художник і модель , образи античної міфології , натюрморти , циркові мотиви і мотиви бою биків ; часто він звертається до жіночого портрету .

Слайд 22

Пабло Пікассо. «Голуб миру». 1950. З зображення голубів Пікассо починав свої перші кроки в мистецтві - він домалював їм лапки на картинах свого батька, художника Хосе Руїса.

Слайд 23

Пікассо зробив величезний вплив на художників всіх країн, ставши найвідомішим майстром в мистецтві 20 століття.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Англійська мова