X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Урок теоретичних знань з волейболу

Завантажити презентацію

Урок теоретичних знань з волейболу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Додатки

Слайд 2

Тема уроку: урок теоретичних знань з волейболу.   Мета уроку: При вивченні цього матеріалу ви повинні довідатися: - оздоровче значення волейболу; - які якості розвиває гра у волейбол; - як скласти хронологічну таблицю розвитку гри. - уміти намалювати волейбольний майданчик; - визначити зв'язок з досліджуваними предметами. Слайд №1

Слайд 3

Міні - підручник теоретичних знань з теми: "Волейбол" Слайд №2

Слайд 4

Волейбол Волейбол - це командна гра, що належить до числа ігор на відбивання м'яча. У волейбол грають на свіжому повітрі й у закритих приміщеннях. Гра починається з того, що з місця подачі м'яч вводиться в гру ударом, що посилає його через сітку. У ході гри він перекидається через сітку таким чином, щоб при дотриманні правил його не могла б відбити через сітку команда супротивника. Гра у волейбол жадає від гравців таких якостей, як гарна реакція, сила удару, а також спритність, координація і швидкість рухів. Волейбол зміцнює здоров'я, правильний різнобічний фізичний розвиток, загартовування організму. У гармонійному розвитку учнів визначене значення має постава. З поставою зв'язані: правильне положення і нормальна діяльність усіх внутрішніх органів. Велике значення має у волейболі прищеплювання особистої і суспільної гігієни. Волейбол виховує звичку до систематичних занять фізичною культурою і спортом. Оскільки гра у волейбол спочатку не жадає від гравців наявності великої фізичної сили, вона є ідеальним засобом активного відпочинку. Подальшими перевагами волейболу можна вважати простоту матеріального забезпечення, невеликі розміри ігрової поверхні, гнучкість правил гри. Однак варто взяти до уваги відносні труднощі освоєння технічних навичок. Слайд №3