Приєднуйся до гри! (Komm, wir spielen!)
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Як відомо, у відповідності до вимог дидактики, урок у початковій школі повинен враховувати передусім дані вікової психології. Він має бути науковим за характером змісту навчального матеріалу та засобами його засвоєння, враховувати специфіку предмета, вимоги Держстандарту і чинної програми, забезпечувати єдність навчання, освіти, виховання й розвитку особистості дитини.
Практична мета: вчити діалогічному мовленню за зразком; вчити письмово складати діалоги; розвивати навички з читання та аудіювання; активізувати вміння розповідати про себе. Загальноосвітня мета: розвивати навички учнів працювати з мовним партнером у парі, малих групах; інформувати школярів про ігри, які полюбляють німецькі діти. Виховна мета : виховувати культуру спілкування у суспільстві, ввічливість, допитливість. Оснащення уроку: картки з назвами видів діяльності на уроці, іграшки, магнітофон, касета до підручника „Tamburin“, мікрофон.
Етап уроку Методичний прийом Зміст уроку Час І.Початковий етап. Введення в мовне середовище Фонетична зарядка Привітання Хорова робота в парах Спів пісні на мотив «Кузнєчика» Імітування за вчителем L.: Guten Morgen, Kinder! Ich grüße euch. Grüßt einander! K.: Grüß dich! Ich mag dich so gern! Magst du mich? Mag ich dich? Tanzen wir zusammen! L.: Setzt euch! Wiederholen wir das Lied „Ich will…“ Ich will wirwollen du willst ihr wollt er will sie wollen 1 хв. 1 хв. 3хв
Етап уроку Методичний прийом Зміст уроку Час ІІ. Основний етап. Аудіюваннядіалогу з магнітофонного запису Учитель–учень Імітація за диктором L.: Hört aufmerksam den Recorder! - Toni, komm! Ich möchte spielen. - Was denn? - Indianer. Also, los, Nina! L.:1)Wie heißen die Kinder? 2) Was sagt Nina? 3) Was antwortet Toni? 4) Was spielen Toni und Nina? L.: Hört den Reim: Indianer sind hier. Indianer sind hier. 2хв. 5 хв. 5 хв.
Діалог «учень-учень» 1) читання мовчки; 2) читання вголос. Письмове складання діалогу за зразком L.: - Jana, kommt wir spielen. Was denn? Lego. Ach nein. Puppen. Au, ja. L.: Komm, wir spielen Fangen. Ich kann heute nicht. Warum denn? Mein Bein tut so weh. L.: Schreibt den ähnlichen Dialog auf! Komm, wir spielen Fußball. Ich kann heute nicht. Warum denn? Mein Bein tut so weh. 5 хв.
Читання в групах по ролях Розігрування діалогів Читання за вчителем 1) хором; 2) в парах; 3) «карусель» L.: Jetzt machen wir eine Spielpause und Spielen „Die Katze“ Die Katze sitzt still, still, still. Die Katze kommt leise, leise, leise. Die Katze wartet, wartet, wartet. Die Katze springt, springt, springt. Die Maus ist weg. Hahaha. L.: Also, Kinder. Zu Hause schreibt ihr noch einen Dialog nach dem Muster. Und jetzt prüfen wir eure Hausaufgabe für heute. Ihr habt in den Gruppen zu dritt den Dialog auf Seite 19 gelesen und eigenen Dialog zusammengestellt und verspielt. L.: Sabine und Martin spielen. Wie spielen sie. 1 хв. 10хв.
Етап уроку Методичний прийом Зміст уроку Час ІІІ. Заключний етап. Підведення підсумків уроку Оцінювання діяльності учнів на уроці пояснення домашнього завдання. L.: wer war heute der klügste? der aktivste? der lustigste? der aufmerksamste? H/a – ein Dialog aufschreiben - den Dialog auf Seite 19 verspielen
Висновки Діти із захопленням вивчатимуть іноземну мову, якщо зміст навчальної про грами відповідатиме їхнім уявленням і віковим інтересам. Шукайте матеріали, які показали б дітям і світ казки, і мали б велику кількість цікавих ігор, пісень і віршиків.
Не переобтяжуйте урок поясненнями - завдання повинні бути різноманітними, цікавими і практичними з точки зору повторюваності граматики і мовних функцій. Не забувайте відзначати успіхи дітей і заохочувати їх до подальшого навчання.
Схожі презентації
Категорії