X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
rwet4trew

Завантажити презентацію

rwet4trew

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Новаторство в музичному мистецтві 7 клас Презентацію підготувала вчитель музичного мистецтва Беляєва С.В.

Слайд 2

Урок 17 Тема. Сучасна музика. Стилі та напрями

Слайд 3

Актуалізація опорних знань. Фронтальне опитування * Яка сучасна музика вам подобається? * Яку музику ви слухаєте найчастіше? * Що ви знаєте про творчість сучасних виконавців та колективів? * Яку музичну композицію ви можете назвати своєю улюбленою?

Слайд 4

Новий матеріал для засвоєння У світі музичного мистецтва виділяють історичні періоди, що складалися в епохи. Кожна епоха та її видатні митці створювали певний стиль, що мав характерні ознаки, ідеї та теми, а також своєрідні засоби музичної виразності.

Слайд 5

Наприкінці XIX — у 1-й половині XX ст. активно розвивалися такі стилі музики: імпресіонізм, модернізм, експресіонізм, сюрреалізм, а згодом постмодернізм та інші. Кожен із них приніс нові жанри та нові музичні віяння.

Слайд 6

Музика органічно розвивалася з іншими видами мистецтва. П. Пікассо «Скрипка та гітара»

Слайд 7

Серед створених композицій були музичні твори в академічному стилі та твори розважального характеру, які умовно можна назвати легкою музикою.

Слайд 8

Музичний словничок Музичний стиль — історично складена сукупність засобів та прийомів художньої виразності, що відображає естетичні погляди різних людей певної епохи або творчого напряму.

Слайд 9

Музичне сприймання В. А. Моцарт, Б. Хоффман. «Адажіо» для скляної гармоніки, до-мажор.

Слайд 10

Музичне сприймання А. Хачатурян. «Адажіо» з балету «Спартак».

Слайд 11

Аналіз музичних творів * Який із прослуханих творів, на вашу думку, належить до академічної, а який — до розважальної музики? Обґрунтуйте свій вибір. * Назвіть засоби музичної виразності та визначте характер мелодії кожного твору. * Що ви можете сказати про стиль прослуханої музики? * Які інструменти створили неповторні музичні образи? * Розкажіть про своє враження від музичних творів.

Слайд 12

Новий матеріал для засвоєння Поняття адажіо має декілька значень. Адажіо (італ. повільно, спокійно) — повільний темп музики. Адажіо — частина твору (симфонії, концерту, сонати, квартету), яка написана в повільному темпі та має характер глибокого роздуму. Адажіо — повільний ліричний танець у класичному балеті.

Слайд 13

(1756-1791) – великий австрійський композитор, диригент. Представник Віденської класичної школи музики, автор понад 600 музичних творів. Вольфганг Амадей Моцарт

Слайд 14

(1903 -1978) — композитор, диригент, педагог, музично-суспільний діяч, народний артист СРСР, Герой Соціалістичної Праці, академік АН Вірменської РСР. Ара м Іллі ч Хачатуря н 

Слайд 15

У музикознавстві розрізняють й інші значення поняття стилю: авторський стиль (стиль того чи іншого конкретного композитора або виконавця) та національний стиль (шо виражається у використанні певних елементів національного музичного фольклору або національної культури).

Слайд 16

Робота зі схемою Основні стилі та напрями сучасного музичного мистецтва ДЖАЗ ПОПУЛЯРНА МУЗИКА РОК-Н-РОЛ БАРДІВСЬКА ПІСНЯ, АВТОРСЬКА ПІСНЯ ШАНСОН РЕП ЕЛЕКТРОННА МУЗИКА РОК ДИСКО

Слайд 17

Виконання творчого завдання - Розгляньте репродукції картин відомих художників . У них ви знайдете і авторську манеру письма, й ознаки тієї епохи, в якій вони були створені. - Який стиль репрезентують ці картини?

Слайд 18

В. Васнецов. «Снігуронька» М. Врубель. «Снігуронька»

Слайд 19

Фізкультхвилинка «Веселий настрій».

Слайд 20

Поспівка Вправи для розвитку музичного слуху та голосу.

Слайд 21

Розучування пісні « Хуртовина» (сл. М. Сингаївського, муз. М. Катричка)

Слайд 22

Тестові завдання: Історично складену сукупність засобів та прийомів художньої виразності, що відображає естетичні погляди різних людей певної епохи або творчого напряму, називають: а) музичною спадщиною; б) музичним стилем; в) музичною культурою.

Слайд 23

Повільний ліричний танець у класичному балеті – це: а) галоп; б) менует; в) адажіо.

Слайд 24

* Про які види музики сьогодні йшлося на уроці? * Музика якого композитора вас вразила найбільше? * Який незвичний музичний інструмент виконував адажіо? * Які значення має слово «адажіо»? * Яку пісню ви вивчали на уроці? * Про що вона? Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія

Слайд 25

Домашнє завдання Послухайте музику, яка зазвичай лунає у вас вдома. Чи будуть серед ваших улюблених музичних творів приклади академічної та розважальної музики?

Слайд 26

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Інформатика