Підсумковий урок за 3 клас
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Канікули Розділ 7 § 35 Наближаються канікули — чудова пора. чи знаєте ви, що слово канікули виникло дуже давно? У латинській мові воно позначало назву зірки Сіріус. Вона з’являлася на небі о найспекотнішій порі літа. Саме тоді римський сенат оголошував собі відпочинок. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Розкодуй назву острова Розділ 7 § 35 11001100 __ 11000000 __ 11001000 __ 11000000 __ 11000011 __ 11000000 __ 11010001 __ 11001010 __ 11000000 __ 11010000 __ М А Д А Г А С К А Р 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Дізнайся більше Розділ 7 § 35 Ми з вами дізналися назву острова, де знаходиться скарб. Але ми не знаємо, де він знаходиться, як туди дістатися. Де можна знайти інформацію про те, що нас цікавить? Звісно, в Інтернеті. Отож, вам потрібно буде знайти відповіді на питання, які знаходяться на зворотному боці вашої карти. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі Розділ 7 § 35 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Працюємо за комп’ютером Розділ 7 § 35 Біля якого материка знаходиться острів Мадагаскар? Який океан омиває береги Мадагаскару? Які незвичайні рослини ростуть на острові? Яких незвичайних тварин можна там зустріти? Яка погода переважає на Мадагаскарі? 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Як потрапити на острів? Розділ 7 § 35 На острові нас зустрічають сувора сторожа. Для того щоб нас пропустили далі, нам треба знайти розв’язання однієї задачі. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Задача Розділ 7 § 35 Усіх, хто хоче потрапити на острів, сторожа запитує: «навіщо ти хочеш потрапити на острів?» Якщо людина відповідає правдиво, то її топлять у болоті, а якщо каже неправду — вішають на ліані. Що треба сказати сторожі, щоб не бути ні втопленим, ні повішаним? Відповідь. Той, хто хоче потрапити на острів, повинен сказати: «Я хочу потрапити на острів, щоб бути повішаним». Якщо це неправда, то його повинні повісити, але якщо його повісять, то він сказав правду, а це — повішання на ліані. Виникає протиріччя, отже, можна потрапити на острів і не бути ні втопленим, ні повішаним. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Увага! Увага! Розділ 7 § 35 Десять зайців мали мух, Кожна мала двоє вух, Кожна мала десять хат, Кожен заєць — п’ять зайчат, Кожне мало по морквині І великій капустині, А в капусті сім листів. Скільки в мух було хвостів? Далі на нас чекає глибоке провалля. Дайте відповідь на питання загадки, і ми легко подолаємо провалля. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Невмолимий Бог Розділ 7 § 35 Ну ось ми і на місці. Але там на нас чекає статуя жорстокого невмолимого Бога, який оберігає скарби. Для того щоб він відкрив нам їх, потрібно його якимсь чином задобрити. Зробити це можна в декілька способів: або оживити дракончика в програмі Скретч, або створити фотоальбом про чудовий острів Мадагаскар та його мешканців. Для того щоб швидше виконати вимоги невмолимого Бога, ми поєднаємося в команди. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі Розділ 7 § 35 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Скарби Розділ 7 § 35 Ось і добігла кінця наша з вами подорож. Скарби, які чекали нас у кінці подорожі, — це ваші міцні знання та вміння, які допоможуть вам не розгубитися на просторах Інтернету, зберігати ваші роботи на комп’ютері, демонструвати їх за допомогою презентації і навіть створювати власні мультфільми. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
До зустрічі Розділ 7 § 35 Гарного відпочинку на канікулах 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Схожі презентації
Категорії