Основи інформатики. 9 клас
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перед початком опрацювання кожного розділу ми пропонуємо учням актуалізувати основні теоретичні знання, отримані протягом минулих років, та перевірити рівень сформованості практичних навичок, необхідних для успішного опрацювання теми. Цю роботу учні можуть виконувати в класі під керівництвом вчителя або самостійно вдома, опрацьовуючи “Контрольні запитання” та виконуючи “Навчально-тренувальні завдання”, представлені перед першим параграфом розділу.
Матеріал кожного параграфа поділено на тематичні блоки, кожний з яких містить завершену частину теоретичного матеріалу. За потреби при роботі з посібником вчитель може змінювати порядок роботи з теоретичними блоками або пропускати окремі блоки (при роботі за програмою 1 години на тиждень) Після кожного блоку в посібнику наведено рівневі запитання “Перевірте себе”, за допомогою яких учень може перевірити рівень засвоєння теоретичного матеріалу блоку і, в разі потреби, продовжити опрацювання теоретичного матеріалу
Як і посібниках для 7 та 8 класів, у цьому посібнику міститься велика кількість рівневих практичних робіт. Як правило, всі вони складаються з 12 завдань, проте лише половина з них є обов’язковими для виконання. Останні 6 завдань мають середній та високий рівень складності.
Навчальний посібник «Основи інформатики, 9 клас» містить велику кількість експериментально-дослідних робіт, що дозволяють кожному учню пройти власним шляхом досліджень, експериментів та творчого пошуку, самостійно спостерігати за оточуючим нас світом, робити власні припущення та перевіряти гіпотези на практиці, формувати навчальні теорії та підтверджувати встановлені закони, тобто пройти власний шлях до актуальних знань, а не отримувати їх у вигляді готових теорем та законів.
Після кожного параграфа посібника наведено велику кількість рівневих навчально-тренувальних завдань з різних тем курсу, виконуючи які учень не лише формує практичні навички, а й продовжує отримувати нові знання та вчиться застосовувати їх у реальних життєвих ситуаціях. Різний рівень складності цих завдань дозволяє використовувати посібник при роботі в класах різного рівня та допрофільного спрямування, враховувати навчальні інтереси різних учнів.
У завданні № 2 в рамках єдиного сюжету об’єднані: Логічна задача; *Задача на зважування, для розв’язання якої потрібно розробити програму мовою Паскаль та систему тестів, щоб перевірити правильність отриманого розв’язку; *Задача-моделювання, розв’язати яку потрібно за допомогою розробленої електронної таблиці; **Комбіноване завдання на визначення кількості можливих варіантів та розгляду кожного з них з використанням можливостей електронних таблиць; *Завдання на створення зображення в векторному графічному редакторі та створення та форматування документа в середовищі текстового процесора.
Вивчення тематичних розділів пропонується завершувати виконанням індивідуального або групового творчого завдання (мініпроекту), що може виконуватися як на уроках інформатики, так і на уроках з інших навчальних предметів чи у позаурочний час. Така організація роботи дозволить розширити можливості щодо формування в учнів основних умінь і навичок, продемонструє зв'язок інформатики з іншими дисциплінами, підвищуватиме мотивацію учня щодо успішності свого навчання та сприятиме формуванню творчого ставлення учня до власної навчально-пізнавальної діяльності. Виконання проектних завдань бажано закінчувати публічним захистом, де кожен учень (група) звітуватимуть про виконану роботу та презентуватимуть її результати.
Експериментально-дослідна робота № 11 “Розв’язування експериментальних та дослідницьких задач за допомогою електронних таблиць”
§ 22. Фільтри в Adobe Photoshop Експериментально-дослідна робота № 23 “Використання фільтрів”
Схожі презентації
Категорії