X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
музика

Завантажити презентацію

музика

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація до практичної Форми організації навчання природознавства (частина 4) Технології проєктного навчання в курсі природознавства Виконала студентка групи ПО-22 Хмура Надія

Слайд 2

Поцікавтеся, яка екологічна ситуація склалася у вашому місті(селі). Підготуйте інформацію про те, що робиться для її поліпшення? У моєму селі гарна екологічна ситуації, але є важливі питання, які вже вирішуються, а саме: Вирубування лісів. Забруднення річки. Засмічення навколишнього середовища (ліс, озера, струмки).

Слайд 3

Конспект уроку Тема. Чому комахи є найчисельнішою групою тварин на Землі? Мета: формувати уявлення про комах як представників царства живих організмів, про ознаки комах, їх будову, значення комах для природи, для людей; формувати вміння визначати комах за істотними ознаками; розвивати спостережливість, мовлення, мислення, пам'ять; виховувати дбайливе ставлення до комах. Обладнання: ребус «Комахи», картки з таблицею «З-Х-Д» для кожного учня, фотографії комах, тестові завдання, картки для роботи в парах, таблички з надписами «Комахи – це добре» та «Комахи – це погано».

Слайд 4

Конспект уроку Хід уроку І. Вступна частина 1. Створення емоційного настрою - Яким повинен бути наш урок? (Цікавим, творчим, пізнавальним). - А ви на уроці якими повинні бути? (Старанними, уважними, активними). - Отже, якщо ви будете такими, ми разом зробимо наш урок цікавим, творчим, продуктивним. Йдемо в гості до природи. Є в ній різна дивина: В небі - зорі, в ріках - води, В полі - квіточка ясна. А зимою є сніжинка, Літо дощик принесе, Є метелик і пташинка - І таке цікаве все! Ви готові далі пізнавати дивовижний і чарівний світ природи?  Тоді до роботи. 

Слайд 5

Конспект уроку 2) Хвилинка спостережень -     Яка зараз пора року? -     Який місяць? -     Яка температура повітря? -     Що ви можете сказати про стан неба? -     Чи є опади? Які? -     Чи є вітер? -     Чи спостерігали якісь інші явища? -     Як змінилася висота Сонця? -     Зміни в рослинному світі. -     Зміни в тваринному світі. -     Праця людей.

Слайд 6

Конспект уроку 3) Актуалізація опорних знань - Яку тему ми почали вивчати? -  До якої природи відносяться тварини? Доведіть. Інтерактивна вправа «Кластер» - Які групи тварин ви знаєте?

Слайд 7

Конспект уроку Повідомлення теми та мети уроку - Сьогодні ви ознайомитеся із різноманітним світом комах. Здобудете нові знання про них, їх особливі ознаки та будову тіла. Мені б хотілось, щоб після цього уроку ви змогли називати частини тіла комах, їх ознаки, а також змогли розповісти про значення комах для природи та людей .

Слайд 8

Конспект уроку ІІ. Основна частина 1). Розповідь учителя про світ комах - З різноманітними комахами, тобто жуками, мухами, бджолами, метеликами, ви стикаєтеся повсякчас. Це і не дивно, адже цих тварин на нашій планеті налічують досить багато, майже втричі більше, ніж усіх інших живих істот. Комахи – це найчисельніша група тварин на Землі. Багато видів науці ще не відомо. Комахи – перші живі істоти, які з’явилися на Землі. Живуть комахи в квартирі та будинку, серед них є як корисні, так і паразити, тобто ті, що живуть за рахунок інших. Як би ми не ставилися до комах, вони відіграють важливу роль у природі. Вони є санітарами нашого світу, піклуючись про його чистоту. Вражає чисельність комах. Скільки видів комах існує на планеті, важко сказати. Навряд чи вчені зможуть повністю вирахувати усіх домашніх, рідкісних і навіть зникаючих видів та дати їм назви. Комахи живуть скрізь, за винятком морських глибин. Досить різноманітні і розміри цих тварин.

Слайд 9

Конспект уроку 2). Фізкультхвилинка Добре те, що сонце світить. ( Руки вгору) Добре те, що вітер віє. (Хитають руками) Добре те, що цей ось ліс (Присідають) Разом з нами ріс і ріс. (Підтягуються) Добре те, що в нашій річці Синя , не брудна вода.(Рухи руками, «пливуть») І мене матуся рідна Після школи зустріча. (Стрибають) Добре гратися надворі (Плещуть у долоні) Добре вчитися у школі. ( Сідають)

Слайд 10

Конспект уроку 3). Робота з підручником Учитель пропонує учням прочитати текст підручника (с.101-103). Учні читають текст по черзі. 4). Тест з подальшою самоперевіркою і самооцінюванням

Слайд 11

Конспект уроку ІІІ. Підсумкова частина. Рефлексія Робота з таблицею «З-Х-Д» (Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися) - На початку уроку ми заповнили частину таблиці. Прийшов час заповнити останню колонку таблиці. Запишіть, що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці, і порівняйте результати з тими запитаннями, які ви записали у другій колонці на початку уроку. Сенкан «Комахи» Комахи Маленькі, корисні Літають, стрибають, дзижчать Відіграють важливу роль у природі Тварини Вправа «Рюкзак» Продовжіть речення, запишіть його та складіть у рюкзачок. Я дізнався…. (про будову комах) Я навчився... (розпізнавати комах) Я зрозумів…. (комах треба оберігати) Домашнє завдання - зробити проєкт про комах.

Слайд 12

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика