X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
erttyy

Завантажити презентацію

erttyy

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Привітання гостям: Ми раді Вам, добрі люди, І вітаємо щиро Вас, Та запрошуємо ласкаво На урок у 6-й клас.

Слайд 2

Мікрофон – Що я хочу отримати на сьогоднішньому уроці?

Слайд 3

Перевірка домашнього завдання №567. Із задачі відомо, що віку матері дорівнює 8 років. Тоді можна знайти віку матері. Це вдвічі менше, ніж 8, тобто 8 : 2 = 4. Повний вік матері . Отже, матері 28 років. Або (р.) Відповідь: матері 28 років.

Слайд 4

№556*. і

Слайд 5

№578**. (кг) – з’їв І товстун; (кг) – залишилося після І товстуна; (кг) – з’їв ІІ товстун; (кг) – з’їв ІІІ товстун. Відповідь: третій товстун з’їв кг торта.

Слайд 6

Тема уроку: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Розв’язування текстових задач.

Слайд 7

Сьогодні ми на уроці: продовжимо формувати ваші вміння та навички розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; підготуватися до контрольної роботи; будемо розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; розвивати вашу компетентність на уроці; я буду намагатися виховувати відповідальне ставлення до навчання; інтерес до нових знань і прагнення їх набувати; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.

Слайд 8

Наш сьогоднішній урок пройде у вигляді квесту. Ми будемо виконувати завдання, що допоможе нам доповнити вислів – девіз нашого уроку.

Слайд 9

Квест (від англ. quest – пошук, пошуки пригод) - аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань. Під час гри команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного.

Слайд 10

Девіз уроку: «Щоб дійти до мети, треба …» (Оноре де Бальзак)

Слайд 11

Метод кубування Як додати два дроби з різними знаменниками? Як помножити два звичайних дроби? Як відняти два дроби з різними знаменниками? Як поділити два звичайних дроби? Як знайти дріб від числа? Як знайти число за його дробом?

Слайд 12

Щоб віднайти наступне слово в цитаті (девізі уроку), розв’яжіть завдання з конверту №1, який знаходиться ліворуч нефритового дерева

Слайд 13

«Давайте черпати силу в собі, будьмо творцями, не чекаймо, поки нас навчить життя»

Слайд 14

№1. Розв’язати задачу: У каструлі було молоко. Пес Барбос відпив усього молока, а кіт Мурко – решти, після чого в каструлі залишилося1,2л молока. Скільки молока було в каструлі?

Слайд 15

Розв’язання: – частина молока, яке залишилося після пса; 2) – частину молока випив кіт;\ – частина молока, яке залишилося після кота; (л) – молока було в каструлі. Відповідь: у каструлі було 3л молока.

Слайд 16

Перейти до конверту №2 біля приладу: Прямі перпендикулярні щоб нам побудувати, То цей чудовий прилад усім нам треба мати. Це прямих кутів супутник, Називається він … .

Слайд 17

№2. Тест

Слайд 18

“ насамперед ”

Слайд 19

Щоб віднайти останнє слово в цитаті (девізі уроку), розв’яжіть завдання з конверту №3, який знаходиться за малюнками рослин, з яких виготовляють олію.

Слайд 20

«Давайте вірити в себе і бути самоучками, байдужість набагато шкідливіша, ніж нездатність щось робити»

Слайд 21

№3. Розв’язати рівняння:

Слайд 22

Розв’язання:

Слайд 23

До класу ввійшла синьйорита-помилка. І щоб вона геть пішла без зупинки, Ми зробимо зараз фізичну хвилинку. Правильно – руки вгору, неправильно – вперед, Правильно лічимо, помилкам – кінець!

Слайд 24

Фізкультхвилинка Правильно – руки вгору, неправильно – вперед так так так ні ні ні

Слайд 25

Перейти до конверту №4, який знаходиться біля портрету найвидатнішого українця, письменника, який є символом України

Слайд 26

№4. Обчислити: І) ІІ) ІІІ)

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

“ йти ”

Слайд 31

Девіз уроку: «Щоб дійти до мети, треба насамперед йти» (Оноре де Бальзак)

Слайд 32

«Найбільша помилка – не робити нічого тому, що можемо зробити мало. Робімо те, що можемо робити»

Слайд 33

Гра «Лото»

Слайд 34

Слайд 35

Які асоціації викликає в вас цей малюнок?

Слайд 36

ПОДОРОЖ ЦУЦЕНЯТИ І КРОЛЕНЯТИ В одному дворі жили Цуценя і Кроленя. Вони дружили і часто гуляли разом. Одного разу Цуценя каже: «Давай вивчимо наше подвір’я». І пішли вони вздовж паркану. – Перша сторона нашого подвір’я має довжину м, - сказало Кроленя. Як виявилося, друга сторона двору на м більша. Ідуть вони далі. Поміряли третю сторону – 12,3м, а четверта – такої довжини, як друга. – Давай обчислимо довжину паркану навколо нашого двору, – запропонувало Цуценя. Прибігли вони в сусідній двір до Мишенят. – Привіт! Ми хочемо допомогти вам обчислити довжину паркану навколо вашого двору, – сказало Цуценя. – А ми вже знаємо, що наш двір – незвичайний: всі чотири його сторони рівні між собою і дорівнюють по м. Давайте обчислимо разом довжину паркану, – запропонували Мишенята. Цуценя і Кроленя допомогли Мишенятам обчислити довжину паркану. Який результат вони одержали? – А який паркан довший і на скільки?! – зацікавилось Кроленя.

Слайд 37

Домашнє завдання Розв’язати задачу-казку. Написати міні-твір “ Чи можна прожити день без математики?” Повторити теоретичний матеріал, виконати завдання з підручника: № 571, № 584*, № 597**.

Слайд 38

Підбиття підсумків. 1. Бліцтест 1 25 А Ф М Ь Н Л О Д Т Е Х Ц

Слайд 39

Оцінювання учнів

Слайд 40

– Чи отримав я на сьогоднішньому уроці те, чого очікував?

Слайд 41

Рефлексія Як би ти оцінив свої здобутки на уроці? Я все зрозумів, я все роблю правильно Мені була зрозуміла більша частина матеріалу, але я ще іноді припускаюсь помилок Я майже нічого не розумію, це все для мене дуже складне

Слайд 42

Дякуємо за урок!!! На все добре! До зустрічі!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Інформатика