X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
45енгшщхї

Завантажити презентацію

45енгшщхї

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Основні принципи консультування, вимоги до здійснення процесу консультування. Підготували: Лесковець Людмила Загура Вікторія Кундік Тетяна

Слайд 2

Соціальне консультування-один з напрямів професійної діяльності,в ході якого фахівець із соціально-педагогічної роботи допомагає клієнтові зрозуміти суть його складної життєвої ситуації та пропонує різні варіанти її вирішення.

Слайд 3

Основні принципи проведення консультацій: Доцільність і цілеспрямованість. Консультація повинна мати мету,чітко вирішувати поставлене завдання,проблему.

Слайд 4

Добровільність і ненав’язливість. Той, кого консультують,може в будь-який момент відмовитися від допомоги консультанта.

Слайд 5

Методична грамотність і компетентність. Ядром технології процесу консультування є встановлення довірливих взаємин консультанта і того,кого консультують. Грамотний консультант повинен мати широку ерудицію і бути компетентним в галузі обговорюваної проблеми,вміти методично грамотно,переконливо вести консультації.

Слайд 6

Принцип доброзичливого й безоцінного ставлення до клієнта, що передбачає вияв емоційної теплоти й поваги, вміння прийняти клієнта таким, яким він є, не оцінюючи й не засуджуючи його норми і цінності, стиль життя і поведінку.

Слайд 7

Принцип відмови консультанта від порад чи рецептів. Завданням є посилення відповідальності клієнта за те, що з ним відбувається, спонукання його до активності в аналізі проблем, у пошуку виходу з кризи.

Слайд 8

Розмежування особистих і професійних відносин. Консультант не може вступати з клієнтом у будь-які особисті стосунки. Консультант не може встановлювати дружні стосунки з клієнтом, а також надавати допомогу друзям чи родичам.

Слайд 9

Також до принципів проведення консультацій належать: Орієнтація на норми й цінності клієнта; Анонімність; Включення клієнта в процес консультування.

Слайд 10

Вимоги до соціального педагога-консультанта і до соціально-педагогічного консультування

Слайд 11

у спілкуванні з клієнтом соціальний педагог-консультант повинен бути особливо тонкою і дуже делікатною людиною, викликати до себе безумовну довіру з боку клієнта і мати власний досить великий досвід спілкування з різними людьми. Бажано, щоб соціальний педагог- консультант був людиною більш старшого віку, ніж клієнт. Проте різниця у віці між соціальним педагогом-консультантом і клієнтом не повинна бути занадто великою.

Слайд 12

соціальний педагог-консультант, який проводить роботу з клієнтом, сам не повинен мати гострих, невирішених проблем інтимно-особистісного характеру, особливо таких, з приводу яких він консультує клієнта. Якщо це не так, то соціальний педагог- консультант вільно або мимоволі буде досить суб’єктивний у своєму ставленні до клієнта і в оцінюванні його проблеми і, сам того не помічаючи, стане ревно і упереджено ставитися до клієнта.

Слайд 13

Не рекомендується, зокрема, проводити соціально- педагогічне консультування або ж звертатися за практичної соціально-педагогічної допомоги з питань регулювання особистих взаємин, позбавлення від комплексів до тих консультантів, у яких є власні комплекси або проблеми в особистих, інтимних стосунках з людьми.

Слайд 14

Соціальний педагог заздалегідь повинен попереджати людину, яка звернулася до нього за допомогою про те, що на вирішення його проблеми може знадобитися досить багато часу. Бажано також – і це відноситься не тільки до соціально- педагогічного консультування на інтимно-особистісну тему, але і до інших видів консультування – заздалегідь хоч би приблизно визначити потрібний час і поставити до відома клієнта

Слайд 15

Професійна діяльність педагога-консультанта характеризується його особливою відповідальністю перед клієнтом за ті рекомендації, які він пропонує клієнту. Практична діяльність педагога-консультанта повинна спиратися на відповідні морально-етичні та юридичні основи. Діяльність педагога -консультанта спрямована на досягнення виключно гуманних цілей, які передбачають зняття яких би то не було обмежень на шляху інтелектуального і персонального (особистісного) розвитку клієнта.

Слайд 16

4. Педагог-консультант має право надавати лише такі послуги клієнтам, для яких він має необхідну освіту, кваліфікацію, знання і вміння. У своїй роботі педагог-консультант повинен застосовувати тільки апробовані методики, що відповідають сучасним загальнонаукових стандартам. У разі вимушеного застосування психологічних методик та рекомендацій, які не пройшли достатньої апробації, які не повністю відповідають науковим вимогам, педагог-консультант повинен про це попереджати своїх клієнтів і бути вельми обережним у своїх висновках.

Слайд 17

7. Педагогу-консультанту слід дотримуватися обережності, щоб не викликати необгрунтованих надій і очікувань з боку клієнта, не давати йому обіцянок, порад і рекомендацій, які не можна буде виконати. Педагог-консультант несе особисту відповідальність за зберігання у таємниці інформації, що стосується клієнтів. Обов'язковою складовою частиною роботи педагога-консультанта є постійна підтримка на високому рівні своїх професійних знань і умінь.

Слайд 18

Дотримання всіх цих правил або етичних норм є обов'язковим у практичній роботі педагога-консультанта. Є, крім того, ряд істотних відмінностей хорошого, професійно підготовленого педагога-консультанта від поганого, професійно не цілком підготовленого. Ці відмінності стосуються того, як педагог-консультант веде себе по відношенню до клієнта в різних ситуаціях педагогічного консультування, як він виходить зі скрутних випадків, які нерідко виникають у процесі проведення педагогічного консультування.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Інформатика