learn and play
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
«Граючись, навчаємось»“Learn and Play”Використання ляльок при вивченніанглійської мови у 1 класі Солонінова Л.М. учитель англійської мови Красноармійського навчально-виховного комплексу
Актуальність досвіду:Перехід від дошкільного дитинства до школи реалізується через поєднання гри з навчальною діяльністю у початкових класахКомунікативно-діяльнісне спрямування навчального процесу50% знань,умінь та навичок молодші школярі здобувають через гру
Мета :Створення розвиваючого освітнього середовища, яке відповідає віковим особливостям першокласників, сприяє високій мотивації та формуванню комунікативних навичок
ГіпотезаВикористання навчальної, ігрової та творчої діяльності сприяє формуванню високої мотивації та підвищенню ефективності вивчення англійської мови в початковій школі.
Теоретичне обгрунтуванняНовий Державний стандарт початкової загальної освіти (2011) Програма з іноземних мов 1-4 класи (2012) Програма для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» (2010)Роботи педагогів В.О. Сухомлинського й Ш.А. Амонашвілі та психологів Л.С. Виготського й О.М. Леонтьєва
Технологія досвідуTell me and I forget,Teach me and I remember,Involve me and I learn Benjamin Franklin
Прогнозований результатстворення творчого розвиваючого середовища; зацікавлення дітей у творчому процесі; підвищення мотивації до вивчення мови;формування комунікативних умінь через ігрову діяльність;формування культури спілкування;успішна адаптація та соціалізація учнів.
Схожі презентації
Категорії