X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПОНЯТТЯ ПРО ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ 2009

Завантажити презентацію

ПОНЯТТЯ ПРО ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ 2009

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ 2009

Слайд 2

У зовнішньому незалежному оцінюванні з математики 2009 року взяли участь 235 496 осіб (90,8% від загальної кількості осіб, які зареєструвалися по Україні). Тестування відбулося 26 травня 2009 року.

Слайд 3

Максимальна кількість балів, яку можна було набрати, правильно розв’язавши всі завдання зошита з математики – 54 за кожне правильно виконане завдання Частини 1 учасник одержує 1 бал; за кожне правильно виконане завдання Частини 2 учасник одержує 2 бали; за правильно виконане завдання Частини 3 учасник одержує 14 балів (завдання №31 (геометрія) та №32 (з алгебри і початків аналізу – від 0 до 4 балів, за завдання №33 з алгебри і початків аналізу – від 0 до 6 балів).

Слайд 4

Результати ЗНО - 2009 з математики Результати за шкалою [100-200] балів використовувалися для участі в конкурсному відборі абітурієнтів. Результати за 12-бальною шкалою використовувалися для зарахування як результати ДПА, що проводилася в загальноосвітніх навчальних закладах.

Слайд 5

Статистичні характеристики результатів тестування ЗНО з математики * максимальний бал набрали 65 учасників

Слайд 6

Розподіл учасників тестування за набраними тестовими балами

Слайд 7

Переведення тестових балів із математики у критеріальну шкалу (1 до 12 балів)

Слайд 8

Розподіл результатів ЗНО з математики за рівнями навчальних досягнень

Слайд 9

Розподіл результатів ЗНО з математики за 12-бальною шкалою

Слайд 10

Регіональні дані проекзаменованих, які отримали від 7 до 12 балів та від 1 до 3 балів за критеріальною шкалою

Слайд 11

Місце областей регіону серед адміністративно-територіальних одиниць України 2009 рік (2008 )

Слайд 12

Розподіл результатів ЗНО з математики за рівнями навчальних досягнень

Слайд 13

Відсоток учасників ЗНО районів Хмельницької області, які отримали від 7 до 12 балів та від 1 до 3 балів

Слайд 14

Навчальні заклади Хмельницької області, які мають найвищий якісний показник з математики

Слайд 15

Відсоток учасників ЗНО районів Житомирської області, які отримали від 7 до 12 балів та від 1 до 3 балів

Слайд 16

Навчальні заклади Житомирської області, які мають найвищий якісний показник з математики Житомирський міський ліцей при Житомирському державному технологічному університеті м.Житомир 97,73 88 Новоград-Волинський колегіум м.Новоград-Волинський 95 20 Житомирський обласний педагогічний ліцей м.Житомир 94,2 69 Ліцей №25 ім.М.О. Щорса м.Житомира м.Житомир 89,74 39 Житомирська міська гуманітарна гімназія №23 ім. М.Й.Очерета м.Житомир 89,08 55 Новоград-Волинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Житомирської області м.Новоград-Волинський 88,9 27 Новоград-Волинське загальноосвітнє навчально-виховне об'єднання "Гімназія імені Лесі Українки - дошкільний навчальний заклад" Житомирської області м.Новоград-Волинський 88,88 18 Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів № 12 з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С.Ковальчука м.Житомира м.Житомир 87,5 24 Житомирська загальноосвітня школа I-III ступенів №17 м.Житомир 86,84 38 Житомирська загальноосвітня школа I-III ступенів №27 м.Житомир 85,72 35

Слайд 17

Відсоток учасників ЗНО районів Вінницької області, які отримали від 7 до 12 балів та від 1 до 3 балів

Слайд 18

Навчальні заклади Вінницької області, які мають найвищий якісний показник з математики

Слайд 19

Загальні відомості На виконання завдань ЗНО було відведено 180 хв. Зошит складався з трьох частин: Частина 1 – 20 завданнь з вибором однієї правильної відповіді; Частина 2 – 10 завдань відкритої форми з короткою відповіддю; Частина 3 - 3 завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Зошит містив 33 завдання (23 – з алгебри і початків аналізу, 10 – з геометрії)

Слайд 20

Характеристика структури та змісту тесту Загальна кількість завдань тесту – 33

Слайд 21

Документи, які визначають зміст тесту з математики Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. Освітня галузь “Математика” (Затверджено Постановою Кабінету міністрів України від 14 січня 2004 р. №24). Математика. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів (5-11 класи) (Затверджено Міністерством освіти і науки України, лист №1/11-3580 від 22.08.2001 року). Математика. Програма для зовнішнього незалежного оцінювання (затверджується МОН України). Програмові вимоги зовнішнього незалежного оцінювання з математики (затверджується УЦОЯО).

Слайд 22

Принцип композиції завдань Кількість завдань, які стосуються кожного розділу програми, були пропорційні до кількості годин, відведених на вивчення цього матеріалу. До тестів були включені завдання різних рівнів складності: від найпростіших до достатньо складних. Передбачалось таке співвідношення кількості завдань: Легкі 20 % Середньої складності 60 % Складні 20 %

Слайд 23

Розподіл тестових завдань ЗНО 2008 року з математики за коефіцієнтом складності

Слайд 24

Аналіз тестових завдань з математики Складність тестового завдання – успішність учасників тестування у виконанні цього завдання.

Слайд 25

Числа і вирази (5+2) легкі оптимальні складні дуже складні Середня складність – 63

Слайд 26

Завдання №1 (складність 74% - легке) Завдання №23 (складність 14% - дуже складне) Відповідь: - 0,6

Слайд 27

Рівняння і нерівності (3+3+1) легкі оптимальні складні дуже складні Середня складність – 25

Слайд 28

Завдання №5 (складність 64% - легке) Завдання №29 (складність 13% - дуже складне) Відповідь: 0,375

Слайд 29

Функції (4+1+1) легкі оптимальні складні дуже складні Середня складність – 36

Слайд 30

Завдання №4 (складність 52% - оптимальне) Завдання №30 (складність 9% - дуже складне) Відповідь: 0,5

Слайд 31

Елементи комбінаторики, початки теорії ймовірностей та елементи статистики (2+1) легкі оптимальні складні дуже складні Середня складність – 38

Слайд 32

Завдання №18 (складність 30% - складне)

Слайд 33

Планіметрія (3+1) легкі оптимальні складні дуже складні Середня складність – 53

Слайд 34

Завдання №2 (складність 73% - легке) Завдання №19 (складність 26% - складне)

Слайд 35

Стереометрія (3+2+1) легкі оптимальні складні дуже складні Середня складність – 20

Слайд 36

Завдання №12 (складність 41% - оптимальне) Завдання №28 (складність 9% - дуже складне) Відповідь: 14

Слайд 37

Перевірка відкритих завдань із розгорнутою відповіддю Завдання відкритої форми із розгорнутою відповіддю оцінювали найкращі фахівці з математики Вінницької, Житомирської та Хмельницької областей. Було створено 21 екзаменаційну групу (по 7 груп у кожній області), в яких працювали 323 екзаменатори. Розв'язання завдань із розгорнутою відповіддю екзаменатори оцінювали згідно з розробленими й затвердженими критеріями та схемами оцінювання. Екзаменаторами було перевірено 21 394 бланки Б.

Слайд 38

Завдання №31 (складність 4% - дуже складне) Завдання №32 (складність 12% - дуже складне)

Слайд 39

Частина 1 (завдання з вибором однієї правильної відповіді) Частина 2 (завдання відкритої форми з короткою відповіддю Частина 3 (завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю) легкі оптимальні складні дуже складні

Слайд 40

Зовнішнє незалежне оцінювання з математики 2010 рік

Слайд 41

Форми тестових завдань Завдання із вибором однієї правильної відповіді. До кожного із завдань пропонується 5 варіантів відповіді, серед яких лише один правильний. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари). До кожного завдання у двох колонках подано інформацію, яку позначено цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконуючи завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами і буквами. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю.

Слайд 42

Оцінювання завдань різної форми Завдання із вибором однієї правильної відповіді: 0 або 1 тестовий бал. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари): 0, 1, 2, 3, 4 тестових бали. За кожну правильно встановлену відповідність – 1 бал. Завдання з короткою відповіддю: 0 або 2 тестових бали.

Слайд 43

Структура тесту з математики Загальна кількість завдань тесту – 36 На виконання тесту з математики відведено 150 хв.

Слайд 44

Характеристика тестових завдань з математики

Слайд 45

Куди звертатися за інформацією? www.testportal.gov.ua – сайт Українського центру оцінювання якості освіти www.vintest.org.ua – сайт Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти (ВРЦОЯО) 8 (0432) 65 65 35 – телефон гарячої лінії ВРЦОЯО

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зовнішнє незалежне оцінювання