X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Поняття про змістове та методичне забезпечення ДПА, ЗНО– 2012

Завантажити презентацію

Поняття про змістове та методичне забезпечення ДПА, ЗНО– 2012

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Міський семінар вчителів математики ЗНЗ м. Ізмаїл, березень, 2012 з/д з НВР ЗНЗ № 2 І – ІІІ ступенів Догару Г.Г.

Слайд 2

Склад робочої групи з розроблення ЗНО 2012 р. 1.Безущак О.О. 2.Вишенська І.Я. 3.Захарійченко Ю.О. 4.Кушнір Ю.А. 5.Перегуда О.В. 6.Плахотник В.В. 7.Полонський В.Б. 8.Прокопенко Н.С. 9.Руденко М.Є. Склад робочої групи з розроблення державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти 1.Бурда М.І. 2.Нелін Є.П. 3.Номировський Д.А. 4. Якір М.С.

Слайд 3

32 завдання – 150 хвилин № 1 – 20 (ВОВ) – 0/1 бал № 21 – 24 (ВВ) – 0/4 бали № 25 – 31 (КВ) – 0/2 бали Максимально – 52 бали Наказ МОНмолодьспорт № 791 від 14.07.2011 р. (додаток № 4)   15 травня - хімія 17 травня - російська мова 19 травня - географія 21, 22 травня - математика 24 травня - всесвітня історія 26 травня - іноземні мови (англійська, німецька, французька, іспанська) 28, 29 травня - українська мова і література 31 травня, 01 червня - історія України 05 червня - фізика 07 червня - біологія

Слайд 4

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас» (авт. Істер О.С., Глобін О.І., Комаренко О.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012). «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 11 клас» (авт. Істер О.С., Глобін О.І., Панкратова І.Є. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Слайд 5

1. Посібник містить 30 варіантів атестаційних робіт. Кожен варіант складається з чотирьох частин, що відрізняються за складністю та формою завдань, включає завдання різних типів і рівнів складності, які охоплюють більшість розділів навчальної програми. Серед них: тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання відкритої форми з короткою відповіддю, завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Таке поєднання дає змогу учневі максимально розкрити свої здібності. 2. Учні, що вивчають предмет на рівні стандарту виконують завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та два завдання третьої частини (перше обов'язково, та одне із завдань 3.2 та 3.3 на вибір) атестаційної роботи. 3. На академічному рівні виконуються завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої (3 завдання) частини атестаційної роботи.