X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Науково-практична нарада за підсумками моніторингу результатів ЗНОу м.Харкові 2008-2012

Завантажити презентацію

Науково-практична нарада за підсумками моніторингу результатів ЗНОу м.Харкові 2008-2012

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Науково-практична нарада за підсумками моніторингу результатів ЗНО у м.Харкові 2008-2012

Слайд 2

Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури

Слайд 3

Дані про абітурієнтів, які отримали менше 124 балів за шкалою 100 – 200 балів з української мови та літератури, % Антирейтинг (2012 р.) + -

Слайд 4

Дані про абітурієнтів, які отримали 180 і більше балів за шкалою 100 – 200 балів з української мови та літератури, % Рейтинг (2012 р.) + -

Слайд 5

Українська мова та література Московський район

Слайд 6

Дані про абітурієнтів, які отримали менше 124 балів за шкалою 100 – 200 балів з української мови та літератури, % Антирейтинг (2012р.) Дані про абітурієнтів, які отримали 180 і більше балів за шкалою 100 – 200 балів з української мови та літератури, % Рейтинг (2012р.) + - + - Московський район (ліцеї та гімназії)

Слайд 7

Українська мова та література Рекомендації Підготовка до ЗНО з української мови та літератури включає наступні напрямки: Підготовка до закритої частини тесту з української мови. Підготовка до закритої частини тесту з української літератури. Підготовка до написання відкритої частини тесту з української мови та літератури у форматі власного висловлення. У цьому напрямку доцільно виділити окремо: а) роботу над якістю мовленнєвого оформлення; б) роботу над змістовим компонентом власного висловлення.

Слайд 8

Українська мова Рекомендації Традиційно проблемними для багатьох учасників тестування залишаються: асимілятивні зміни у сполуках приголосних відмінкові закінчення іменників ІІ відміни в родовому відмінку однини утворення форм кличного відмінка утворення наказового способу дієслова правопис числівників та прислівників синтаксис складного речення

Слайд 9

Українська мова Приклад Недостатня увага в шкільному курсі до форм наказового способу дієслова. Учні замість дійсного способу дієслова (пишемо) обирають синтетичну форму наказового способу дієслова (пишімо).

Слайд 10

Українська мова Рекомендації Окремою проблемою є робота учасників тестування над завданнями, які передбачають аналіз запропонованого тексту: суттєвий відсоток учасників намагаються виконувати зазначені завдання, не читаючи текст повністю значна частина учасників тестування демонструє відсутність уміння аналітично структурувати поданий текст, визначати його складові

Слайд 11

Українська мова Приклад

Слайд 12

Українська література Рекомендації Крім основної болючої для вчителів-словесників проблеми, пов’язаної із небажанням більшості учнів читати книжки взагалі й програмні твори зокрема, суттєве значення має також те, що часто учасники тестування просто не розуміють навіть того, що ними сумлінно прочитане.

Слайд 13

Українська література Приклад Яскравий приклад завдання, виконанням якого учасники тестування продемонстрували своє незнання тексту історичної пісні “Ой Морозе, Морозенку”. Лише сильні учні, які ретельно аналізували її текст, правильно виконали це завдання.

Слайд 14

Українська література Приклад Так само, якщо запропонувати учням, наприклад, пояснити зміст фрази «Панські Петро для чинів тре кутки» з пісні «Всякому городу нрав і права» Григорія Сковороди, то переважна більшість упевнено цього зробити не зможе.

Слайд 15

Українська мова та література Рекомендації Підготовка до написання власного висловлення: мовленнєве оформлення тексту (найбільш проблемне) формування в учасника тестування чіткого усвідомлення структури власного висловлення

Слайд 16

Українська мова та література Рекомендації Структура власного висловлення: ТЕЗА АРГУМЕНТ 1 АРГУМЕНТ 2 ПРИКЛАД з літератури або мистецтва ПРИКЛАД з історії, суспільно-політичного або власного життя ВИСНОВОК

Слайд 17

Українська мова та література Рекомендації Найбільш складними для учасників тестування компонентами є теза, приклад з літератури або мистецтва та приклад з історії, суспільно-політичного життя або з власного життя. У 2012 році тема містила лаконічне окреслення певної проблемної ситуації, власне ставлення до якої й мав сформулювати учасник тестування.

Слайд 18

Українська мова та література Приклад

Слайд 19

Українська мова та література Рекомендації Найбільш характерними недоліками у формулюванні тези є: зосередженість лише на окресленій у темі проблемній ситуації, без висловлення власного ставлення до неї висловлення власного ставлення лише до однієї складової окресленої в темі проблемної ситуації та залишення поза увагою проблемної ситуації в цілому

Слайд 20

Українська мова та література Рекомендації Чи не найбільш складним для більшості учасників тестування виявився пошук ефективного прикладу з літератури або мистецтва. Значною проблемою тут є невміння багатьох учнів побачити доречний приклад у достатньо знаних їм літературних творах.

Слайд 21

Моніторинг комплекс наукових, технічних, технологічних, організаційних та інших засобів, які забезпечують систематичний контроль (стеження) за станом та тенденціями розвитку процесів.

Слайд 22

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ЗНО-2013 Назва предмета Дата Хімія 03.06.2013 Українська мова та література 05.06.2013 06.06.2013 Іноземні мови 08.06.2013 Російська мова 10.06.2013 Математика 12.06.2013 13.06.2013 Географія 15.06.2013 Всесвітня історія 17.06.2013 Історія України 19.06.2013 20.06.2013 Фізика 22.06.2013 Біологія 25.06.2013 Світова література 27.06.2013

Слайд 23

Телефон інформаційної служби: (057) 705-07-37 Факс: (057)705-15-64 Електронна пошта: office@zno-kharkiv.org.ua Сайт: www.zno-kharkiv.org.ua Адреса: майдан Свободи, 6, офіс 463, м. Харків, 61022

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зовнішнє незалежне оцінювання