X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дослідження успішності вступу абітур'єнтів до ВНЗ України на основі ЗНО у 2009 та 2010 рр.»

Завантажити презентацію

Дослідження успішності вступу абітур'єнтів до ВНЗ України на основі ЗНО у 2009 та 2010 рр.»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

«Дослідження успішності вступу до ВНЗ України на основі ЗНО у 2009 та 2010 рр.» Гудзинський В.Є., керівник проекту “ТІМО” 18 березня 2011 р.

Слайд 2

ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ СИСТЕМИ ВСТУПУ ДО ВНЗ НА ОСНОВІ ЗНО Ефективність: забезпечення відбору до ВНЗ осіб, здатних успішно навчатися за певним напрямом. Справедливість: відхилення успішності при вступі до ВНЗ на основі ЗНО для соціально значимих груп абітурієнтів (за гендерною ознакою, місцем проживання, типом навчального закладу та ін.) Органічність або суспільне сприйняття рівень громадського схвалення (випускники ЗНЗ, вчителі студенти ВНЗ, викладачі,)

Слайд 3

МЕТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ СИСТЕМИ ВСТУПУ ДО ВНЗ НА ОСНОВІ ЗНО Розробка методології, технології та напрямів моніторингу кількісних оцінок успішності вступу до ВНЗ на основі ЗНО. Дослідження кількісних оцінок успішності при вступі до ВНЗ на основі ЗНО для соціально значимих груп абітурієнтів. Порівняння кількісних оцінок успішності при вступі до ВНЗ на основі ЗНО для абітурієнтів 2009 та 2010 рр.

Слайд 4

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО – загальнодержавна успішність вступу (частка зарахованих до ВНЗ від загальної кількості бажаючих вступити до ВНЗ) – успішність вступу для соціальної групи (частка зарахованих до ВНЗ у певній соціальній групі від загальної кількості бажаючих вступити до ВНЗ у цій соціальній групі) Чим менше відхилення успішності вступу до ВНЗ для різних соціально значимих груп від загальнодержавного рівня успішності вступу, тим система вступу до ВНЗ є більш справедливою у забезпеченні рівного доступу до вищої освіти. Кожна демократична країна, кожне громадянське суспільство піклується про те, щоб справедливість системи вступу до ВНЗ постійно покращувалася - прямувала до нуля міра нерівності успішності при вступі до ВНЗ для соціально значимих категорій населення; поточний стан нерівності успішності при вступі до ВНЗ у більшості розвинених країн не перевищує 15% (США, Скандинавські країни).