X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Мова сучасних засобів масової інформації"

Завантажити презентацію

"Мова сучасних засобів масової інформації"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Науковий керівник Полонська Ю.Д.

Слайд 2

Слайд 3

Слайд 4

... Диктори та журналісти ЗМІ не тільки добрі знавці мови, вони активні учасники її розвитку й оновлення. І. Драч

Слайд 5

1. Правильність; 2. Точність; 3. Зрозумілість; 4. Логічність; 5. Природна простота; 6. Багатство; 7. Стислість; 8. Чистота; 9. Виразність, емоційність; 10. Милозвучність

Слайд 6

В Польщі, де дійсно надають великого значення популяризації грамотності, поширення набули радіодиктанти, за підсумками яких нагороджують кращих знавців мови. У нас, на жаль, жоден політичний діяч, “обличчя нашої держави”, не складають навіть іспит-мінімум на знання державної мови

Слайд 7

- Віддайте перевагу про цього кандидата… - Ми дізнаємось, хто залише наш паркет… - Тому що щопрограми нас залишає одна пара. - Ви не скриваєте цього… - Час прощатися, Дмитро і Іра… - Увага! Об’ява!

Слайд 8

- Довго не зміг знайти собі місця на сцені... - Діставати відзнаки приємно й нині... Я рахую, це система...

Слайд 9

“...можливо лише за добрих обставин..” “... одне з самих болючих питань...” “... я не задумувався над цим питанням...” “…в третіх, є ціль, до якої треба йти…”

Слайд 10

Европа станція метра евро народна депутатка автівка міліціянт коаліціянт Всі методи стають до пригоди

Слайд 11

“Заплати платіж любий – подарунок буде твій...” “Проректор по науковій роботі” “М’яка мебля у розстрочку” “Наша сила на 70% дольше” “Брачна агенція”

Слайд 12

Журналісти, які є представниками суспільної свідомості, повинні мати одну мету – нести цю свідомість у маси, а тому автор газетної чи журнальної статті повинен бути орієнтованим на різні соціальні групи; Мова сучасних ЗМІ не відповідає тим 10 вимогам, про які йшлося на початку нашого дослідження, бо залишилися тільки 3: простота, стислість та емоційність; Найпоширенішими видами помилок у наших ЗМІ є граматичні, стилістичні та лексичні; Добре, що є свобода слова, але не можна сприймати цю свободу буквально: що хочу, те й пишу; ЗМІ – це не співбесідник, який щось обговорює з близькою людиною, це перш за все вчитель і вихователь. І якщо мовлення такого “учителя” побудоване з використанням ненормативної лексики та безлічі помилок, то про яке виховання і навчання можна вести мову?

Слайд 13

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Журналістика