X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Сатира в романі Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера»

Завантажити презентацію

Сатира в романі Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

: Сатира в романі Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера»

Слайд 2

Ліліпути – вправні вояки

Слайд 3

Танці на канаті

Слайд 4

Людина-гора – зброя в руках імператора

Слайд 5

гуллівер та імператор

Слайд 6

право-суддя в ліліпутії

Слайд 7

Освіта в Ліліпутії Політична боротьба

Слайд 8

Від переможця стихії до знаряддя поневолення в руках імператора

Слайд 9

Мета: продовжити роботу з літературним аналізом тексту; з’ясувати особливості використання сатири та алегорії в тексті; удосконалювати навики усного зв’язного мовлення; розвивати критичне мислення та виховувати негативне ставлення до суспільних вад.

Слайд 10

Епіграфи до уроку: «Вільною створено людину. Вільна вона, навіть якщо народилась у кайданах». Ф.Шиллер «Сатира – своєрідне дзеркало, в якому кожен, хто дивиться в нього, бачить, як правило, обличчя всіх, крім свого власного». Д.Свіфт

Слайд 11

Чи можна здобути свободу, плазуючи на колінах?

Слайд 12

Пародія - це твір мистецтва, що має на меті створення у читача (глядача, слухача) комічного ефекту за рахунок навмисного повторення унікальних рис іншого, зазвичай широко відомого твору в спеціально зміненій формі. Говорячи інакше, пародія - це "твір-насмішка" за мотивами вже існуючого відомого твору. Пародії можуть створюватися у різних жанрах і напрямках мистецтва, у тому числі літературі (в прозі та поезії), музики, кіно, естрадному мистецтві та інших.

Слайд 13

Сатира —художні твори різних жанрів, у яких різке викриття зображуваного поєднано з його гострим висміюванням. Мета сатири- піддати гострій критиці то осуду негативні явища, осміяти їх і цим показати їх ницість та мізерність.

Слайд 14

1.Гуллівер відмовляється від спроби звільнитись через біль та голод. 2.Гуллівера посаджено на ланцюг як собаку. 3.Гулллівер в захопленні від імператора. 4. Він на колінах випрошує свободу. 5.Обшук покірного Гуллівера. 6.Гуллівер- велика покірна іграшка для ліліпутів. 7. Гуллівер отримує «свободу». 8. Гуллівер - знаряддя поневолення на службі імператора. 9.Гуллівер отримує звання нардака. 10.Гуллівер рятує імператорський палац,хоч і в дивний спосіб. 11. Смертний вирок Гулліверу. 12.Втеча з Ліліпутії. План «Етапи поневолення Людини Гори»

Слайд 15

Цитати до образу імператора «Зростом він був майже на цілий мій ніготь вищий за всіх своїх придворних, і вже цього досить, щоб викликати серед них шанобливий трепет. Риси його обличчя тверді й мужні, ніс орлиний, шкіра оливково-смаглява, постать струнка, тулуб, руки та ноги пропорційні, рухи зграбні, постава величава. Він не такий уже молодий — йому двадцять вісім років і дев’ять місяців, править приблизно років сім — щасливо й здебільшого переможно. Щоб краще бачити імператора, я ліг на бік, і моє обличчя опинилось на одному рівні з ним. Тоді він стояв ярдів за три від мене, але потім я не раз брав його на руки і тому не можу помилитися в моєму описі...»

Слайд 16

Запитання для учнів Від чийого імені ведеться розповідь? Ким був за професією Геллівер? Чому письменник обрав саме цю професію для свого героя? Як ліліпути вперше повелись з Гуллівером? Як поставився Гуллівер до ліліпутів і як це його характеризує? Наведіть приклади благородного поводження Гуллівера з ліліпутами. Яке прізвище дали ліліпути Гулліверу і як ви думаєте чому?

Слайд 17

Цитати до образу імператора «Імператор не раз ушановував мене своїми візитами і сам залюбки допомагав моїм учителям. Невдовзі я вже міг сяк-так порозумітися з імператором. Перше речення, яке я вивчив, було прохання ласкаво повернути мені волю — його я повторював щодня, стоячи на колінах. Наскільки я міг зрозуміти, імператор відповідав, що на все свій час, що розв’язати цю справу він може тільки в згоді з державною радою і що я повинен люмос келмін песодемар лонемпосо — присягтися жити в мирі з ним та його державою. Проте він обіцяв, що зі мною поводитимуться добре, і порадив заслужити скромною поведінкою його, імператора, прихильність, а також симпатію його підданців».

Слайд 18

«…могутній імператор Ліліпутії, окраса й пострах всесвіту, чиї володіння простягаються на п'ять тисяч блестрагів (близько двадцяти миль в обводі) і сягають краю землі; владар над усіма владарями; найвищий з усіх синів людських; той, що ногами спирається на центр землі, а головою торкається сонця; досить йому лише поворухнути пальцем, і у всіх монархів підгинаються коліна; лагідний, як весна, втішний, як літо, щедрий, як осінь, лютий, як зима,- його найвеличніша величність…»

Слайд 19

Творчі групи 1.Прем’єр-міністр. 2.Міністерство освіти. 3.Міністерство зовнішніх справ. 4.Міністерство оборони. 5.Міністерство юстиції.

Слайд 20

Висновки

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Зарубіжна література