X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Самуіл Маршак - Казка «Дванадцять місяців»

Завантажити презентацію

Самуіл Маршак - Казка «Дванадцять місяців»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Особливості драматичного твору

Слайд 2

Мета проаналізувати зміст казки, переказувати та інсценувати окремі епізоди твору; познайомитись з оригінальним текстом пʼєси-казки; знайти та дослідити казки зі схожим сюжетом; визначити особливості драматичного твору

Слайд 3

Лучше всего начать с инсценировок сказок, рассказов, повестей. Прекрасным материалом могут служить русские народные сказки, среди которых многие содержат прекрасный для сценической обработки материал. Борьба противоположных начал, столь обычная в сказках, является в то же время основой, на которой строится всякая драма. С.Маршак «Театр для детей»

Слайд 4

Кому належать ці слова ? - Як це можна, щоб зима з літом і весна з осінню зійшлись! Пасербиці - Що ж, брате, всі ми ніби зібрались - увесь рік. Замикай ліс на ніч, щоб ні ходу, ні виходу не було. Місяцю Січню - Ваша величносте, присягаюсь життям, я більше ніколи не буду з вами сперечатись, якщо така ваша воля. Професору

Слайд 5

- На ціле придане вистачить - і на шубки й на спіднички. Мачусі - Чого ж тільки на годинку? Я б з нею цілий вік не розлучався! Місяцю Квітню - Сестрице, люба, у тебе моя каблучка! Я знаю. Пасербиці - Я горю? Рятуйте!       Гофмейстерині - Не звольте гніватись, ваша величносте! Упрів! Солдату

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

І учень. Прочитати мовою оригіналу

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Слайд 13

ІІ та ІІІ учні. Розповісти від імені героїв твору

Слайд 14

Слайд 15

ІV учень. Переказати за серією малюнків

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Інсценування “Новорічне багаття”

Слайд 22

“Пасербиця і місяць Квітень”

Слайд 23

Особливості драматичного твору Основна форма розповіді – діалог Персонажі називаються дійовими особами, мають власні репліки Твір поділяється на дії та картини, призначений для читання і постановки на сцені Наявність списку дійових осіб (персонажів), ремарок

Слайд 24

Слайд 25

Зʼясуємо Що символізує вогник братів-місяців ?

Слайд 26

Казки, схожі за сюжетом на твір С.Маршака “Дванадцять місяців”. Визначити у них спільні та відмінні риси

Слайд 27

Домашнє завдання 1. Вигадати і записати невелику історію про подальшу долю героїв казки С.Маршака “Дванадцять місяців”. 2. Підготуватися до написання контрольної роботи за темою: “Літературна казка”

Слайд 28

Використана література ЩуроваТ.В. Зарубіжна література. 5 клас. Навчальний посібник. – Х., 2005 Велика дитяча електронна енциклопедія. “Література” – том 11 Матеріали сайтів http://s-marshak.ru/ http://multik-onlain.ucoz.ru/ http://www.CountrysideLivinq.net/ http://MuzicStorm.Org/ http://Biblsoteki.net/ http://PSLAN.com/ http://www.danilova.ru/storage/present.htm http://visualrian.ru/storage/Preview Автор – Скубенко Т.М,

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література