X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Проекти на уроках світової літератури

Завантажити презентацію

Проекти на уроках світової літератури

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Українська ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Смотеско Ганна Іванівна Використання методу проектів На уроках світової літератури

Слайд 2

Проект «Ілюстрація»

Слайд 3

Мета: навчити учнів глибоко розуміти твір, характеризувати літературних героїв ,вміти знаходити інформацію про ілюстрацію, про роль ілюстрації в книзі, навчити фіксувати враження від прочитаного у вигляді малюнка; розвивати зв 'язне мовлення, логічне та образне мислення, творчу уяву. Завдання проекту: Створити альманах творчих робіт «Я бачу це так» Напрям роботи : Ілюстрації до творів , що вивчаються. Етапи роботи : Формування складу учасників проекту (різновікових,) повідомлення напрямку роботи, очікуваних результатів роботи. Збір інформації Оформлення презентації проекту у вигляді збірки

Слайд 4

Малюнок до билини «Ілля Муромець» Автор - Акутіна Надія. Я намалювала героя народних балад- Іллю Муромця. Зобразила його на білому коні , в обладунках з мечем у руках. Постать героя вказує на те, що він у будь-яку мить готовий до боротьби, до захисту рідної землі та народу. Білий колір –це символ чистоти і надії. Боротьба героя –це праве діло. Знаючи ,що є хтось хто захистить, збереже- народу ставало радісніше жити. Ілля дивиться у далину, об 'їжаючі руську землю .Він вартовий Русі.  

Слайд 5

Малюнок до билини «Ілля Муромець» Автор – Павроз Злата. Я зобразила Іллю- переможця. Його мужня постать височить над злим розбійником , голова підпирає небо. Схрещені руки говорять про спокій в душі героя , про незламність духу. Ворог буде покараний, яким би страшним себе не малював. Ілля наче говорить: « Так буде с кожним! Хто посміє шкодити руській землі»      

Слайд 6

Малюнки до роману Ч.Діккенса «Пригоди Олівера Твіста»(Автор – Похилько Настя Роман Ч.Діккенса «Пригоди Олівера Твіста» мене дуже сподобався. Не кожен дорослий з гідністю витримає те , що витримала дитина. Я зобразила одну з найдраматичніших сцен – сцену пограбування містера Бранлоу, перший « урок» Олівера. Хлопчик одягнений у старенькі з заплатами штанці ,що говорить про його статки . На обличчі розгубленість, сором і тривога.Цей епізод я намалювала в кольорі. Це як надія на краще у столиці життя.

Слайд 7

Олівера від інших хлопців відділяє лінія, яка підкреслює різні життєві позиції героїв. Роман Ч.Діккенса дуже напружений, сповнений драматичних ситуацій, «двобій» суспільства і дитини. Я намалювала картину прибування Олівера на фермі. Мій малюнок чорно – білий , як і саме життя героя. Олівер зазнав знущань з боку дорослих.

Слайд 8

Малюнки до казки С. Маршака «Дванадцять місяців» Автор – Шафоростова Катерина. Мені дуже подобається казка «Дванадцять місяців» ,а особливо головна героїня. Я зобразила на своїх малюнках чудо перетворення природи. Посеред зимового лісу стоїть кошик з чудовими весняними квітами.Таке можливо тільки в казці, а ще дива трапляються з тими -хто на них заслуговує.Зелений колір-це колір життя,а білий – надії.Дівчинка назбирала квітів в обидві руки,вона приголомшена і здивована.

Слайд 9

Але час повертатися з казкової галявини, тому дівчинка засмучена. Ліва ручка прижата до серця, Героїня виглядає своїх помічників , щоб подякувати.

Слайд 10

Малюнок до прологу поеми О.С. Пушкіна «Руслан і Людмила». Автор – Тимків Дарина З дитинства люблю казки О.С. Пушкіна. Вони причаровують. Читаючи поему «Руслан і Людмила» я перенеслася у казковий світ де живуть і Баба Яга, і Царівна , і Кощей , і тридцять витязів і, учений кіт. Я намалювала картину з прологу і мого улюбленого персонажа - Кота .Дуб- символ життя, а отже це означає, що казки будуть жити вічно. Золотий ланцюг-символ достатку.  

Слайд 11

Малюнок до історичного роману В.Скотта «Айвенго». Автор – Колобов Ілля. Я намалював Рицаря ,без спадщини. Він готується до битви .На ньому гарні обладунки, в одній руці піка , у іншій- щит, на якому зображено родинний герб: «Дуб, вирваний з коренем» .У нього гарний кінь. Все це було дуже важливим для лицаря.  

Слайд 12

Малюнок до балади Л.Стивенсона «Вересковий трунок» Автор- Акутина Надія. Балада має напружений сюжет. Це «двобій» природи з людиною. Я намалювала найдраматичніший епізод – зустріч короля з хлопчиком у лісі. Хлопчик притулився до батька, шукає захисту, а злий уже зовсім близько ,готовий простягнутою рукою забрати у героя життя.

Слайд 13

Малюнок до есе Д.Джойс « Джакомо Джойс». Автор –Шибанов Стас Прочитавши есе Джойса був дуже вражений , такого ще не зустрічав. Для себе зрозумів , що «потік свідомості» це кінострічка, у якої нема початку і кінця. Це життя, в якому змінюються кадри. Думки героя постійно рухаються , щоб потім скластися в єдине ціле.    

Слайд 14

Проект «Моя перша збірка»

Слайд 15

Мета: навчити учнів практично застосовувати знання про віршовані розміри, риму, художні засоби виразності; розвивати зв' язне мовлення, логічне та образне мислення, творчу уяву, прагнення самовдосконалення. Завдання проекту: Створити збірку творчих робіт «Моя перша збірка» Етапи роботи : Формування складу учасників проекту (різновікових,) повідомлення напрямку роботи, очікуваних результатів роботи. Збір інформації Оформлення презентації проекту у вигляді збірки.  

Слайд 16

Моя перша збірка Заголовок врезки Поместите здесь краткое описание товаров или услуг Поместите здесь краткое описание товаров или услуг Поместите здесь краткое описание товаров или услуг Українська ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Слайд 17

  Весна   Прийшла весна, І все розквітло. Прийшла красна, І все помітно: Травка зеленіє, Квіти квітують, Небо синіє. Діти своїм мамам Подарунки дарують.   Зима Сніжинка завірюха Прийшла до нас Щодуху. Снігу намела Сугробів нанесла. То наша зимонька, Як бабуся сивенька!   Світлячок У лісочку,на горбочку, Зелене щось сяє. То світлячок Сонечко вітає!       Не будь похмурим Не будь похмурим, Будь веселим! Хай не страшать тебе негоди Бо новий день нові пригоди В житі для себе розпочни Наприклад напиши вірші Чи прочитай цікаву книгу Головне забудь тривогу І буде все у тебе добре І посміхнеться сонце Для тебе у віконце. Годівничка Я ладнаю годівничку Для горобчика й синич Для малого снігурця, Крихт насиплю і пшонця. Прилітайте друзі милі, Не лякайтесь заметілі! Мама Есть в мире слов полно Но слово мама одно Согреет нам душу , и успокоет нас Теперь я вам ребятоньки скажу: С любовью подойдите к маме И скажите I love you!  

Слайд 18

Хоку Весна Розквітла сакура, Розквітли квіти. Настала весна. *** Настала весна раптово, Річки наповнились водою. Життя-прекрасне. *** Кінець травня. Міська вулиця. Цвітуть каштани Літо Настало літо, Сонце засяяло. Прекрасний день.   *** Річка плескає Світить жарке сонце. Радісне літо     Дрімучий ліс. Шумить дощ. Пізня осінь. *** Листя пожовтіло, З дерев опадає Пізня осінь. ** Минуло літо Зацвіли хризантеми .Ніщо в житті не вічне. *** Листя опало. В букети зібралось. Глибока осінь. *** Падає листя, Крапає дощ. Вже осінь Зима Річка замерзла. Покрилася льодом. Холодна зима. *** Велика в 'юга, Стоять замети.  

Слайд 19

Смуток дерева Була пізня осінь. Все листя на деревах пожовкло. Стара осика була дуже засмучена. Вітер дув настільки сильно, що суха кора маленькими клаптиками відривалася й падала на землю. Її листочки нещодавно пожовкли, а деякі стали багряними. Вони по черзі падали, а потім їх підхоплював вітерець. Мамуся-осика не хотіла відпускати своїх діточок, але не могла зловити жодного. Одного свого синочка вона встигла схопити. Осика довго розповідала йому цікаві казки, запевняла залишитися коло неї, тому що їй буде самотньо. На жаль, листочок полетів. Тому, коли бачите осику, вона завжди тремтить, бо сумує за своїми діточками.   Дільник Одного разу на уроці математики ми починали вивчати нову тему: "Ділення десяткових дробів". У класі було гамірно й весело і жодному з нас навіть на думку не спадало, що потрібно вислухати розповідь учителя. Аж ось вчителька гримнула по столі і нашим веселощам настав край. Ми почали розбирати тему. Але чомусь я була занепокоєною. Чулося жалібне скімлення та шкрябання що доносилось з-під моєї парти. Минула більша частина уроку... Коли вчителька вийшла до дошки пояснювати домашнє завдання ,то налякано скрикнула .Всі оглянулися й побачили , що на її столі , ні не помічаючи , жує наші зошити маленький хом'ячок . У нього була шерсть та чорні , мов намистинки , оченята. Хом'як здивовано на нас подивився і запищав.       Тимків Дарина  

Слайд 20

Автори : Рулевська Поліна Тимків Дарина Шафоростова Катерина Симоніна Аня Тетеря Марина Носар Діана   Вчитель: Смотеско Ганна Іванівна  

Слайд 21

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література