X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Пензлик Маляня

Завантажити презентацію

Пензлик Маляня

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Китайська народна казка «Пензлик Маляна» «Талант здобувається великою любов’ю» Народна  художниця Катерина Білокур.

Слайд 2

Слайд 3

Словникова робота: Імператор - назва самодержавного правителя. Мотика (граца) — давнє ручне знаряддя для обробки ґрунту під посів. Мало вигляд палиці з кам'яним або металевим клинком. Реманент – інструменти для роботи на земельній ділянці Панно – картина          Поміщик – багач, пан

Слайд 4

Словникова робота: Пензлик — щіточка для малювання. Плуг, мотика — інструменти для обробки землі в сільському господарстві. Маєток — володіння. Стайня —хлів для коней. Грубка — пічка. Покої — кімнати. Бамбукова — з бамбука,гнучкої та твердої рослини; у нас із неї виготовляють вудилища для риболовлі. Обійстя, садиба — житло.

Слайд 5

Баский — швидкий, рвучкий, сильний. Туш —чорнило, фарба для письма, переважно чорна. Гнобить — примушує тяжко працювати, знущається, експлуатує. Фенікс — фантастичний птах. Дракон —фантастична істота. Паскудити — бруднити. Хутко — швидко. Припасував — домалював. Пришпорив — пришвидшив, підігнав шпорами.

Слайд 6

Проблемне питання: Яку роль відіграє мистецтво в житті людини?

Слайд 7

У Давньому Китаї народилося вчення Фен – Шуй – «вітер і вода» - це мистецтво і наука про життя людини в гармонії з собою і оточуючим світом. Тому в китайській казці образи – символи, пов’язані з водою і повітрям, не випадкові.

Слайд 8

Бесіда за змістом, робота з текстом. -            Хто є головним героєм казки? -           В якій родині народився Малян? -    У чому проявилося велике бажання хлопчика малювати? Зачитати. -          Як ви розумієте вислів Маляна: «Хіба коли бідний, то  й малювати не дозволяється?» Що вразило вас в епізоді зі школою і вчителем? Передайте від першої особи відчуття Маляна? -          Звідки у Маляна взявся пензлик? Зачитати -          Яку властивість мали картини Маляна? -          Яку настанову дав Маляну дідусь? -          А що ви дізналися про поміщика? -          Як Маляну вдалося втікти від поміщика?

Слайд 9

Які картини створював юний художник? Чому Малян зображує сааме рибок і пташок? Як допомагав пензлик Маляну? - Що Малян намалював першим? А чому потім став малювати реманент для селян? Назвіть негативних персонажів казки. З якою метою вони хотіли заволодіти пензликом Маляна? Завдяки чому Маляну вдалося перемогти своїх ворогів? Бесіда за змістом, робота з текстом.

Слайд 10

Малюнки, що оживають... Жив колись бідний хлопець на ім'я Малян. З самого малечку він мріяв про те, щоб навчитись малювати.

Слайд 11

Якось довелося йому йти повз школу. Зазирнув він у відчинене вікно і побачив, як учитель малює картину.

Слайд 12

Приснилося йому якось, що підходить до нього сивобородий дідусь і дарує йому вимріяного пензлика.

Слайд 13

Що за диво! В руці він справді тримав пензлика.

Слайд 14

Незабаром чутка про ці Малянові витівки докотилася й до місцевого поміщика

Слайд 15

Розгніваний поміщик наказав відвести хлопця до стайні і замкнути там.

Слайд 16

Одного разу Малян намалював журавля.

Слайд 17

Лише ока у птаха не було.

Слайд 18

Журавель раптом змахнув крилами й полетів.

Слайд 19

Малян знав, що імператор гнобить людей, стягає з них непосильні податки

Слайд 20

Імператор наказав своїм вельможам розшукати хлопця і привести до нього.

Слайд 21

Коли імператор наказав малярові намалювати дракона, хлопець намалював йому жабу, а замість фенікса - общипану курку.

Слайд 22

Малян провів кілька разів пензликом, і на папері перед очима у самого імператора заграло сине-сине море. А поміж хвилями рибки плавають.

Слайд 23

Малян замахав пензликом: хвилі стали вищими, корабель почав перевалюватись з боку на бік.

Слайд 24

Нарешті море заревло і перекинуло корабель. Імператор та всі його попутники пішли на дно.

Слайд 25

Робота в групах 1 група: Що ви дізналися про поміщика? Чому він відмовився малювати поміщику? Як Маляну вдалося перемогти його? Чому він не домальовував свої картини? А як ви поясните «оживлення» журавля? 2 група: Що ви дізналися про імператора? Чому імператор хотів, щоб Малян зобразив саме Дракона і Фенікса? Чому в руках імператора малюнки перетворювалися на жахі?

Слайд 26

Які сходинки були у героя на його шляху до успіху? праця боротьба праця(допомога іншим) диво праця(вчення) мрія

Слайд 27

Інтерактивна вправа «Сонечко» Ледачий, злий, жорстокий, боязливий. Кого з героїв казки можна наділити такими рисами характеру? ( Поміщика та імператора)

Слайд 28

Гра – змагання «Найуважніший читач» в парах. Те, що малював Малян мало властивість матеріалізуватися, іншим словом «оживати». Давайте згадаємо, що або кого малював Малян. На парті у вас лежить аркуш паперу. Це завдання ви будете виконувати в парі.  За 1 хвилину ви повинні згадати і записати якнайбільше предметів, які малював хлопчик. Перемагає та пара, яка запише більш за всіх слів. До дошки виходять два учні і по черзі називають живі і неживі предмети, які малював Малян.  Перемагає той, хто називає більшу кількість предметів. Птах, реманент, плуг, мотика, вогонь, коржики, бамбукова дробина, кінь. огорожа, лук, стріли, картини, журавель, жаба, курка, море, корабель, вітер.

Слайд 29

·         Маляне, чому ти малював лише для бідних людей? ·         Чому ти малював пташок,рибок? ·         Якщо б ти не мав пензлика, ти б допомагав бідним людям? ·         Коли ти відмовив імператору, ти не боявся, що він тебе знищить? ·         Маляне, чому ти намалював великі хвилі і сильний вітер? Діти задають питання Маляну.

Слайд 30

Якби у вас раптом з’явився чарiвний пензлик, Щоб ви намалювали?

Слайд 31

« Я дiзнався про китай багато нового, а саме ...» «Менi дуже сподобався Малян тим, що ...» «Слова епiграфа я розумiю так ...» Закiнчити речення:

Слайд 32

Домашнє завдання: Ось і підійшли ми до розв’язання проблемного питання:  Яку роль відіграє мистецтво в житті людини? Воно робить людину доброю, щирою, співчутливою, вчить бачити тільки прекрасне. Воно вчить жити і творити заради добрих людей.  Я бажаю вам стати  успішними,  по – справжньому щасливими людьми і ніколи не забувати,що талант  здобувається великою любов’ю!

Слайд 33

Слайд 34

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література