X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Мовлення

Завантажити презентацію

Мовлення

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Потреба людей у спілкуванні - одна із базових, вона визначає їх сумісну діяльність і викликається об'єктивною необхідністю співіснування. Успіх тієї чи іншої справи більш ніж на 80% залежить від уміння спілкуватись. У спілкуванні розкривається суб'єктивний світ однієї людини для іншої. Згадаймо відомий вислів французького письменника Антуана де Сент-Екзюпері: "Людське спілкування є найвищим благом і радістю у житті".

Слайд 3

Усне ділове мовлення – це спілкування людей під час виконання ними службових обов’язків (під час бесід, нарад, у години прийому відвідувача тощо). Це може бути мовлення однієї службової особи перед іншою або перед колективом чи зібранням. Усна форма ділового стилю – це публічний виступ, ділова бесіда, діловий прийом, ділова доповідь, ділова нарада, ділові переговори.

Слайд 4

Форми усного мовлення:

Слайд 5

Загальні вимоги до публічного виступу: 1)Висвітлення актуальності теми; 2)заздалегідь продуманий зміст, точність і якість висловлювань; 3)доступність і логічність викладу; аргументована структура; 4)змістова та структурно-граматична цілісність тексту промови.

Слайд 6

Структура промови: Функції вступу: Психологічна(закріплення уваги і зацікавленості, створення необхідного настрою); -змістова(опис цільової настанови промови, повідомлення теми, коротка характеристика проблем, які аналізуються в основній частині); -концептуальна(наголошення на специфічності теми, визначення її актуальності і суспільної значущості)

Слайд 7

Основна частина змісту промови: 1)Розповідь 2)Опис 3)Докази 4)Спростування

Слайд 8

Доповіді: