X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Суспільно-політичні течії: фашизм, комунізм

Завантажити презентацію

Суспільно-політичні течії: фашизм, комунізм

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ТЕМА УРОКУ: Суспільно-політичні течії

Слайд 2

МЕТА: дати визначення основним поняттям: фашизм, комунізм, нацизм… ; проаналізувати, яким чином тоталітарний режим у формі фашизму, комунізму встановився в країнах Західної Європи; розкрити суспільно-політичне життя, соціальне під час правителів-диктаторів в Італії, Іспанії, Німеччині; виховувати учнів в дусі лібералізму, та щоб при можливості запобігати насильства в суспільстві.

Слайд 3

ПЛАН Фашизм, нацизм. Комунізм, більшовизм.

Слайд 4

Термін фашизм, італійського походження, перекладається “в’язка хмизу” Беніто Муссоліні. Італія

Слайд 5

“фюрер” – вождь 1889-1945 р.р. Організатор бунту у Баварії 1923р. 1. Диктаторські режими: нацизм

Слайд 6

1892-1975р.р. генерал диктатор Глава Ради Міністрів Іспанії до 1973р. Франко Баамонде

Слайд 7

Шовінізм Расизм Реваншизм Соціальна демагогія Популізм Основні засади фашизму і нацизму

Слайд 8

монополізація економіки; військова спрямованість

Слайд 9

Заборона усіх партій; Заборона громадсько- політичних організацій; Заборона профспілок; Однопартійна система; Наявність каральних органів влади.

Слайд 10

Збройна агресія проти незалежних держав Міжнародні відносини фашистів з країнами світу

Слайд 11

Італія Прийшли до влади внаслідок тиску на уряд та короля Німеччина Прийшли до влади законним шляхом Мала місце крайня форма фашизму - нацизм Іспанія Фашизм прийшов до влади найпізніше і протримався до 1976 р.

Слайд 12

Які причини зумовили появу фашизму, нацизму в країнах світу: Італії, Іспанії, Німеччині?

Слайд 13

Перший генеральний секретар ЦК РКП (б) Воєнно-революційний комітет Лідер тимчасового робітничо-селянського уряду Доктрина марксизму в комунізмі Й. Сталін Л. Троцький В. Ленін К. Маркс 2. Диктаторські режими: комунізм

Слайд 14

Більшовики прийшли до влади незаконно; В ніч з 25 на 26 жовтня захопили резиденцію тимчасового уряду - “Зимовий палац”; Ліквідували династію Російської імперії - Романових.

Слайд 15

1918-1921рр. “ воєнний комунізм” : безкласове суспільство, усуспільнена приватна власність, командний тип економіки; 1921-1929р.р. – період НЕПу : введення продподайку, націоналізація промисловості, відновлення товарно-грошових відносин, денаціоналізація дрібних та середніх підприємств; 1922 р. – створення СРСР; наявність однопартійної системи; репресії та відсутність дотримання прав людини, ГУЛАГ; індустріалізація; колективізація; голодомори (1921-1922 р.р., 1932-1933 р.р., 1946-1947 р.р.)

Слайд 16

Англія США Німеччина Іспанія фашизм консерватизм лібералізм нацизм Поставте правильно терміни навпроти країн: ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ:

Слайд 17

Слайд 18

політична течія; вільне підприємство; рівність від народження усіх людей; реформи; репресії.

Слайд 19

Консерватизм – від лат. слова означає __________, напрям у суспільній думці, що виник у _____ ст., виступають проти ведення __________ за старий _______ життя. Заповніть правильно пропуски

Слайд 20

Комунізм – політична течія, основою якої є …

Слайд 21

1.Німеччина 2. Іспанія 3. Італія а) А. Гітлер б) Б. Муссоліні в) Ф. Баамонде 1939р. 1933р. 1922р.

Слайд 22

Фашизм – це … Продовжіть визначення терміну

Слайд 23

Й. Сталін Дж. Вашингтон Статуя Свободи

Слайд 24

а)______________; б)______________; В)______________; Г)______________; Д)______________. Що є характерним в політичному та економічному житті більшовиків в 1918 – 1929 рр.

Слайд 25

Заповніть таблицю: “Характерні риси тоталітарного та демократичного режимів”

Слайд 26

1) вивчаючи суспільно-політичні течії, ми повинні розуміти, що демократія це не є вседозволеність, тому людина повинна бути політично-правовою, грамотною; 2) розглядаючи тоталітарний режим і керуючись досвідом батьків, які жили у системі СРСР, ми бачимо, що будь-яка імперія, яка побудована на зброї, конфліктах, крові рано чи пізно самознищується; 3) на крові та бідах людей країна щасливою, успішною не може бути!

Слайд 27

Опрацювати конспект. Опрацювати § 7-9 ст. 37-47. Дати усно відповіді на запитання після кожного параграфу.

Слайд 28

Література: Воропає В.В., Татаринов М.В. Всесвітня історія. Но - вітній період(1914-1939). 10 клас: Плани – конспекти уроків. - Харків: Видавництво “ Ранок ”,2003.-240 с. - (На - допомогу вчителю); Всесвітня історія: 1914-1939: Навч. Посібник для 11 кл. серед. загальноосвіт. шк./Авт. - упоряд.: Я.М. Бердичев - ський, Т.В. Ладиченко, І.Я. Щупак.-2-ге вид., перероб.-К.: А.С.К.,1999.-576 с.; Терно С.О. Проблемні задачі з історії. Дидактичний по- сібник для учні 10-11 класів. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 40 с.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Всесвітня історія