X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
МАРКСОВЕ ВИКРИТТЯ ІДЕОЛОГІЙ ТА МАТЕРІАЛІСТИЧНЕ РОЗУМІННЯ ІСТОРІЇ

Завантажити презентацію

МАРКСОВЕ ВИКРИТТЯ ІДЕОЛОГІЙ ТА МАТЕРІАЛІСТИЧНЕ РОЗУМІННЯ ІСТОРІЇ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Марксове викриття ідеологій та матеріалістичне розуміння історії Підготували: Студентки ФГН-1 Зеленська Лідія та Калашнікова Ангеліна

Слайд 2

Карл Генріх Маркс 1818-1883 Німецький економіст, філософ, соціолог і громадський діяч. Народився в Трірі у заможній єврейській родині. Студіював право та філософію. Бажав забезпечити собі наукову кар’єру, але труднощі на шляху до неї змусили його спочатку переорієнтуватися на журналістику. Був редактором“Райнської газети” в Кьольні. У 1843р. переїхав до Парижу , де познайомився із Енгельсом. Разом вони повернулися до Німеччини, де писали наукові праці та проводили політичну діяльність. Після революції 1848р. Вони емігрували до Лондону, де Маркс помер у 1883р.

Слайд 3

Погляди та переконання 1. Життєвий характер філософії 2. Реальність і пізнаваність світу 3. Діалектична змінність світу 4. Багатогранність світу 5. Матеріальність світу 6. Межі механізму 7. Взаємна залежність явищ

Слайд 4

Слайд 5

Тези про Фейєрбаха Теза 1 Проблеми: Предмет, дійсність, чуттєвість – тільки форма об’єкта або форма споглядання. Людська діяльність не вважається предметною, істинно людська – тільки теоретична діяльність. Наслідки: Діяльна сторона розвивалась ідеалізмом → Отже, розвивалась абстрактно, оскільки ідеалізм не знає дійсної, чуттєвої діяльності. Неспроможність усвідомлення “революційної”, “практично-критичної” діяльності. Вирішення, запропоноване Марксом: Предмет, дійсність, чуттєвість – тільки форма об’єкта або форма споглядання + людська чуттєва діяльність, практика ← суб’єктивно Теза 2 Питання “Чи має людське мислення предметну істинність?” – не теоретичне, а практичне. Людина на практиці має довести істинність свого мислення.

Слайд 6

Теза 3 Проблема: Люди – це продукти обставин та виховання. → Люди, які змінилися – продукти інших обставин та зміненого виховання. Наслідки: Поділ суспільства на дві частини, одна з них підноситься над суспільством. Вирішення: Зміна обставин + людська діяльність = революційна практика. Теза 4 Проблема: Подвоєння світу на релігійний(уявний) та дійсний світи. → Зведення релігійного світу до земної основи. Наслідки: Земна основа відділяється від себе самої, і переносить себе у небесну царину. Вирішення: Усвідомлення суперечливості земної основи. Усунення цієї суперечності.

Слайд 7

Теза 5 Невдоволення абстрактним мисленням → Перехід до чуттєвого споглядання. Проблема полягає у розгляді чуттєвості не як практичної, людської. Теза 6 Проблема: Зведення релігійної сутності до людської сутності. Але ж сутність людини – сукупність усіх суспільних відносин. Наслідки: Абстрагування від ходу історії, припущення ізольованого людського індивіда. Людська сутність - лише внутрішня спільність, що пов’язує індивідів тільки природними узами. Теза 7 Насправді ж релігійне почуття – це суспільний продукт. Абстрактний індивід належить до певної суспільної форми.

Слайд 8

Теза 8 Суспільне життя, по своїй суті – практичне. Всі містерії знаходять своє раціональне розв’язання у людській практиці. Теза 9 Споглядальний матеріалізм – це матеріалізм, що розуміє чуттєвість не як практичну діяльність. Найбільше, чого він може досягти – споглядання окремих індивідів у “громадянському суспільстві”. Теза 10 Старий матеріалізм – «громадянське»суспільство. Новий матеріалізм – людське суспільство. Теза 11 Пояснювали світ філософи по-різному. Змінити світ – ось у чому полягає основна мета.

Слайд 9

Маніфест комуністичної партії Перший програмний документ комуністичного руху, написаний у співавторстві із Ф.Енгельсом за дорученням Другого конгресу Союзу комуністів. Вперше його було видано 21 лютого 1848 року

Слайд 10

Про процес розвитку буржуазії Класовий розподіл існував завжди: У Стародавньому Римі – патриції, вершники, плебеї,раби В Середньовіччі – феодали, васали, майстри, кріпаки Епоха буржуазії – буржуазія, пролетаріат Колонізація Америки Остіндський та китайський ринки Обмін із колоніями Збільшення засобів обміну

Слайд 11

Роль буржуазії в історії Руйнування феодальних, патріархальних, ідилічних відносин. Позбавлення ареалу святості всі роди діяльності, які вважалися почесними. Зрив зворушливо-сентиментального покрову із сімейних відносин. Знищення роздробленості засобів виробництва, володіння та населення. Втягнення у цивілізацію всіх, навіть найбільш варварських, націй завдяки безмежно полегшеним засобам сполучення. Підкорення села пануванню міста. Створення більш численних та колосальних продуктивних сил, ніж усі минулі покоління разом.

Слайд 12

Етапи розвитку пролетаріату Розпорошена та роздроблена маса: Робітники борються проти буржуазних відносин і проти власне знарядь виробництва. Об’єднання пролетаріату, яке було спричинене об’єднанням буржуазії. Утворення коаліції проти буржуа для обстоювання своєї заробітної плати, заснування тривалих асоціацій на випадок можливих заворушень. Організація пролетаріатів у клас, який є одним дійсно революційним по своїй суті з-поміж інших класів.

Слайд 13

Заходи для перевороту в способі виробництва у найбільш передових країнах Експропріація земельної власності і повернення земельної ренти на державні видатки. Високий проґресивний податок. Скасування права спадкування. Конфіскація власності всіх еміґрантів і бунтівників. Централізація кредиту в руках держави за допомогою національного банку з державним капіталом і виключною монополією. Централізація всього транспорту в руках держави. Збільшення числа державних фабрик, знарядь виробництва, перетворення земель в орні і поліпшення їх якості за загальним планом. Однакова обов’язковість праці для всіх, утворення промислових армій, особливо для землеробства. З’єднання землеробства з промисловістю, сприяння поступінному усуненню протилежності між містом і селом. Громадське і безплатне виховання всіх дітей. Усунення фабричної праці дітей в її нинішній формі. З’єднання виховання з матеріальним виробництвом.

Слайд 14

Соціалісти і комуністи 1) Реакційний соціалізм: Феодальний соціалізм Дрібнобуржуазний соціалізм Німецький або “істинний” соціалізм 2) Консервативний або буржуазний соціалізм 3) Критично-утопічний соціалізм і комунізм

Слайд 15

Пролетарі всіх країн, єднайтесь!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Всесвітня історія