X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОЇ РОБОТИ З ДОРОСЛИМИ

Завантажити презентацію

ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОЇ РОБОТИ З ДОРОСЛИМИ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОЇ РОБОТИ З ДОРОСЛИМИ Д.М.Сабол, психолог НМЦ практичної психології ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка

Слайд 2

Слайд 3

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТИЛІВ НАВЧАННЯ Традиційне викладання Формальна атмосфера Односторонній потік інформації від викладача до слухачів Викладач вважається носієм знання Викладач навчає людей Тренінг Неформальна атмосфера Інтерактивний обмін інформацією в обох напрямах між тренером і учасником і між самими учасниками Знання і досвід учасників визнаються і цінуються Тренер допомагає навчатися, сприймати інформацію

Слайд 4

викладання Навчання переважно спрямоване на надання знань Слухачі пасивно сприймають матеріал Місця для учасників розташовані у традиційний спосіб, орієнтовані на центральну особу - викладача Тренінг Навчання не обмежується знаннями, переважно спрямоване на усвідомлення та зміни ставлення та поведінки (прищеплення навичок) Учасники активно діють Розташування місць для учасників змінюється залежно від завдань тренінгу: за колом, півколом, малими групами тощо Традиційне

Слайд 5

ВИКЛАДАННЯ ТРЕНІНГ Учасники, не будучи рівноправними з викладачем, відчувають певне відсторонення, безвідповідальність за результати Складно протягом тривалого часу підтримувати увагу та інтерес за одноманітної форми діяльності Учасники відчувають свою причетність до процесу навчання, відповідальність за результати, вважають тренінг “своєю власністю” За чергуванням різноманітних форм діяльності легше підтримувати увагу і інтерес Традиційне