X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Тестування з української мови та літератури

Завантажити презентацію

Тестування з української мови та літератури

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Зовнішнє незалежне оцінювання як складова національної системи моніторингу якості освіти українська мова і література

Слайд 2

Кількість учасників тестування з української мови і літератури

Слайд 3

Регіональні дані про абітурієнтів, які отримали менше 124 балів за шкалою 100-200 балів

Слайд 4

Регіональні дані про абітурієнтів, які отримали від 124 до 150 балів за шкалою 100-200 балів

Слайд 5

Регіональні дані про абітурієнтів, які отримали від 150,5 до 179,5 бала за шкалою 100-200 балів

Слайд 6

Регіональні дані про абітурієнтів, які отримали 180 і більше балів за шкалою 100-200 балів

Слайд 7

Харківська область

Слайд 8

Харківська область

Слайд 9

Дані про абітурієнтів, які отримали менше 124 балів за шкалою 100 – 200 балів з української мови та літератури, % Антирейтинг (2012 р.) Харківська область + -

Слайд 10

Дані про абітурієнтів, які отримали 180 і більше балів за шкалою 100 – 200 балів з української мови та літератури, % Рейтинг (2012 р.) Харківська область + -

Слайд 11

Підсумки проведення ЗНО з української мови і літератури у 2012 році

Слайд 12

Розподіл завдань відповідно до розділів програми

Слайд 13

Кількісний розподіл завдань тесту за формами

Слайд 14

Кількісний розподіл завдань тесту за формами

Слайд 15

УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА Характеристика Рік Середня складність завдань тесту, % Середня розподільна здатність завдань тесту, % Коефіцієнт α 2007 38 35 0,85 2008 39 35 0,88 2009 45 39 0,90 2010 49 43 0,92 2011 50 43 0,92 2012 49 42 0,92

Слайд 16

Українська мова і література

Слайд 17

Характеристики тесту Складність (P-value) успішність учасників тестування у виконанні цього завдання. Визначається як відношення кількості балів, що набрали всі учасники тестування за виконання даного завдання до максимальної кількості балів, яку вони могли б отримати за його виконання, виражену у процентах

Слайд 18

Українська мова і література

Слайд 19

Характеристики тесту Дискримінативність характеризує здатність тестового завдання відділяти учасників тестування з різним рівнем навчальних досягнень. Дискримінативність завдання визначають як різницю складності завдання для сильної і слабкої груп

Слайд 20

Українська мова і література

Слайд 21

Українська мова і література

Слайд 22

Розподіл учасників за кількістю набраних балів (за 100–200 бальною шкалою оцінювання)

Слайд 23

Розподіл учасників за кількістю набраних балів (за 100–200 бальною шкалою оцінювання) – друга сесія

Слайд 24

Результати виконання тесту за місцем проживання

Слайд 25

Українська мова Традиційно проблемними для багатьох учасників тестування залишаються: асимілятивні зміни у сполуках приголосних відмінкові закінчення іменників ІІ відміни в родовому відмінку однини утворення форм кличного відмінка утворення наказового способу дієслова правопис числівників та прислівників синтаксис складного речення

Слайд 26

Українська мова Недостатня увага в шкільному курсі до форм наказового способу дієслова. Учні замість дійсного способу дієслова (пишемо) обирають синтетичну форму наказового способу дієслова (пишімо).

Слайд 27

Українська мова

Слайд 28

Українська мова

Слайд 29

Українська мова

Слайд 30

Українська мова Окремою проблемою є робота учасників тестування над завданнями, які передбачають аналіз запропонованого тексту: суттєвий відсоток учасників намагаються виконувати зазначені завдання, не читаючи текст повністю значна частина учасників тестування демонструє відсутність уміння аналітично структурувати поданий текст, визначати його складові

Слайд 31

Українська мова

Слайд 32

Українська література Крім основної болючої для вчителів-словесників проблеми, пов’язаної із небажанням більшості учнів читати книжки взагалі й програмні твори зокрема, суттєве значення має також те, що часто учасники тестування просто не розуміють навіть того, що ними сумлінно прочитане.

Слайд 33

Українська література Яскравий приклад завдання, виконанням якого учасники тестування продемонстрували своє незнання тексту історичної пісні “Ой Морозе, Морозенку”. Лише сильні учні, які ретельно аналізували її текст правильно виконали це завдання.

Слайд 34

Українська література Завдання, в якому чітко спрацював стереотип, що “батьком” у нас є Котляревський, а те, що він уважається “батьком нової української літератури”, то хіба повість – це не література!?

Слайд 35

Українська література

Слайд 36

Українська література У завданні акцентовано увагу не на головній ідеї поезії “De libertate” (неоціненність волі для людини, єдиного, що варто боротьби), а на персоналізованому прикладі такої боротьби за визволення (Богдан Хмельницький). “Що є свобода?/Добро в ній якеє?/Кажуть неначе воно золотеє?/Ні ж бо, не злотне: зрівнявши все злото,/Проти свободи воно лиш болото”

Слайд 37

Українська література

Слайд 38

Українська література Так само, якщо запропонувати учням, наприклад, пояснити зміст фрази «Панські Петро для чинів тре кутки» з пісні «Всякому городу нрав і права» Григорія Сковороди, то переважна більшість упевнено цього зробити не зможе.

Слайд 39

Українська мова та література Підготовка до написання власного висловлення: мовленнєве оформлення тексту (найбільш проблемне) формування в учасника тестування чіткого усвідомлення структури власного висловлення

Слайд 40

Українська мова та література Найбільш складними для учасників тестування компонентами є теза, приклад з літератури або мистецтва та приклад з історії, суспільно-політичного життя або з власного життя. У 2012 році тема містила лаконічне окреслення певної проблемної ситуації, власне ставлення до якої й мав сф