X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Телефонний етикет

Завантажити презентацію

Телефонний етикет

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Телефонний етикет

Слайд 2

Александер Грем Белл та його винахід – «трубка Белла» (1876 р.)

Слайд 3

Томас Едісон винайшов вугільний мікрофон (1878 р.)

Слайд 4

Мартін Купер здійснив перший стільниковий дзвінок(1973 р.) DynaTAC 8000X — перший мобільний телефон, розроблений американською компанією Motorola у 1983 р. Вага 800 гр. та розміри 33x4,5x8,9 см (висота без врахування антени — 25 см). Ціна 3995 доларів США, заряду його акумулятора вистачало на годину розмови.

Слайд 5

Перший український мобільний телефон (2004 р.) Вага 250 грам. Ціна від 35 до 45 доларів. Пристрій без дисплея, зате з великими кнопками.

Слайд 6

Сучасні телефони

Слайд 7

Слайд 8

Слово «етикет» — французького походження. У середньовіччі воно вживалося для означення норм поведінки та порядку дій при дворах монархів («придворний етикет»), а також у дипломатичних колах. Пізніше цим словом почали визначати норми поведінки та правила ввічливості у будь-якому товаристві. Цих правил має дотримуватися кожна людина, яка себе поважає.

Слайд 9

На запитання: «Чи вмієте ви розмовляти по телефону?» − кожен напевно відповість позитивно. Телефон, особливо мобільний, став не просто необхідністю, а першочерговою потребою. Та слід пам'ятати, що телефон, перш за все, засіб для спілкування. І телефонні розмови також мають свої правила. А чи знаєте ви їх добре? Чи завжди вони важливі і чи існують взагалі?

Слайд 10

Якщо телефонують вам… Знявши слухавку, скажіть: «Алло». Це своєрідна перевірка зв'язку. Коли тому, хто дзвонить, потрібні не ви, а хтось із відсутніх членів вашої родини, неввічливо запитувати «Хто дзвонить?». Буває, що людина помилилася номером. Слід спокійно пояснити: «Ви не туди попали» або «Ви помилились номером». Намагайтесь взяти слухавку після 2-3 дзвінка.

Слайд 11

Якщо телефонуєте ви… Якщо після сьомого гудка той, кому ви телефонуєте, не бере слухавку, спробуйте подзвонити йому пізніше. На початку розмови слід привітатися. Обов'язково представтесь. Якщо ви помилилися номером, нетактовно ставити запитання: «А який у вас номер?», «А хто це?». Ви повинні завершувати розмову. Не варто набирати номер «напам'ять», якщо не знаєте його точно.

Слайд 12

Декілька загальних правил Не ведіть по телефону порожньої балаканини. Запитайте на початку розмови, чи не завадить телефонний дзвінок чомусь важливому. Якщо телефонна розмова обірвалася з невідомої причини, її відновлює той, хто телефонував першим. Голос видає настрій, тому потрібно контролювати емоції.

Слайд 13

Чого не слід робити Звертатися по телефону до незнайомої людини на "ти", навіть якщо здалося, що відповіла дитина. Не прийнято висловлювати по телефону співчуття та вітання. Не давайте номер чийогось телефону без згоди його власника (особливо номер мобільного телефону). Не слід питати: "А хто це говорить?" - У тому випадку, якщо телефонують не вам.

Слайд 14

Автовідповідач Формулюйте своє повідомлення просто і коротко, назвіть себе, номер телефону і попросіть передзвонити. Вітатися не обов'язково! Записане на стрічку автовідповідача запрошення вважається нечемним. "Ввічливі" слова недоречні при зверненні до телефоністка при отриманні довідки: тут потрібна чітка інформація

Слайд 15

Мобільний телефон Завжди вимикайте мобільники, коли приходите до театру, кіно, заходите на урок. Говоріть коротко, не примушуйте друзів витрачати зайві кошти. Не надсилайте безглуздих або образливих повідомлень. Уникайте встановлення таких рінгтонів на свій мобільний телефон, які можуть образити чи збентежити оточуючих.

Слайд 16

Тест Проаналізуй, як ти розмовляєш по телефону. Вибери одну з трьох відповідей, яка є найточнішою. Порахуй, скільки разів зустрічається кожен із варіантів.

Слайд 17

1.   Коли розмовляєш по телефону, ти: а) інстинктивно прикриваєш слухавку рукою; б) водночас читаєш, пишеш, малюєш; в) сідаєш якомога зручніше в крісло.

Слайд 18

2. Коли тобі відповідає автовідповідач, ти: а) просиш передзвонити тобі додому; б) кладеш слухавку, не назвавшись; в) начитуєш довгий-довгий текст.

Слайд 19

3. Коли розмовляєш по телефону з потрібною тобі людиною, ти: а) забуваєш про себе і концентруєшся на тому, що вона тобі розповідає; б) говориш не своїм голосом; в) прагнеш говорити солоденько- солоденько.

Слайд 20

4. Коли друг відповідає, що зараз не може розмовляти, ти: а) спитаєш, коли тобі краще зателефонувати; б) не заспокоїшся, доки не отримаєш від нього повну інформацію про те, що трапилось; в) скажеш, що твоя інформація варта того, щоб вислухати тебе саме зараз.

Слайд 21

5. Тобі потрібно поговорити з другом, члени сім‘ї постійно заважають. Ти: а) покажеш домашнім, що вже закінчуєш розмову; б) попросиш, щоб друг тобі передзвонив і скажеш домашнім все, що ти про них думаєш; в) мовчки візьмеш телефон і перейдеш в іншу кімнату.

Слайд 22

6. Твоя найдовша телефонна розмова: а) близько години; б) трішки більше години; в) з півгодини.

Слайд 23

Якщо у твоїх відповідях найчастіше зустрічалося : «а» — ти людина спокійна і терпляче вислуховуєш співрозмовника. Але не дозволяй іншим експлуатувати твою урівноваженість. «б» — ти натура творча, імпульсивна. Тобі варто навчитися контролювати свою поведінку і виявляти характер. «в» — ти людина практична. Щоправда, тобі трішки бракує тактовності у ставленні до оточуючих. Навчися думати не тільки про себе, а й турбуватися про інших.

Слайд 24

Пам'ятай, голос видає емоції!

Слайд 25

Розкажи про телефонний етикет друзям! Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота