X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Подолання проблем вихованості

Завантажити презентацію

Подолання проблем вихованості

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Шляхи подолання проблем вихованості учнів на уроках, в позаурочний час та в родинному середовищі

Слайд 2

Вихованість – це комплексна характеристика особистості, враховує наявність і рівень сформованості в неї суспільно значущих якостей. Активність Сміливість Сила волі Самокритичність Стриманість Цілеспрямованість Допитливість Естетичний розвиток Відповідальність

Слайд 3

Джерела впливу на особистість дитини Школа Сім я Суспільство

Слайд 4

Серцевину вихованості становлять духовні якості, що визначають етичну культуру вихованця, рівень етичної вихованості, яка покликана сприяти освіті, навчанню і розвитку, а також з часом самовдосконаленню.

Слайд 5

Основним шляхом подолання невихованості учнів є усунення причин її виникнення

Слайд 6

Причини невихованості «Ломка» традиційної культури. Антиморальний вплив ЗМІ. Криміналізація деяких сфер життя. Втрата ролі церкви та знецінення духовних орієнтирів. Масова невихованість дорослого населення. ...

Слайд 7

Неусунення більшості причин невихованості є результатом «популізму» та формального підходу до проблеми відповідальними інстанціями

Слайд 8

Педагог відіграє величезну роль у формуванні вихованості учня, проте не головну.

Слайд 9

Тому педагогами постійно проводиться робота з соціальної адаптації учнів, що спрямована на виховання творчої особистості, впевненої у власних силах, здатної до адекватної самооцінки.

Слайд 10

Робота педагога включає виховання емоційної культури підлітків; створення позитивного психологічного клімату в колективі; створення обстановки, яка ґрунтується на повазі та довір'ї до учнів, сприяє їх розкріпаченню; розвиток самоусвідомленості учня, впевненості у власних силах, вимогливості до себе; застосовування методів виховної роботи, які відволікають увагу від масової інформації, яка особистість; повернення до народних традицій; залучення до участі в художній самодіяльності; виховання естетичних смаків.

Слайд 11

Виховний процес вимагає постійного удосконалення В. Сухомлинський «У школі і стіни повинні говорити»

Слайд 12

Удосконалення передбачає: організацію виховних центрів — створення музеїв, тематичне оформлення рекреацій; 1

Слайд 13

Удосконалення передбачає: органічне поєднання завдань, вирішуваних школою, з потребами довкілля; 2

Слайд 14

Удосконалення передбачає: створення в школі морально-психологічного клімату поваги до знань; 3

Слайд 15

Удосконалення передбачає: підбір раціонального змісту виховання відповідно до його мети і рівня вихованості колективу й окремих учнів; 4

Слайд 16

Удосконалення передбачає: своєчасне проведення виховних заходів. Нерідко деякі виховні заходи проводять лише після того, як у школі стався неприємний випадок. 5

Слайд 17

Удосконалення передбачає: розумне співвідношення між інформаційними методами і залученням їх до різних видів діяльності; 6

Слайд 18

Удосконалення передбачає: підвищення емоційності виховних заходів. Це ґрунтується на таких положеннях; 7

Слайд 19

Удосконалення передбачає: підготовку учнів до життя в демократичному суспільстві ,потребує відмови від командного стилю в ставленні до них; 8

Слайд 20

Кожен має бути зацікавлений у вихованості дитини, насамперед батьки

Слайд 21

Скільки батьків - стільки методів виховання вибір методів залежить від педагогічної культури батьків

Слайд 22

Батьками використовуються загальні методи виховання: переконання (пояснення, навіювання, рада); особистий приклад, заохочення (похвала, подарунки, цікава для дітей перспектива); покарання (позбавлення задоволень, відмова від дружби, тілесні покарання). …

Слайд 23

Засоби вирішення виховних завдань в сім'ї слово, батьківський авторитет, праця, навчання, традиції, громадська думка, мікроклімат сім'ї, радіо, телебачення, режим дня, література, ігри, спорт, свята

Слайд 24

Умови вибору методів виховання Знання батьками своїх дітей, їх позитивних і негативних якостей. Особистий досвід батьків. Спільна діяльність .Немає спільної діяльності, немає і приводу, і можливості для спілкування. Педагогічна культура батьків.

Слайд 25

Чи варто звинувачувати когось? 28% батьків не працюють на ПК, отже, не можуть навіть перевірити, що на ПК робить дитина.

Слайд 26

Чи варто звинувачувати когось? 72% учнів можуть переглядати телепередачі окремо від батьків.

Слайд 27

Вихованість – це не вроджена риса, але формується від народження. Її простіше виховати, ніж відкорегувати.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота