X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Формування у школярів молодшого віку субсфери “Я соціальне” через використання проблемних ситуацій

Завантажити презентацію

Формування у школярів молодшого віку субсфери “Я соціальне” через використання проблемних ситуацій

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Формування у дітей дошкільного віку субсфери “Я соціальне” через використання проблемних ситуацій

Слайд 2

Соціально — моральний розвиток включає в себе такі завдання: Формування навичок самообслуговування. Культура гігієнічних навичок. Організована поведінка вдома. Організована поведінка в дошкільному закладі.

Слайд 3

Сфера: Природа – соціально-моральна активність орієнтується в правилах поводження в природі; спілкується з тваринами найближчого оточення і утримується від бажання брати тварин на руки; викидає сміття у відведене для цього місце; усвідомлює соціальну значимість праці в природі.

Слайд 4

Сфера: Культура – соціально-моральна активність виявляє бережливість; підтримує порядок в житловому середовищі; орієнтується в правилах дорожнього руху; знає назву міста і вулиці де живе; знає що працелюбність - позитивна моральна якість; бере участь у суспільно-корисній праці; дотримується правил користування предметами та знаряддями; виявляє самостійність у виборі ігор; привертає увагу дорослих до своїх малюнків, поробок.

Слайд 5

Сфера: Люди – соціально-моральна активність ставиться до рідних з теплотою; прислуховується до порад дорослих; опікується молодшими; орієнтується в обов'язках кожного члена сім'ї; підтримує порядок в індивідуальній шафі; впізнає і називає знайомих; відчуває межу припустимої поведінки; виявляє бажання поділитися іграшкою, відчуттям; дотримується правил співжиття в родині, підтримує порядок в домі; рахується зі смаками та інтересами інших; активно поводиться з людьми різної статевої належності; намагається уникати байдужого та неприємного ставлення до людей.