X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Читання для розвитку критичного мислення учнів

Завантажити презентацію

Читання для розвитку критичного мислення учнів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Донецька область Презентація педагогічного досвіду вчителя Дебальцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 відділу освіти Дебальцівської міської ради Горобець Наталі Леонідівни Тема: “Читання для розвитку критичного мислення учнів”

Слайд 2

“Поганий вчитель подає істину, гарний – вчить її знаходити” А. Дистервег “Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти робиш” В. О. Сухомлинський

Слайд 3

Розвиток критичного мислення – це важливий аспект у навчанні і у повсякденному житті. Навчити дітей мислити критично- означає правильно поставити запитання, вчити робити висновки, знаходити рішення, направити увагу в правильне русло. “ Роби як ми, роби краще нас!” – ось девіз уроків з використанням технології критичного мислення.

Слайд 4

Основні етапи уроку критичного мислення Розминка ( створення сприятливого психологічного клімату) 2. Обґрунтування навчання ( постановка мети уроку) 3. Актуалізація ( спрямованість на навчання) 4. Усвідомлення змісту ( знайомство з новим) 5. Рефлексія (критичний момент уроку)

Слайд 5

Основні стадії у критичному мисленні ВИКЛИК ОСМИСЛЕННЯ РОЗДУМИ

Слайд 6

Методичні прийоми парна – групова робота стратегії: “ Мозковий штурм” “ Взаємні опитування” “ Ключові слова” знаємо - бажаємо дізнатися - дізналися взаємонавчання ВИКЛИК Аналіз своїх знань Демонстрація первинних знань

Слайд 7

Методичні прийоми стратегії: “ Кероване читання з передбаченням” “ Читання тексту з позначками” “ Джигсоу” ОСМИСЛЕННЯ читають слухають проводять досліди

Слайд 8

РОЗДУМИ висловлювання власної думки обмін своїми ідеями з іншими аргументація вибору своєї відповіді Методичні прийоми парна мозкова атака повернення до ключових слів “ знаємо – бажаємо дізнатися - дізналися” проведення дискусіїї

Слайд 9

Навчання, що засноване на моделі “ виклик – осмислення – роздуми” з використанням певних прийомів дає вчителю можливість : чітко визначити цілі навчання; підвищити мотивацію учнів до навчання ; забезпечити їх активну навчальну діяльність; стимулювати зміни; стимулювати роздуми; давати можливість почути різні думки; сприяти самовираженню та задіяти почуття і емоції учнів; сприяти активній дискусії.

Слайд 10

МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ (навчальний процес стає більш творчим) Асоціативний кущ , гронування прийом критичного читання метод “ прес” сенкан кероване читання з передбаченням порушена послідовність біном фантазії взаємні питання

Слайд 11

Одним із ключових компонентів моєї роботи є навчання читанню - процесу, що лежить в основі отримання знань з будь - якого предмета. Саме через книгу дитина вчиться сприймати оточуючий світ, отримати знання про нього. МОЇ ПРАВИЛА Ніколи і нічого не робити за учнів Ставити перед учнями такі завдання, з якими вони впораються (не тому, що так легше, а тому, що їм цікаво!) Постійно знайомити дітей з засобами оволодіння мистецтвом читання

Слайд 12

Працюючи в початковій школі, я з впевненістю можу сказати, що які б інноваційні технології ми не впроваджували в практику, досягти успіху можна лише зацікавивши учня на уроці. І тут мені допомагають стратегії розвитку критичного мислення, інтерактивні методи навчання, оскільки молодші школярі постійно відчувають потребу в ігровому спілкуванні.

Слайд 13

БІБЛІОГРАФІЯ Бєлкіна-Ковальчук О.В. Формування критичного мислення учнів початкових класів у процесі навчання: дис.. ..канд. педагог. : 2009.- теорія навчання (Текст)/ О.В. Бєлкіна-Ковальчук. – Луцьк: Волин. Держ. ун-т ім.. Лесі Українки, 2006. – 215с. Вукіна Н.В., Дементієвська Н.П. Критичне мислення: як цього навчати. - Харків: ВГ „Основа”, 2007. Ковальова В.І. Формування творчих та пізнавальних здібностей учнів з використанням технології розвитку критичного мислення. // Початкове навчання та виховання. – 2009. - № 16-18. – С.49-53. Марченко О.Г. Формування критичного мислення школярів. - Харків: ВГ „Основа”, 2007. Распопова Т.В. Розвиток креативного мислення учнів молодших класів за допомогою дидактичної гри // Початкове навчання та виховання. – 2011. - № 16-18. – С. 2-11. Савченко О.Я. Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів. – К.: Радянська школа, 1982. – 20-53 с. Стребна О.В., Сошенко А.О. Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи. - Харків: ВГ „Основа”, 2006. Сучасний урок у початковій школі. 33 уроки з використанням технологій критичного мислення / Упор. Г.О. Ярош, Н.М. Седова. - Харків: ВГ „Основа”, 2005. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук.-метод. Посіб. (Текст)/ (О.І. Пометун, Л.В. Пироженко / за ред.. О.І. Пометун). – К.: А.С.К., 2004.- 192 с. Тягло О.В. Критичне мислення: навч. Посіб. (Текст)/ О.В. Тягло. – Х.: Вид. група «Основа», 2008. – 189 с.

Слайд 14

Дякую За Увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота