X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
« Формування життєвого простору учня шляхом інтеграції виховної системи на основі Концепції Н.Є. Щурковой «Формирование образа жизни, достойной Человека» у виховну систему класу”

Завантажити презентацію

« Формування життєвого простору учня шляхом інтеграції виховної системи на основі Концепції Н.Є. Щурковой «Формирование образа жизни, достойной Человека» у виховну систему класу”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

З досвіду роботи класних керівників ЗЗОШ № 92 « Формування життєвого простору учня шляхом інтеграції виховної системи на основі Концепції Н.Є. Щурковой «Формирование образа жизни, достойной Человека» у виховну систему класу”

Слайд 2

Закон «Про овіту» Під поняттям освіта в Україні розуміємо цілеспрямований процес навчання і виховання освіта навчання виховання

Слайд 3

"Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української держави": Громадянське виховання - це процес формування громадянськості як інтегрованої якості особистості, що дає можливість людині відчувати себе морально, соціально, політично та юридично дієздатною та захищеною.

Слайд 4

Виховний простір розвитку життєвої компетентності Головні завдання сучасної школи – розкриття здібностей кожного учня, виховання порядної і патріотичної людини, особистості, готової до життя у високотехнологічному , конкурентному світі. Шкільне виховання повинно бути побудоване таким чином, щоб випускник міг самостійно ставити і досягати цілі, вміло реагувати на різні життєві ситуації.

Слайд 5

Концепція системи виховної роботи “Формування способу життя, гідного Людини» Розроблювачі цієї Концепції вважають, що й у сучасному суспільстві виховання повинне бути спрямоване на всебічний гармонічний розвиток особистості. Однак кожний педагог, орієнтуючись у своїй діяльності на цей ідеал, повинен інтегрувати її стосовно до своїх умов і можливостей, що я й спробувала зробити. Саме тому виховну систему у своєму класі я будую на основі Концепції по формуванню способу життя, гідного Людини, що ввійшла в педагогічну теорію й практику разом з ім'ям її творця - Н.Є.Щурковой.

Слайд 6

Суб'єктами виховної діяльності являються: самі учні; батьки; учителі - предметники. Задачі-домінанти: - формувати ціннісне відношення до природи як загального будинку людства; - формувати ціннісні відносини до норм культурного життя; - формувати поняття про людину як суб'єкта життя й найвищої цінності на Землі; - формувати ціннісне відношення до соціального устрою людського життя; - формувати життєві позиції, розвивати здатності до індивідуального вибору життєвого шляху.

Слайд 7

Критерії вивчення ефективності виховної технології Моральна розвиненість Сформованість класного колективу Розвиненість креативних здібностей Комунікативна розвиненість Задоволенність учнів і батьків життєдіяльністю класного колективу Реалізація інтелектуального потенціалу

Слайд 8

Виховна шоу – технологія “Веселка надій” Мета: Формування ціннісного відношення до норм культурного життя Формування поняття про людину як суб’єкта життя Формування і усвідомлення таких понять як «Я і громада”, “Я в громаді”   Схема реалізації технології:   Підготовка шоу—програми       Проведення шоу—програми     Підведення підсумків    

Слайд 9

Коллективное дело «Радуга надежд» 2А класс готовится к выступлению

Слайд 10

Патриотизм и любовь к Родине

Слайд 11

Старшеклассники подходят творчески

Слайд 12

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Виховна робота