X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
«Займенник як самостійна частина мови. Розряди займенників за значенням»

Завантажити презентацію

«Займенник як самостійна частина мови. Розряди займенників за значенням»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Урок мови у 6 класі «Займенник як самостійна частина мови. Розряди займенників за значенням»

Слайд 2

Епіграф Не стала навколішки гордість моя… Ми — це не безліч стандартних “Я” А безліч всесвітів різних. Ми — це народу одвічне лоно, Ми — океанна вселюдська сім ' я. І тільки тих поважають мільйони, Хто поважає мільйони ”Я” В. Симоненко

Слайд 3

Девіз уроку: П слухати О думати Т Р замислюватися І Б прагнути Н знати!!! О

Слайд 4

Метод «Кольоропис» радість напруження тепло тривога спокій невизначеність

Слайд 5

Іменні частини мови (вказують на) іменник числівник прикметник предмет кількість ознаку займенник не називає їх

Слайд 6

Займенники змінюються ЗА Відмінками Відмінками, (як іменники) числами, родами Н: Я – мене ( як прикметники) мені Н: Я- мене мною Я- ми Вона- він-воно

Слайд 7

підмет означення присудок додаток Н: Не стала навколішки гордість моя Н: Ми – це не безліч стандартних «Я» Н: І тільки тих поважають мільйони Хто поважає мільйони ”Я” Синтаксична роль

Слайд 8

Розряди займенників(9 - 2) І. О І ос. Я - Ми С О ІІ ос. Ти - Ви Б О В Він, Вона, Воно - Вони і 2. Зворотний - Себе

Слайд 9

Розряди займенників (9 - 4) 3.Відносні: хто, що,який, чий,котрий,скільки 4.Питальні: хто? що?який? чий? котрий? 5Заперечні:ніхто,ніщо,ніякий,нічий,ніскільки 6.Неозначені: хтось, що-небудь, деякий, казна-чий,будь-скільки

Слайд 10

Розряди займенників (9 - 3) 7. Присвійні: мій, твій, свій, наш, ваш, їхній 8. Вказівні: той, цей, такий, стільки 9. Означальні: сам, самий, весь, всякий, кожний, інший

Слайд 11

Хвилинка-відпочинку.  «Які два особових займенника утворюють іменник, що псує шляхи?».(Я-ми).  «Як за допомогою трьох особових займенників можна зробити руки чистими?» (Ви-ми-ти). «Що може робити як вітер, так і вовк?» (Ви-ти)  

Слайд 12

Знайди займенник Земле рідна! Мозок мій світліє, I душа ніжнішою стає, Як твоїi сподіванки i мрії У життя вливаються моє. Я живу тобою i для тебе, Вийшов з тебе, в тебе перейду, Під твоїм високочолим небом Гартував я душу молоду. Хто тебе любов'ю обікраде, Хто твої турботи обмине, Хай того земне тяжінння зрадить І з прокляттям безвість проковтне!

Слайд 13

Рефлексія На уроці я: • дізнався ...; • зрозумів ...; • навчився ...; • найбільший мій успіх — це ...; • найбільші труднощі я відчув ...; • я не вмів, а тепер умію ...; • я змінився ...; • на наступному уроці я хочу ... .

Слайд 14

Мій настрій радість напруження тепло тривога спокій невизначеність

Слайд 15

Домашнє завдання п. 37 ( за О.Глазовою) Опрацювати правила на ст..250-251 с т.. 251(вивчити розряди) Вправа 539. Високий рівень: скласти казку про найменшу частину мови - Займенник  

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова