X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВПЛИВ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Завантажити презентацію

ВПЛИВ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ УЧИТЕЛЬ : “ВПЛИВ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА” Галина Романівна Печуріна Вчитель початкових класів КЗ «НСЗШ І – ІІІ ступенів №2» Дитина народжується для того, щоб жити в суспільстві. Тому завдання вчителя – навчити її діяти так, щоб бути гармонійною, співзвучною з іншими, комфортно почуватися в будь-якому товаристві. ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО

Слайд 2

Формування мовленнєвої компетентності і розвитку особистості учня забезпечується шляхом використання: – комунікативних вправ та творчих завдань; – елементів технології розвитку критичного мислення; – різнорівневих вправ та диференційовавних завдань; – методів самоконтролю та самооцінки; – інтерактивних технологій навчання. КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – МОДЕЛЬ ДЛЯ НАВЧАННЯ Й ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯН СУСПІЛЬСТВА МАЙБУТНЬОГО Н. ВУКІН

Слайд 3

1 – вміє сприймати думки інших критично 2 – компетентний 3 – небайдужий у сприйнятті подій 4 – самокритичний 5 – допитливий 6 – здатний до діалогу і дискусії Ознаки учня, який мислить критично 5 1 2 3 4 6

Слайд 4

Використання вчителем стратегій критичного мислення забезпечує позитивні зміни в учнів

Слайд 5

Активна позиція учнів у навчанні Спілкування Цінування думок інших Очікування ідей Віра в учнів Час Умови, які спонукають учнів до критичного мислення

Слайд 6

Стратегії критичного мислення

Слайд 7

Сенкан

Слайд 8

Здатність підсумовувати інформацію, охоплювати складні ідеї, відчуття та уявлення і формулювати їх декількома словами є дуже важливою навичкою. Це вимагає ретельного міркування на основі глибокого розуміння речей. Сенкан – це вірш, що синтезує інформацію і факти у стисле висловлювання, яке описує чи відображає тему. Сенкан можна складати на різних уроках, – головне, щоб тема була цікава. Ця стратегія вимагає від учнів уміння вислуховувати інших, заохочує до міркувань за темою. Досить доречно під час складання сенканів об’єднувати учнів у пари. Діти об’єднують зусилля, вибирають найвдаліші варіанти, складають спільний вірш.

Слайд 9

Слайд 10

Наприклад: 1. Рушник. 2. Полотняний, різнобарвний. 3. Зацікавлює, дивує, зворушує. 4. Нагадує про традиції минулого. 5. Оберіг.

Слайд 11

1. Вогонь. 2. Яскравий, чарівний. 3. Нищить, зміцнює, чарує. 4. Допомагає зрозуміти сенс життя. 5. Душа.

Слайд 12

1.Сніжинка 2. Срібляста, пухнаста. 3. Кружляє, виграє, прикрашає. 4. Сніжинка витанцьовує над землею. 5. Танцюристка.

Слайд 13

1. Сніг. 2. Іскристий, сріблястий. 3. Лежить, грає, виблискує. 4. Біле покривало вкрило землю. 5. Зима.

Слайд 14

1. Лісостеп. 2. Центральний, красивий. 3. Поєднує, збільшується, охороняється. 4. Поєднує зони лісу і степу. 5. Чотири країни.

Слайд 15

1. Осінь. 2. Чарівна, золота. 3. Милує, вабить, радує. 4. Моя улюблена пора року. 5. Вона прекрасна.

Слайд 16

1. Ніч. 2. Зоряна, романтична. 3. Гуляти, сміятися, любуватися. 4. Ніч така зоряна, милая, ясная. 5. Темнота.

Слайд 17

1. Канікули. 2. Веселі, яскраві. 3. Відпочивати, радіти, веселитись. 4. Час, коли починається свято. 5. Літо.

Слайд 18

1. Щастя. 2. Безмежне, щасливе. 3. Дарує, чарує, підносить. 4. Стан цілковитого захоплення життям. 5. Посмішка.

Слайд 19

1.Веселка 2. 3. 4. 5.

Слайд 20

1.Сонечко 2. 3. 4. 5.

Слайд 21

1.Вітер 2. 3. 4. 5.

Слайд 22

1.Мама 2. 3. 4. 5.

Слайд 23

1.Учитель 2. 3. 4. 5.

Слайд 24

1.Друг 2. 3. 4. 5.

Слайд 25

1.Вальс 2. 3. 4. 5.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова