X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Виявлення та розпізнавання фонематичної дисграфії в учнів загальноосвітньої школи

Завантажити презентацію

Виявлення та розпізнавання фонематичної дисграфії в учнів загальноосвітньої школи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Виявлення та розпізнавання фонематичної дисграфії в учнів загальноосвітньої школи І ступеня

Слайд 2

Учень повинен дивитись уважно, слухати уважно звертати увагу на рухи своїх рук, коли він пише, і своїх вуст, коли говорить. Лише тоді можна навчити дитину правильно читати та писати. Т.Майлс «Розуміння дислексії та дисграфії»

Слайд 3

Психофізична основа письма це взаємодіюча робота аналізаторів

Слайд 4

КОМПОНЕНТИ ПРОЦЕСУ ПИСЬМА

Слайд 5

Д и с г р а ф і я

Слайд 6

Класифікація дисграфій

Слайд 7

ФОНЕМАТИЧНА Дисграфія Змішуються – тверді і м’які, свистячі і шиплячі, дзвінкі і глухі, африкати і їх компоненти, голосні О –У, Е – И.

Слайд 8

Операції при розпізнаванні фонем

Слайд 9

КОРЕКЦІЯ ФОНЕМАТИЧНОЇ ДИСГРАФІЇ заключається в уточненні звуковимови, розвитку фонематичного слуху і фонематичного сприймання.

Слайд 10

ПОСЛІДОВНІСТЬ РОБОТИ ПЕРШОГО ЕТАПУ

Слайд 11

ПОСЛІДОВНІСТЬ РОБОТИ ДРУГОГО ЕТАПУ

Слайд 12

Корекційна робота з подолання дисграфії складна, копітка, не завжди відразу приносить результати. Проте ця робота вдячна. Автор наукової праці «Дисграфія:діагностика, профілактика, корекція». Парамонова Л.Г.

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

1. Проблеми писемного мовлення, а саме виявлення, попереджен ня, корекція порушень, є актуальними у сучасній педагогіці, психології і логопедії, про це свідчить наявність великої кількості фонетичних і ор фографічних помилок у писемній продукції учнів, що в свою чергу негативно впливає на успішність їх навчання у школі. 2. Навчання писемному мовленню, як правило, відбувається за традиційними методиками і зводиться до формування фонематичних уявлень без урахування їхньої складної психофізіологічної структури та можливих механізмів порушень. 3. Найбільш сприятливим періодом для корекції писемного мов лення є молодший шкільний вік, бо психіка дитини пластична і піддається корекції до 9-11-річного віку.   ВИСНОВОК

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова