X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Переосмисліть свій лексикон

Завантажити презентацію

Переосмисліть свій лексикон

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Переосмисліть свій лексикон Як говорити про ІТ з керівниками ІТ-відділів, виконавчими директорами та простими людьми Частина кампанії CEE «Переосмислення ІТ» Click to edit title style Speaker Title

Слайд 2

Корис- тувачі Ви Бізнес ІТ Ринок розвива- ється Тому ми теж мусимо

Слайд 3

Інформаційний вибух

Слайд 4

Зміна поглядів

Слайд 5

Тепер уже не тільки ІТ

Слайд 6

Значущість для бізнесу Значущість невпинно зростає

Слайд 7

Переосмисліть свій лексикон і розповідайте: Керівникам IT відділів Підприємцям Користувачам Про біти та байти Про значущість для організації Простими словами про зрозумілі поняття

Слайд 8

Базова мережна інфраструктура Створення базової мережної інфраструктури – це запорука успішного створення умов для ефективної співпраці персоналу.   Сервер Windows Server 2008 R2 дає змогу адмініструвати робочі станції централізовано, використовувати єдине сховище даних, забезпечувати доступ до ресурсів із будь-якого комп’ютера в мережі, перевіряти витрати мережних принтерів і встановлювати групові політики й права доступу користувачів. Розробка базової мережної інфраструктури може зменшити адміністративні витрати на користувачів і комп’ютери. Ви зможете уникнути порушень конфіденційності, змінюючи права доступу користувачів відповідно до їхніх посад.   Мережна інфраструктура також є ефективним засобом сприяння командній роботі, що, як наслідок, підвищує продуктивність праці. Наші спеціалісти можуть керувати всіма комп’ютерами в компанії. Ви можете отримувати будь-яку інформацію з інших комп’ютерів – звичайно, якщо маєте відповідні права доступу.   Найважливіше: окремі принтери для кожного комп’ютера більше не потрібні – їх можна замінити на один високопродуктивний пристрій. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 9

Уніфікований мережний каталог, вбудований у Windows Server, містить ключові відомості про мережні ресурси – від даних про комп’ютери, мережні принтери та їх розташування до адрес електронної пошти й телефонних номерів працівників. Служба AD – це корпоративний засіб керування для ІТ. Ця технологія дає змогу об’єднати всі комп’ютери у просте кероване середовище. Функціональні можливості служби AD допомагають зекономити час під час пошуку потрібного принтера. Швидше оновлення комп’ютерів сприятиме безпеці компанії загалом та допоможе запобігти несанкціонованому доступу. Служба AD дає можливість працювати з документами користувачів на будь-якому комп’ютері; вони супроводжують користувача. Це спрощує роботу персоналу в разі відмови комп’ютера. Централізоване зберігання облікових записів користувачів створює безпеку корпоративної інформації в компанії. У разі потреби це дасть змогу провести розслідування порушень безпеки. Говорячи мовою ІТ, служба AD – це мозок компанії. Завдяки їй можна зберігати будь-яку інформацію працівників і бути певними, що вона не потрапить не в ті руки. Можна забути про проблеми пошуку принтера в компанії. Можна ввімкнути комп’ютери, інсталювати оновлення, а потім централізовано вимкнути комп’ютери. Це захистить вас від зовнішніх загроз будь-якого типу. Ніхто не загубить свої документи. Документи зберігатимуться на сервері, хоч уі вважатимуть, що вони зберігаються на їхніх комп’ютерах. Але найважливіше те, що ніхто не може вкрасти паролі, якщо, звісно, вони не записані на папірці, приклеєному до монітора комп’ютера. Служба Active Directory Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 10

Служби віддалених робочих столів Служби віддалених робочих столів забезпечують ефективне розгортання та підтримку програмного забезпечення в корпоративному середовищі. Програмне забезпечення можна легко розгортати централізовано. Оновлення та обслуговування програм виконувати нескладно, оскільки вони інстальовані на сервері терміналів, а не на комп’ютерах користувачів. Коли користувач запускає застосунок на сервері терміналів, він виконується безпосередньо на сервері. Мережею передаються тільки дані, які користувач вводить за допомогою клавіатури та миші, а також дані для відображення на екрані комп’ютера. Технологія RDS дає змогу користувачам підключатися до комп’ютерів віддалено. Це має низку переваг. Мобільний персонал може працювати з даними, що зберігаються на корпоративних комп’ютерах. Це дасть їм змогу користуватися всією корпоративною базою даних під час переговорів із клієнтами. Можна спільно користуватися даними з партнерами в компанії. Інтеграція з партнерами – це конкурентна перевага на ринку.   Заміна повнофункціональних (дорогих) комп’ютерів тонкими клієнтами, дешевшими та надійнішими. Це також зменшить час на обслуговування корпоративних комп’ютерів і спростить резервне копіювання. Економічно здійсненне відкриття нових офісів завдяки використанню тонких клієнтів або старого обладнання головного офісу. Технологія RDS сприяє продуктивності працівників навіть поза межами офісу. Інформація зберігається всередині компанії, тому працівник може виконувати роботу, навіть коли погано почувається. На комп’ютер працівника передається тільки зображення, тому широкосмуговий Інтернет не потрібен. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 11

Резервне копіювання та відновлення даних Засіб резервного копіювання Windows Server – це базове рішення для архівування та відновлення даних на локальному сервері. Цей засіб можна також використовувати для керування резервними копіями, що зберігаються на віддалених серверах. Завдяки вбудованій системі резервного копіювання користувачі можуть самостійно відновлювати видалені файли. Завдяки цьому для підтримки користувачів знадобиться менше зусиль.   Це стосується не тільки даних користувачів, а й усіх ІТ-ресурсів компанії. При цьому усуваються витрати на додаткове програмне забезпечення для резервного копіювання та збільшується прибуток від інвестицій у сервери. Ведення річних звітів, бази даних платіжних відомостей, електронна пошта директора – усе це можна відновити навіть після зловмисного видалення.   Просте меню допомагає користуватися цією функцією. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 12

Розміщення бізнес-застосунків Сервер Windows Server 2008 R2 поліпшено для бізнес-застосунків. Він містить суворі вбудовані політики безпеки, засоби резервного копіювання та системи відновлення. Ця платформа не просто гарантує безпеку та надійність – вона також забезпечує високу продуктивність бізнес-застосунків! Сервер Windows Server 2008 R2 — це найбільш надійна та стабільна операційна система корпорації Microsoft. Тому розміщення у ній ваших бізнес-застосунків покращить продуктивність. Це забезпечить максимальну доступність і мінімальні простої застосунків. Якщо операційна система сама по собі стабільна, то стабільні й застосунки, які на ній розміщено. Система має також вбудовані засоби виправлення неполадок. Ніхто не скаржитиметься на повільну роботу сервера, а якщо й будуть такі працівники, це означатиме, що вони просто ухиляються від роботи й навіть нічого не перевіряють. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 13

Віртуалізація систем і застосунків Віртуалізація дає змогу запускати ізольовані ОС серверів на одному фізичному сервері, а отже, працювати паралельно, керувати розподілом устаткування, балансувати навантаження та дбати про безпеку застосунків.  Віртуалізація застосунків – це процес використання модифікованих застосунків, які не потрібно інсталювати в операційній системі (достатньо просто їх запустити). Віртуалізація значно спрощує процес адміністрування застосунків: оновлення й обслуговування потрібні тільки для серверних застосунків, але не на всіх комп’ютерах, на яких використовують застосунок. Використання вбудованих технологій віртуалізації допоможе максимально збільшити прибуток від інвестицій у сервер Windows Server 2008 R2. Це досягається шляхом раціонального використання апаратних ресурсів компанії, зниження енергоспоживання серверів та зменшення навантаження на систему кондиціонування повітря. Крім того, скоротиться час простоїв фізичних серверів під час відмов системи, оскільки завжди можна відновити важливі для бізнесу застосунки на іншому сервері. Віртуалізація застосунків допомагає спростити залучення ІТ-відділу до процесу забезпечення працездатності й роботи корпоративних застосунків: усі застосунки можна обслуговувати централізовано. Це зменшує навантаження на ІТ-відділ і дає можливість перерозподіляти внутрішні ресурси для підтримки більш важливих служб. Крім того, таким чином можна уникнути конфліктів між застосунками, тому користувачі зможуть працювати за допомогою застосунку, що забезпечує найвищу ефективність. Віртуалізація дає змогу зменшити кількість серверів. Можна ніколи більше не боятися заходити до серверної.   Також застосунки можна миттєво відновлювати, тому ніхто не скаржитиметься на ІТ-відділ.   До речі, віртуалізація – це таке собі диво для бухгалтерії: їхні старі банківські застосунки працюватимуть навіть в ОС Windows 7. Проблем не буде взагалі. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 14

Створення ІТ-інфраструктури в новому офісі Якщо компанія має кілька філіалів у різних місцях, завдання адміністрування розподіленої інфраструктури та раціональної організації зв’язку між офісами значно ускладнюється. За допомогою сервера Windows Server 2008 R2 можна підтримувати належну продуктивність і доступність філіалів та подолати проблеми керування змішаним середовищем, що включає головний офіс і філіали. Швидше та легше розгортання нових філіалів дасть змогу швидко вийти на цільові ринки в цільових регіонах без значних витрат на адміністрування й керування. Якщо поставлено завдання відкрити філіал, і це потрібно було зробити «вчора», із цим упорається ІТ-відділ. Вам навіть не потрібно наймати окремого ІТ-спеціаліста для філіалу. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 15

Служби керування правами (RMS) RMS (служби керування правами) – це технологія захисту документів за допомогою шифрування та надання доступу іншим користувачам. Завдяки їй можна підтримувати обмеження навіть у разі витоку документів за межі компанії. RMS – це технологія захисту конфіденційної інформації та запобігання витоку даних.   Вона повністю себе окупає, якщо порівняти її ціну з ціною корпоративних даних, які потребують захисту. Завдяки цій технології можна тримати документи в межах компанії. Навіть якщо хтось спробує винести конфіденційний документ за межі компанії, він не зможе його відкрити.   Якщо менеджер вирішить надіслати конкурентам клієнтську базу даних електронною поштою, інша компанія не зможе прочитати це повідомлення електронної пошти, хоч як би вона намагалася це зробити.   Нарешті, можна обмежити доступ до документів, щоб захистити інформацію від потрапляння не в ті руки. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 16

DirectAccess Технологія DirectAccess надає безпечний віддалений доступ до спільних корпоративних мережних ресурсів, веб-сайтів і застосунків, при цьому не потрібно інсталювати віртуальну приватну мережу (VPN). DirectAccess створює двобічний зв’язок із мережею щоразу, коли комп’ютер користувача підключається до Інтернету, навіть до входу користувача в систему. Користувачеві для цього не потрібно нічого робити. Завдяки цій технології корпоративні ІТ-відділи можуть також виконувати віддалене керування комп’ютерами користувача через Інтернет, навіть за відсутності зв’язку через мережу VPN. Ця функція сервера Windows Server 2008 R2 дає компаніям можливість отримувати простий, надійний доступ до корпоративних мереж, коли працівники перебувають у відрядженнях або працюють удома з корпоративними ноутбуками. На відміну від інших рішень, DirectAccess не потребує значного досвіду в галузі ІТ від користувача, отже, цю технологію можна впроваджувати без витрат на навчання.   Крім того, вона дає змогу розгортати ресурси ІТ-відділу навіть для віддалених працівників. Під час використання технології DirectAccess не потрібно передавати ім’я та пароль. Працівники завжди матимуть доступ до своїх документів із будь-якого місця. Крім того, працівники навіть не помітять різниці у процесі підключення. Достатньо просто підключитися до Інтернету, і зв’язок із компанією буде встановлено.   ІТ-спеціалісти можуть вирішувати проблеми користувачів віддалено, навіть не перебуваючи в офісі. Додатковий бонус: вони можуть працювати на вихідних удома, так само як інші. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 17

Захист доступу до мережі (NAP) Технологія NAP (захист доступу до мережі) дає змогу підтримувати безпеку корпоративної мережі, надаючи доступ тільки для тих комп’ютерів, що відповідають вимогам, які встановив адміністратор. Наприклад, якщо мобільний користувач підключається до корпоративної мережі з ноутбука, на якому немає останніх оновлень системи безпеки або на якому використовуються старі антивірусні бази даних, він матиме обмежені права доступу (працюватиме в режимі гостя), поки не оновить свою операційну систему та антивірусну базу даних (і, можливо, не виконає перевірку на віруси за допомогою нової антивірусної бази даних). Корпоративна безпека – один із ключових факторів, від яких залежить ефективність бізнесу. Технологія NAP допомагає захистити мережу від вірусів. Це дасть змогу уникнути простоїв через епідемії вірусів.   Якщо до корпоративної мережі підключиться підозрілий користувач, система виконає перевірку на відповідність користувача та його комп’ютера певним вимогам. Це гарантує високий рівень безпеки ІТ системи та, як наслідок, мінімізує витрати через простої. Захист доступу до мережі (NAP) – це додатковий засіб безпеки. Він дає змогу перевіряти захист усієї корпоративної мережі. Наприклад, якщо антивірусна система не працює через ту чи іншу причину, комп’ютер не зможе завдати шкоди компанії. Або якщо який-небудь клієнт підключить свій ноутбук, уражений вірусом, до мережі, пристрій буде негайно локалізовано та ізольовано. Це також стосується оновлень, політик та інших проблем безпеки й вірусів. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 18

Branch Cache Branch Cache – це технологія локального кешування даних, які зберігаються на віддалених серверах. За допомогою Branch Cache усі дані, завантажені з центральних ресурсів інтрамережі, буде збережено в локальному кеші філіалу. Це означає, що якщо який-небудь працівник філіалу завантажить дані з віддалених серверів, дані будуть локально кешуватися. Коли інший працівник надішле запит на ті самі дані, він отримає їх із локального кешу, і не треба буде завантажувати той самий файл із глобальної мережі знову. Branch Cache – це технологія, що пропонує економію інтернет-трафіку між філіалами. Вона також підвищує продуктивність мережних застосунків, покращуючи таким чином ефективність роботи працівників, які їх використовують.   Але найважливіше те, що ця технологія пропонує компанії дещо більше, ніж просто позитивний економічний ефект: вона також посилює лояльність працівників філіалів завдяки швидшому обміну даними. Що таке Branch Cache? Це однорангова мережа компанії Microsoft. Один працівник може завантажити файл із центрального офісу, а потім поділитися ним з іншими без використання інтернет-каналу. Інший приклад: після того як один працівник прочитав новини вранці, усі інші завантажують новини з його комп’ютера, а не з Інтернету. Якщо в офісі філіалу встановити сервер, економія буде суттєвою. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 19

Розподілені файлові сервери Технологія DFS (служби розподілених файлів) дає змогу розподіляти корпоративні дані між кількома серверами, забезпечуючи легкий доступ до файлів.   Користувачі застосовують уніфікований мережний ресурс, щоб отримати доступ до файлів, навіть якщо ці файли зберігаються на різних фізичних серверах. Навіть якщо фізичне розташування папки зміниться, це не вплине на доступність. Користувачі зможуть отримувати доступ до папки, як і раніше; вони не помітять, що місце розташування змінилося. Служби Distributed File Services полегшать роботу з мережними ресурсами всередині компанії. Цього можна досягти завдяки доступу до корпоративних файлів за допомогою уніфікованих адрес: на пошук відповідних відомостей витрачатиметься менше часу. Крім того, уніфіковані адреси зберігаються навіть у разі міграції даних на інші сервери. Якщо в компанії є філіали, розташовані в різних місцях, ця технологія покращить продуктивність регіональних працівників і допоможе уникнути проблем, пов’язаних із часовими поясами. Дані будуть доступні будь-коли, незалежно від регіону, у якому перебуває працівник. Ця технологія також дуже сприяє безпеці даних. Це гарантує, що до опублікованих відомостей буде дозволено тільки авторизований доступ. Служби Distributed File Services для сервера Windows Server 2008 R2 – це технологія, яка скопіює всі відомості, що стосуються роботи компанії, в усі корпоративні філіали. Таким чином, не буде обмежень, спричинених часовими поясами. Навіть якщо один сервер вийде з ладу, відомості не буде втрачено. Крім того, користувачам не доведеться пам’ятати безліч шляхів файлів і місця, де вони зберігають файли, які терміново потрібні. Для доступу використовуватиметься одна адреса. Звичайно, її запам’ятає кожен. Не хвилюйтеся щодо безпеки. Вона вбудована. Нікому не буде надано неавторизований доступ, навіть у віддалених регіонах, де це не можна відстежити. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 20

Кластер високого рівня доступності Кластер високого рівня доступності – це група незалежних серверів, якими керує Windows Server таким чином, щоб вони працювали разом. Це підвищує доступність служб і застосунків. Якщо один сервер вийде з ладу, ресурси буде перерозподілено, а робоче навантаження перенесено на інші сервери кластера. Кластери високого рівня доступності можна використовувати, щоб забезпечити для користувачів практично безперервний доступ до серверних ресурсів. Створення кластера, що безвідмовно працює на базі сервера Windows Server 2008 R2, – це рішення для безперервної роботи, навіть у разі відмови обладнання. Технологія полегшує роботу компанії, оскільки операції виконуються надійніше. Це гарантує відсутність простоїв через системні помилки або відмови обладнання. Отже, підтримується безперервний грошовий потік і підвищуються корпоративні доходи. Кластер може переключати користувачів з одного сервера на інший. Наприклад, ніхто не помітить, що один із серверів перестав працювати, а ІТ-відділ швидко й ефективно вирішить проблему. Як наслідок, не буде простоїв і робота триватиме.   Завдяки надійному кластеру ІТ-відділ зможе забезпечити майже 100-відсоткову доступність важливих застосунків. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 21

Веб-сервер Веб-сервер підтримує доступ користувачів до відомостей, зберігає та надає дані, які зазвичай упорядковані у вигляді веб-сторінок, обробляє запити клієнтів і підтримує виконання веб-застосунків і веб-служб. Функціональність веб-сервера зменшить вартість зовнішніх корпоративних ресурсів, що забезпечують підтримку. Він дасть змогу презентувати компанію в Інтернеті з мінімальними витратами. Використання веб-сервера також допоможе ефективно розгорнути потрібні веб-сайти, опублікувати нові відомості та проаналізувати статистику відвідувачів сайту. Це полегшить ефективний маркетинг у компанії. Завдяки веб-серверу можна безпечно та надійно вирішити будь-яке завдання, що передбачає використання даних, при цьому дані залишаються захищеними всередині компанії. Функціональність веб-сервера дає змогу зекономити на вартості хостингу, яку зазвичай сплачують стороннім компаніям. ІТ-відділ завжди зможе напевно сказати, скільки людей відвідують корпоративний веб-сайт.   Найважливіше те, що ви можете використовувати внутрішні дані компанії та не боятися, що їх зберігає третя особа. Вони залишатимуться всередині компанії та будуть у безпеці.   А якщо знадобиться розробити щось нове, це можна здійснити за допомогою внутрішніх ресурсів, що значно дешевше. Для керівників IT-відділів Для підприємців Для користувачів

Слайд 22

© Корпорація Microsoft (Microsoft Corporation), 2012. Усі права захищено. Microsoft, Windows, Windows Vista та інші назви продуктів можуть бути зареєстрованими торговельними марками й/або торговельними марками у США та/або інших країнах. Інформація, надана в цій презентації, призначена лише для інформаційних цілей і відображає позицію корпорації Microsoft у день демонстрації презентації. Оскільки корпорація Microsoft має реагувати на зміни ринкових умов, вона не несе зобов’язань щодо гарантій і не гарантує актуальність будь-якої інформації, наданої в цій презентації, після дати її демонстрації. КОРПОРАЦІЯ MICROSOFT НЕ НАДАЄ ЖОДНИХ ГАРАНТІЙ, ЯВНИХ ЧИ НЕЯВНИХ, ЩОДО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА МІСТИТЬСЯ В ЦЬОМУ ДОКУМЕНТІ. © Корпорація Microsoft (Microsoft Corporation), 2010. Усі права захищено. Microsoft, Windows, Windows Vista та інші назви продуктів можуть бути зареєстрованими торговельними марками й/або торговельними марками у США та/або інших країнах. Інформація, надана в цій презентації, призначена лише для інформаційних цілей і відображає позицію корпорації Microsoft у день демонстрації презентації. Оскільки корпорація Microsoft має реагувати на зміни ринкових умов, вона не несе зобов’язань щодо гарантій і не гарантує актуальність будь-якої інформації, наданої в цій презентації, після дати її демонстрації. КОРПОРАЦІЯ MICROSOFT НЕ НАДАЄ ЖОДНИХ ГАРАНТІЙ, ЯВНИХ ЧИ НЕЯВНИХ, ЩОДО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА МІСТИТЬСЯ В ЦЬОМУ ДОКУМЕНТІ.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова