X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Каліграфічні хвилинки ( за творами О. Олеся). І-Х.

Завантажити презентацію

Каліграфічні хвилинки ( за творами О. Олеся). І-Х.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

(за творами Олександра Олеся) Презентацію підготувала вчитель – методист Скандинавської гімназії м. Києва Біляченко Ольга Василівна за матеріалами Ясенчук Людмили Іванівни

Слайд 2

І І і і л і в і ц і г і р О с е л я І , в а р т у ю ч и н а с к е л і , Г о р д о в і т е р в і д м о в л я : «Ц і ф о р т е ц і і о с е л і Г і р я с н о г о к о р о л я ».

Слайд 3

Слайд 4

Чи були ви в Кримських горах? Що цікавого зустрічали? Яке слово вжите в неповній (скороченій) формі? Доберіть синоніми до нього. Назвіть висловлювання в переносному значенні.

Слайд 5

Ї Ї ї ї ї х ї х Ї х п о є с о н я ч н е п р о м і н н я , Г о д у є ч и с т а п а х о щ п і л ь . В г л и б и н а х с е р ц я ї х к о р і н н я : Т о р к н е ш к в і т к и , а в с е р ц і б і л ь .

Слайд 6

Слайд 7

Як розумієте слова «їх поє сонячне проміння»? Знайдіть слова, правопис яких слід пояснити. Поясніть правопис цих слів. Знайдіть займенники. До якої особи вони належать? Доберіть синоніми до слова торкнеш. Поясніть вживання коми в реченнях.

Слайд 8

Й й й а й і й м Р а й д у г а Р а й д у г а з н е б а з л е т і л а , Р а й д у г а в п а л а н а з е м л ю , Б а р в а м и в к р и л а д о л и н у . Н і ж н о ї ї о б і й м а є .

Слайд 9

Слайд 10

Чи спостерігали ви за цим явищем природи? Який настрій воно дарує? Які кольори у неї? Назвіть синонім до цього слова. Знайдіть слова з ненаголошеними голосними. Поясніть їх правопис. Знайдіть займенники. Провідміняйте його.

Слайд 11

Л Л л л л л і с л ь о С л ь о з и Л і т а є р а д і с т ь , щ а с т я с в і т и т ь , Д з в е н я т ь п т а ш к и в с а д а х р я с н и х , С м і ю т ь с я з н о в у т р а в и , к в і т и ... А с л ь о з и щ е т р е м т я т ь н а н и х .

Слайд 12

Слайд 13

Який настрій викликають ці рядки? Назвіть слова, вжиті в переносному значенні. Знайдіть слова, правопис яких потрібно пояснити. Поясніть вживання розділових знаків.

Слайд 14

М м м м а м т Т р е м т и т ь М а л е н ь к а д і в ч и н к а н а л і ж к у В р о ж е в и х с н а х щ а с л и в о с п и т ь , Б л а к и т н и й п р о м і н ь в п а в н а н і ж к у І , т и х о с я ю ч и , т р е м т и т ь .

Слайд 15

Слайд 16

З яким «забарвленням» голосу слід читати ці рядки? Чи є в цих рядках вислови, вжиті в переносному значенні? Доберіть перевірне слово, щоб правильно написати слово тремтить. Знайдіть у тексті прислівники. Доберіть антоніми до них.

Слайд 17

Н Н н н н а и н н е н і Н і ж к и Н а Р і з д в о г о р и т ь я л и н к а , С в і ч е ч к и б л и щ а т ь ... Д і т и б і г а ю т ь к р у г н е ї , Н і ж к и т у п о т я т ь .

Слайд 18

Слайд 19

Коли приходить Різдво? Чим незвичайне це свято? Поясніть вживання розділового знака ... в кінці 1-го речення. Яке із слів цього вірша можна використати в ролі іншої частини мови? круг Як ви поясните вислів ніжки тупотять?

Слайд 20

К К к к к в н к а Б а р в і н о к К в і т и с я ю т ь і р а д і ю т ь , К в і т и м и ю т ь с я р о с о ю , Х о ч у т ь х в и л ю з а к в і т ч а т и І б а р в і н к а м и о б в и т ь .

Слайд 21

Слайд 22

Як ви розумієте вислів квіти миються росою? Знайдіть дієслова. До якої дієвідміни вони належать? Що ви знаєте про барвінок? Коли він цвіте? Продовжіть ряд слів: сяють, радіють, ....

Слайд 23

С С с с с к с о с т . С о н е ч к о С к о р о с о н е ч к о п р и г р і є , П о т е ч у т ь с т р у м к и , Т е м н и й г а й з а з е л е н і є , З а ц в і т у т ь к в і т к и .

Слайд 24

Слайд 25

Про яку пору року йдеться у вірші? Як поступово наближається весна? Які слова на це вказують? Назвіть слова з ненаголошеними голосними. Доберіть перевірні слова. Доберіть синоніми до слова потечуть.

Слайд 26

У У у у г у у м Г у р т о м У л і с а х , л і с а х з е л е н и х М и с п о ч и н е м о г у р т о м П і д с т о л і т н ь о ю в е р б о ю , Щ о с х и л и л а с ь н а д с т р у м к о м .

Слайд 27

Слайд 28

Яку картину ви уявили собі, прочитавши ці рядки? Доберіть синоніми до слова гуртом. Назвіть слова з ненаголошеними голосними. Доберіть перевірні слова. Поясніть вживання розділових знаків. В якому значенні вжито слово столітньою…?

Слайд 29

Х Х х х х о и х і х К р и х о т к а Х о л о д н а о с і н ь л и с т з р и в а є , Щ о б м ' я к ш е н а д а л о с ь с н і г а м ; А к р и х о т к а в е с н у в і т а є , В в і с н і в с м і х а ю ч и с ь к в і т к а м .

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Яку картину ви уявили собі, читаючи ці рядки? Доберіть синоніми до слова крихотка. Слово крихотка - вжито автором у своїй формі. А як потрібно правильно його написати? Доберіть антоніми до слів холодна, м'якше. Чи є тут рядки, вжиті в переносному значенні?

Слайд 33

Шаблон: Писаревська Т. І. Хвилинка каліграфії, Ясенчук Людмила Іванівна, учитель початкових класів.  Форум педагогічних ідей «УРОК»

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова