X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дефіс у прислівниках. Написання прислівників разом і окремо

Завантажити презентацію

Дефіс у прислівниках. Написання прислівників разом і окремо

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тема: Правопис прислівників. Дефіс у прислівниках. Написання прислівників разом і окремо

Слайд 2

Мета: Навчальна 1 ознайомитися з правилами написання прислівників через дефіс, разом і окремо 2 домогтися практичного засвоєння цих правил; 3 знаходити вивчені орфограми і пояснювати їх за допомогою правил, правильно писати слова з вивченими орфограмами; 4 знаходити приклади на вивчені правила; 5 узагальнювати й систематизувати вивчені відомості про прислівник, його граматичні й морфологічні ознаки, лексичне значення, правопис, синтаксичну роль;

Слайд 3

Розвиваюча формувати навички самостійної роботи та роботи в групах формувати навички практичного застосування теоретичних знань, правильного використання в усному й писемному мовленні; сприяти розвиткові логічного мислення учнів, збагаченню їх лексичного запасу;

Слайд 4

1.1. Розминка. Ігрова технологія «Ти - мені, я – тобі» Допишіть можливі прислівники, що відповідають на питання. Учень висловлюється (як?)... Діти слухають учителя (як?)... Виконувати завдання (як?)... Вставати (коли?)… На уроках працюють (коли?)... Піти (куди?)...

Слайд 5

Повторюємо фразеологізми Несподівано Ніколи Легко Давно Щиро

Слайд 6

Дібрати синоніми Сміливо Спершу Напрочуд Рясний

Слайд 7

1 група

Слайд 8

Прислівники з префіксом по- потрібно відрізняти від однозвучних прикметників і займенників із прийменником по. Порівняйте:

Слайд 9

2 група

Слайд 10

2 група

Слайд 11

Треба розрізняти прислівники, які пишемо разом, та однозвучні з ними іменники з прийменниками, від яких їх утворено. Порівняйте:

Слайд 12

3 група

Слайд 13

3 група

Слайд 14

Запам’ятай ! Будь-що-будь, віч-на-віч, всього-на-всього, де-не-де, як-не-як, коли-не-коли, пліч-о-пліч , хоч-не-хоч, з року в рік , день у день .

Слайд 15

Скласти речення з поданими словами, пояснивши їх написання: I варіант — по-вовчому, по вовчому; напам'ять - на пам'ять II варіант — по-вашому, по вашому; в останнє, востаннє. ІІІ варіант — по-перше, по перше, згори, з гори;

Слайд 16

Перевіряємо цифровий диктант            

Слайд 17

На\в\почіпки, на\пам’ять, в\далечині, по\київськи, ні\нагріш, в\тридорога, з\ранку, в\нагороду, на\ніщо, по\іншому, де\небудь, за\видна, в\затишку, якне\як, в\заперті, на\весні, в\низу, до\вподоби, в\цілому, хтозна\звідки, у\восьме, до\діла, що\найкраще Розподільний акродиктант

Слайд 18

Гра «Пригадай прислів'я». Закінчити прислів'я, обґрунтувати написання прислівників. Готуй сани влітку, а ... Спершу робота, а ... Скрізь добре, а ... Всього буває ... ... і горобець багатий. Бережи одежу знову, а ...

Слайд 19

Домашнє завдання 1 група – скласти діалог на лінгвістичну тему «Я знаю прислівник»; 2 група – виписати із творів художньої літератури 5 речень із прислівниками, зробити їх морфологічний розбір. Завдання диференційоване:

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Українська мова