X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
“Захар Беркут”

Завантажити презентацію

“Захар Беркут”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Літературний диктант До якого літературного жанру належить твір І.Франка “Захар Беркут”? Події у творі “Захар Беркут” відбуваються... Хто і кому говорить: “У мене пута на руках, а в тебе – на душі”. Кому з героїв належить висловлювання: ”Ні, ні... Не буде того. Я не піду дальше! Я не стану зрадницею свого краю!” За допомогою якого предмета Мирослава могла вільно пересуватися у ворожому таборі? Який художній засіб використав Іван Франко у фразі: “Русь була роз'єднана і роздерта внутрішніми міжусобицями”?

Слайд 3

7. Що придумала Мирослава для боротьби з монголами? 8. Хто з героїв говорить: “Раз умирати кождому, але славно умирати – се не кождому лучається” 9. Лелека – птах, котрий крізь усі перешкоди повертається до рідної домівки,- символічний образ... 10. Кому з героїв твору належать слова: “...Погинемо без бою, без слави, мов коти, кинені у ставок!” 11. Чий це портрет: “...мужчина величезного росту й геркулесової будови тіла, з лицем темно-оливкової барви, одітий у шкіру степового тигра...”? 12. У повісті вживаються слова: стрій (одяг ), плай ( гір-ська стежка ), скиміти ( щеміти ) та ін. Це...

Слайд 4

Відповіді: Історична повість Карпати Максим – Тугареві Вовку Мирослава Перстень Метафора Метавки Захар Беркут Мирослава Бурунда Бурунда Діалектизми

Слайд 5

Тема. Іван Франко “Захар Беркут”. Порівняльна характеристика образів Захара Беркута і Тугара Вовка

Слайд 6

Мета: охарактеризувати образи Захара Беркута і Тугара Вовка, добираючи відповідні цитати, фактичний матеріал з твору; розвивати навички характеристики літературного героя, уміння грамотно висловлювати власні думки, творчо мислити, робити відповідні висновки; виховувати почуття обов'язку,відданості своєму народові, любов до вітчизни, рідного народу., прищеплювати інтерес до наслідків власної праці.

Слайд 7

...Доки будете жити в громадськім порядку, дружно держатися купи, незламно стояти всі за одного, а один за всіх, доти ніяка ворожа сила не побідить вас. Іван Франко Життя лиш доти має вартість, доки чоловік може помагати іншим. Іван Франко

Слайд 8

Проблемне питання !!! Від чого залежить вибір шляху людиною у вирішальній ситуації?

Слайд 9

Порівняльна характеристика образів (алгоритм) Авторська характеристика Аналіз вчинків героїв Взаємини героїв і громади Душа, думки, погляди героїв Висновок: спільне та відмінне в образах (діаграма Вена)

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Алгоритм складання сенкану: Один іменник – назва поняття. Два прикметники – описання поняття. Три дієслова – визначення дії. Фраза з чотирьох слів, що виражає відношення до теми. Одне слово (синонім до теми), у якому віджображено зміст чи сформульовано висновок.

Слайд 13

Проблемне питання !!! Від чого залежить вибір шляху людиною у вирішальній ситуації?

Слайд 14

Домашнє завдання. Підготуватися до написання твору на одну з тем: скласти план, дібрати відповідні цитати. Т е м и творів: “Чого навчає мене Захар Беркут прикладом свого життя” “Про що я хотів би поговорити з...(Захаром Беркутом, Максимом, Тугаром Вовком, Мирославою)” “Уроки нашої історії” (за повістю І. Франка “Захар Беркут”)

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська література