X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
В. Сосюра «Любіть Україну»

Завантажити презентацію

В. Сосюра «Любіть Україну»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Урок української літератури у 8 класі В. Сосюра «Любіть Україну» Учитель Куроп”ятник І.В.

Слайд 2

Епіграф уроку Наша славна Україна, Наше щастя і наш рай, Чи на світі є країна Ще миліша за наш край? І в щасливі, й злі години Ми для неї живемо. На Вкраїні й для Вкраїни Будем жити й помремо. В. Самійленко

Слайд 3

Перевірка домашнього завдання. Літературна гра «Вірю – не вірю» Ти віриш, що В.Сосюра народився на Донеччині? Ти віриш, що творчість В. Сосюри обмежується тільки ліричними віршами? Ти віриш, що батько майбутнього поета був і креслярем, і вчителем, і шахтарем, навіть селянським адвокатом? Ти віриш, що Володимир Сосюра перебував у Гуляйполі у війську Нестора Махна? Ти віриш, що В.Сосюра у роки громадянської війни був засуджений до страти? Ти віриш, що перша збірка поета мала назву «На крилах пісень»? Ти віриш, що В.Сосюра навчався у Київському інституті народної освіти? Ти віриш, що у роки Другої світової війни поет був в евакуації в Башкірії? Ти віриш, що В.Сосюра був удостоєний Державної премії України імені Т.Шевченка?

Слайд 4

Відеокліп «Любіть Україну»

Слайд 5

Мета, завдання уроку: ознайомитися із творчістю В.Сосюри; розкрити головну думку поезії «Любіть Україну»; визначити ідейно-художній зміст та особливості ліричного твору; формувати навички виразного читання; розвивати вміння грамотно висловлювати свої думки, спостереження, робити висновки, узагальнювати навчальний матеріал; виховувати почуття пошани до рідної України, її культури.

Слайд 6

Очікувані результати уроку

Слайд 7

Життя, обпалене війною Історія написання вірша

Слайд 8

Словникова скарбничка Купина – у біблійній міфології - кущ, який горить і якимсь чудом не згорає; зойки – крики; пурпуровий – темно – червоний; канонади – гучні звуки від пострілів; багнети – ножі на рушницях.

Слайд 9

Юні літературознавці 1-ша група досліджує тему, ідею, основну думку твору, його жанр. 2-га група аналізує художні особливості твору. 3-тя група визначає віршований розмір вірша.

Слайд 10

Кмітливі та допитливі До кого звертається В.Сосюра у вірші? Як можна довести свою любов до України? Чому важливий зв'язок кожної людини з Батьківщиною? Яке майбутнє очікує нашу Україну?

Слайд 11

Малюємо Україну 1-ша група – словесне малювання образу України з використанням художніх засобів із вірша; 2-га група – складання сенкану до образу України; 3-тя група – виконання та захист колажу «Україна очима В.Сосюри».

Слайд 12

Юні поети Гра «Знайди слово» Володимир Сосюра Любити Вітчизну, любити завжди Любити Вітчизну, любити ... , поля її росні, зелені ... і їй не жаліти за дні ... ні крові у битві, ні поту в ... . Любити Вітчизну, любити ... , і села її і її ... , і їй всі бажання, пориви й ... на світлій дорозі у світлі ... .

Слайд 13

“Мікрофон” Продовжіть речення: «Любити Україну – це ....»

Слайд 14

Самооцінювання Чого навчилися на уроці? Над чим треба працювати? Оцініть свою роботу на уроці.

Слайд 15

Домашнє завдання Вірш «Любіть Україну» вивчити напам’ять. * Скласти усний твір – роздум «У чому ж може виявлятися моя любов до Батьківщини?»

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська література