X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Одеса

Завантажити презентацію

Одеса

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Дитяча лірика Г.Могильницької. Учитель української мови та літератури Раухівської ЗОШ І - ІІІ ст. Кушнірчук О.С.

Слайд 3

Епіграф до уроку: Бути щасливим – це талант Як і бути поетом, художником, Добрим кухарем чи педагогом. Г.Могильницька

Слайд 4

Г.А.МОГИЛЬНИЦЬКА …І ЯКРАЗ НА ЖИТТЯ, НА ОДНЕНЬКЕ, КОРОТКЕ ЖИТТЯ – ЗАПІЗНИЛАСЯ ВОЛЯ…

Слайд 5

Дослідницька робота. І група – “біографи” : підготувати діалог про життя і творчість поетеси. ІІ група – “літературознавці” : визначити провідні мотиви Г.Могильницької.

Слайд 6

Г.А.Могильницька Бути щасливою – щодень дивуватися світові.

Слайд 7

ЗБІРОЧКА ДИТЯЧИХ ВІРШІВ ВІРШІ ЗАЙМАЛИ ГІДНЕ МІСЦЕ В АНТОЛОГІЧНОМУ ЗБІРНИКУ “ МІЙ РІДНИЙ КРАЙ” ( ВЕСЕЛКА: 1982 р.)

Слайд 8

Художні засоби Назви художніх засобів Роль художніх засобів Синя, невеличка, дрібної, лагідним, іскристім, самотні, бабусиних, пухнастий, плю- шеві епітети виразно описують предмет, поняття як птаха, як сонце, як звіря- та порівняння яскравіше змальовує предмет лагідний, синя, щоденно повтори звертає увагу очиці згрубілі слова напевне вставне слово виражає невпевненість

Слайд 9

Домашнє завдання I група. Написати твір- роздум “Що я відкрив для себе в поезії Г.Могильницької”. II група. Аналіз художніх засобів вірша “Спо- мин” і визначення їх ролі у творі.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська література