X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ДЕМОКРАТИЧНОМУ СУСПІЛЬСТВІ КРАЇНИ

Завантажити презентацію

ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ДЕМОКРАТИЧНОМУ СУСПІЛЬСТВІ КРАЇНИ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ДЕМОКРАТИЧНОМУ СУСПІЛЬСТВІ Проти діла соромного Виступає слово праве… Леся Українка Проблемне питання ЧИ Є ВЖЕ СЬОГОДНІ УКРАЇНСЬКІ ЗМІ “ЧЕТВЕРТОЮ ВЛАДОЮ” ?

Слайд 2

А н к е т а 1. Який із видів ЗМІ є для вас домінуючим? 2. Яку інформацію ви частіше за все отримуєте із ЗМІ: - політичну; - наукову ; - пізнавальну ; - розважальну 3 . Чи завжди довіряєте отриманій інформації? 4. Чи помічаєте ви помилки у ЗМІ? 5. Як ви до них ставитесь?

Слайд 3

РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТИ Домінуючим видом ЗМІ для мене є УЧНІ БАТЬКИ Інтернет 93% 35% Телебачення 5% 45% Газети 2% 18% Радіо - 2%

Слайд 4

Яку інформацію ви найчастіше отримуєте із ЗМІ? УЧНІ БАТЬКИ політичну 13% 43% наукову 11% 7% пізнавальну 36% 20% розважальну 40% 30% Чи завжди довіряєте отриманій інформації? так завжди 43% 32% ніколи 15% 21% залежить від ситуації 32% 47%

Слайд 5

ДІАГРАМИ

Слайд 6

КАРТИ

Слайд 7

Види ЗМІ Види ЗМІ Сильні сторони Слабкі сторони Газети Велика аудиторія Величезний вибір. Часті публікації. Коротке життя. Обмежені можливості друкування. Величезна кількість, важко розібратися. Журнали Висока вибірковість. Яскравий, якісний друк. Довге життя. Престижність. Великі фінансові витрати на видання. Тривалий процес підготовки до друку. Досить висока вартість. Радіо Висока мобільність. Дешевизна. Оперативно можна вносити поправки, коментарі. Висока вибірковість. Мало радіостанцій, що транслюють на всю країну. Коротке життя. Якість програм багатьох станцій низька. Втратило престиж. Телебачення Вихід на велику аудиторію. Малі витрати на одного глядача. Високий престиж. Висока мобільність. Можливість цілодобового мовлення. Можливість поєднання картинки, тексту, музики. Високі фінансові витрати. Коротке життя телерепортажів. Кількість і склад аудиторії не гарантовані. Якість багатьох програм низька. Велика кількість пропонованих каналів ускладнює пошук інформації. Інтернет Аудиторія – весь світ. Безмежні можливості пошуку і розміщення будь – якої інформації .Різноманітність джерел і думок. Багато недостовірної інформації. Складність пошуку у величезній кількості інформації. Вимагає особливих умінь пошуку.

Слайд 8

Функції ЗМІ Комунікативна Організаторська Ідеологічна Культурно-освітня Рекламно-довідкова Рекреативна Критики й контролю Оперативна

Слайд 9

РОЛЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ФОРМУВАННІ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ

Слайд 10

1. СОЦІАЛЬНІ ПРОЦЕСИ 2. ЕКОНОМІЧНІ ПРОЦЕСИ 3. ПОЛІТИЧНІ ПРОЦЕСИ 4. ДУХОВНІ, ІДЕОЛОГІЧНІ ПРОЦЕСИ

Слайд 11

НАЙБІЛЬШУ РОЛЬ

Слайд 12

МАЛЮНОК

Слайд 13

МАЛЮНОК

Слайд 14

моральний кодекс журналіста Обов’язок журналіста – пошук істини,забезпечення об’єктивності,всебічне висвітлення подій і проблем. Журналісти повинні сумлінно й чесно служити суспільству. Професійна чесність – це наріжний камінь, на якому ґрунтується довіра людей. Журналісти повинні бути неупередженими й сміливими під час збирання, викладу та коментування інформації. Журналісти, що дотримуються правил професійної етики, ставляться до джерел інформації, до героїв своїх репортажів і до колег як до людей, гідних поваги. Журналісти повинні бути незалежними від будь – яких інтересів, за винятком права громадськості бути інформованою. Будьте відповідальними перед своїми читачами, слухачами, глядачами й один перед одним. ВИТЯГ З Кодексу професійної етики товариства журналістів (21 вересня 1998 р.)

Слайд 15

Пам’ятник Г.Гонгадзе та журналістам, які загинули за свободу слова м.Київ

Слайд 16

Метод “Прес” Я вважаю, що... Тому, що ... Наприклад ... Отже, ... Чи можна вже сьогодні українські ЗМІ вважати “четвертою владою”?

Слайд 17

Домашнє завдання Написати твір-есе на тему: “ За яких умов українські ЗМІ можуть дійсно стати “ четвертою владою ” (високий рівень) Підготувати інформацію із ЗМІ про міжнаціональні конфлікти (достатній рівень)

Слайд 18

Таблиця оцінювання своєї роботи на уроці (кожен показник 0 – 1 – 2 бали) Показник Бали Актуальність теми для вас Корисність поданої в темі інформації Ваше уміння працювати самостійно Ваше уміння працювати в команді Ваше уміння знайти необхідну інформацію в тексті Ваше уміння висловлювати власну позицію

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Соціологія