X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури як засіб формування когнітивної компетенції школяра

Завантажити презентацію

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури як засіб формування когнітивної компетенції школяра

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури як засіб формування когнітивної компетенції школяра З досвіду роботи вчителя української мови та літератури Гуляйпільського колегіуму “Лідер” Макеєвої Оксани Володимирівни

Слайд 2

Педагогічна теорія – абстракція. Її практичне застосування – завжди високе мистецтво. І. Підласий Мало знати, потрібно й використовувати. Мало бажати, потрібно й робити. Й.Гете

Слайд 3

У ході роботи над науково-методичною проблемою маю на меті: формувати когнітивну компетенцію учнів; розвивати пізнавальну активність школярів, самостійність у навчанні, критичне мислення; задовольняти пізнавальні потреби вихованців у відповідності до їх нахилів, запитів, здібностей; прищеплювати учням любов до рідного слова.

Слайд 4

Наукові основи проблеми Проблемі когнітивної компетенції школярів присвячені дослідження відомих педагогів та методистів: І.Забродіної, Л.Арістова, Ю.Бабанського, Л.Виготського, І.Якиманської та інших. Серед вітчизняних дослідників: М.Ігнатенко, Л.Мар’яненко, М.Головань, Л.Лісіна. Питання впровадження ІКТ в навчально-виховний процес розглядали: М.Жалдак, В.Клочко, Ю.Рамський, М.Головань, Ю.Горшко та інші.

Слайд 5

Що ж таке компетенція? Компетенція – це сукупність взаємопов'язаних якостей особистості (знань, умінь, навичок, способів діяльності), які є заданими до відповідного кола предметів і процесів та необхідними для якісної продуктивної дії по відношенню до них. Освітня компетенція – рівень розвитку особистості, пов’язаний з якісним опануванням змісту освіти.

Слайд 6

Когнітивна компетенція Когнітивний – пізнавальний; той, що має відношення до пізнання. Когнітивна активність є однією з важливих рис учня, оскільки вона є основою розвитку самостійності, творчо-пізнавальної діяльності, розкриття нахилів і здібностей школярів.

Слайд 7

Як свідчить практика, розвитку пізнавальної активності, зокрема формування мотивів навчальної діяльності та інтересу до предмету, розвитку логічного мислення ефективно сприяє використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).

Слайд 8

Моделі використання ІКТ демонстрація комп'ютерної програми; тестування; використання комп'ютерного тренажера; при вивченні нового матеріалу – ілюстрація різноманітними наочними засобами, мотивація введення нового поняття, моделювання; при перевірці фронтальних самостійних робіт – швидкий контроль результатів; при виконанні вправ навчального характеру – складання схем, плану тексту, характеристики; відпрацювання певних умінь і навичок;

Слайд 9

Ознайомившись з науково-методичними дослідженнями, передовими технологіями, використовую правила-орієнтири, опорні схеми, конспекти на початкових етапах засвоєння умінь практичного застосування знань; завдання інтерпретуючого характеру; завдання на знаходження і виправлення помилок в текстах, вправах; вправи практичного прикладного змісту, виконання яких вимагає використання програмних засобів, завдяки чому розвивається мотиваційний компонент пізнавальної активності; вправи та завдання творчого характеру в процесі виконання яких розвивається логіка, критичне мислення, закріплюються основні знання і вміння.

Слайд 10

На уроках української літератури використовую власні презентації під час вивчення життя і творчості письменників

Слайд 11

Завдання дослідницького характеру

Слайд 12

Завдання творчого характеру

Слайд 13

Завдання творчого характеру

Слайд 14

Завдання узагальнюючого характеру

Слайд 15

Головне у будь-якій справі - результат

Слайд 16

Головне у будь-якій справі - результат

Слайд 17

Головне у будь-якій справі - результат

Слайд 18

Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення – найбільш благородний, шлях наслідування – найбільш легкий, шлях особистого досвіду – найбільш важкий. Конфуцій 2007-2008 н.р. – перемога у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу на кращу навчальну програму для використання в гуртках, групах, наукових секціях МАН (програма факультативу “Основи журналістики”). 2008-2009 н.р. – І місце в регіональному конкурсі “Якісний тест – шлях до якісної освіти” в номінації “Українська література” (розробка вступного, проміжного та підсумкового тестування для 9-го класу).

Слайд 19

Головне у будь-якій справі - результат З 2004 року у колегіумі працює факультатив “Основи журналістики”, члени якого започаткували вихід шкільної стінгазети “Шкільна родина”, яку у 2007 році реорганізували у шкільну малотиражку “Лідер”. Нині колишні члени редколегії – студенти факультету журналістики та філологічного факультету.

Слайд 20

Методична робота керівник районного і шкільного методичних об'єднань вчителів української мови та літератури; голова журі районних етапів літературних конкурів, предметної олімпіади з української мови та літератури, конкурсу знавців мови ім. П.Яцика; член обласного журі конкурсу «Вчитель року»; член обласної творчої групи «Риторика»; член районної творчої групи з апробації електронного педагогічного програмного засобу навчального призначення «Українська література, 7 клас» та «Українська мова, 7 клас».

Слайд 21

Щоб зробити у світі що-небудь гідне, не можна стояти на березі, тремтячи і думаючи про холодну воду і небезпеки, що підстерігають плавців. Треба стрибати у воду і випливати як вийде. Сідней Сміт Не бійтеся досконалості. Вам її не досягти. С. Далі

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Соціологія