X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Стан цивільного захисту Миколаївської області у 2006 році

Завантажити презентацію

Стан цивільного захисту Миколаївської області у 2006 році

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Стан цивільного захисту Миколаївської області у 2006 році Головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації

Слайд 2

Завдання та заходи у сфері цивільного захисту області на 2006 рік були визначені в Організаційно-методичних рекомендаціях МНС України від 21 грудня 2005 року № 01-11304/163 щодо планування та реалізації основних заходів і завдань з підготовки єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій (Цивільної оборони) України у 2006 році та у розпорядженні голови облдержадміністрації від 28.02.06 № 43-р “Про підвищення готовності органів управління та сил цивільного захисту (Цивільної оборони) області та основні завдання на 2006 рік”. Головним завданням у сфері діяльності з цивільного захисту Миколаївської області у 2006 році було забезпечення готовності до проведення ефективних заходів щодо захисту населення при виникненні надзвичайних ситуацій та можливих терористичних актів, а також забезпечення готовності переводу системи цивільного захисту з мирного часу на особливий період. Основні зусилля протягом 2006 року були направлені на здійснення завчасних попереджувальних заходів, адекватне реагування на надзвичайні ситуації, удосконалення процесів управління заходами цивільного захисту. Аналіз виконання завдань цивільного захисту у 2006 році

Слайд 3

Організація роботи обласної комісії ТЕБ та НС Для своєчасного прийняття рішень керівництвом області та вжиття превентивних заходів щодо покращення стану техногенно-екологічної безпеки протягом поточного року підготовлено і проведено 13 засідань обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при облдержадміністрації (12 планових та 1 позачергове, розглянуто 23 питання). Робота комісії протягом 2006 року була спрямована на вирішення наступних задач: - готовності сил та засобів до реагування, на несприятливі погодні умови; забезпечення безаварійного пропуску весняної повені, льодоходу та дощових паводків; - вжиття запобіжних заходів щодо недопущення загибелі людей на водних; - забезпечення достатнього рівня пожежної та техногенної безпеки об’єктів господарської діяльності, житлово-комунального господарства та лісів області; - забезпечення належного рівня техногенної безпеки потенційно-небезпечних підприємств і територій та стан їх аварійно-рятувального обслуговування; - вжиття заходів щодо запобігання забруднення поверхневих водойм господарсько-побутовими стоками, вжиття невідкладних заходів із недопущення виникненню надзвичайних ситуацій на об’єктах водопровідно-каналізаційного господарства; - забезпечення безпеки життєдіяльності населення в 30 км зоні ВП “Южно-Українська АЕС”. Краще вирішуються питання щодо реалізації протокольних рішень комісії в міськвиконкомах м. Миколаєва та м. Южноукраїнська, Арбузинською, Березнегуватською, Очаківською та Снігурівською райдержадміністраціями. На недостатньому рівні виконуються ці завдання у Кривоозерському, Єланецькому та Врадіївському районах.

Слайд 4

З метою визначення найбільш небезпечних об’єктів і територій на 2006 рік був складений паспорт ризику виникнення надзвичайних ситуацій області, розроблено і поступово реалізувався План першочергових заходів, спрямованих на ефективну реалізацію державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій. На виконання запобіжних заходів у 2006 році було сплановано виконання робіт на загальну суму 35 млн. 123 тис. грн. профінансовано та освоєно 27 млн. 928 тис. грн., (80%). У 2005 році було сплановано 13,4 млн. грн., профінансовано та освоєно 10 млн. 238,352 тис. грн. (76,5%): План заходів в цілому виконано, що сприяло зменшенню кількості виникненню надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру у порівнянні з 2005 роком (в 2005 році – 25, в 2006 –17) на 32%.

Слайд 5

Виконання Плану першочергових заходів по напрямках на зменшення скиду господарсько-промислових, побутових стоків до поверхневих водойм, забруднення підземних вод сплановано 9 млн. 879,7 тис. грн., профінансовано та освоєно 6 млн. 339,1 тис. грн., що складає 64,2% від спланованого; на удосконалення системи водопостачання сплановано 6 млн. 901,4 тис. грн., профінансовано та освоєно 4 млн. 859,1 тис. грн., що складає 70,4% від спланованого; на зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру сплановано 13 млн. 299,3 тис. грн., профінансовано та освоєно 13 млн. 269, 0 тис. грн., що складає 99,8% від спланованого; на попередження викидів сильнодіючих отруйних речовин сплановано 44,0 тис. грн., профінансовано та освоєно 364,8 тис. грн., що складає 100% від спланованого; на зниження наслідків зсувів сплановано 33,0 тис. грн., профінансовано та освоєно 166,8 тис. грн., що складає 100% від спланованого. на відновлення та підтримку сприятливого гідрологічного стану річок і водосховищ (протипаводкові заходи) сплановано 963,8 тис. грн., профінансовано та освоєно 1542,1 тис. грн., що складає 100% від спланованого; на поповнення місцевих та об’єктових матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій сплановано 3 млн.938,4 тис. грн., профінансовано та освоєно 1 млн. 387,2 тис. грн., що складає 35% від спланованого.

Слайд 6

Краще заходи виконувались в м. Миколаєві, Врадіївському та Новоодеському районах, ВАТ “Миколаївський глиноземний завод”, гірше – в м. Очаків, Кривоозерському та Очаківському районах.

Слайд 7

На сьогоднішній день в Миколаївській області знаходиться більше 11 тисяч суб'єктів господарської діяльності, з яких, за поданням головного управління, на комісії ТЕБ та НС при облдержадміністрації 412 визначено потенційно небезпечними. Під контролем головного управління для 363 з 412 об’єктів були розроблені паспорти безпеки та направлені на реєстрацію в державному реєстрі ПНО, для 244 потенційно небезпечних об’єктів складено плани локалізації і ліквідації аварійних ситуацій та аварій. Проведено ідентифікацію потенційно небезпечних об'єктів, 217 визначено об’єктами підвищеної небезпеки. Для забезпечення готовності до локалізації, ліквідації аварій та їх наслідків на 38 об'єктах підвищеної небезпеки складено декларації безпеки. Обов'язковому страхуванню цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підлягає 366 потенційно небезпечних об’єктів, на сьогоднішній день, за активною участю головного управління, застраховано 338.

Слайд 8

Потенційно небезпечні об’єкти, страхування цивільної відповідальності Краще робота була організована в м. Южноукраїнську, Доманівському, Вознесенському, Новобузькому та Снігурівському районах, гірше – у Врадіївському, Очаківському та Єланецькому районах.

Слайд 9

На протязі 2006 року для підтримання системи зв’язку та оповіщення у працездатному стані проведено: одна комплексна перевірка системи оповіщення з подачею всіх команд від МНС України; шість тренування з питань оповіщення з практичним запуском обласної системи оповіщення; - дванадцять перевірок працездатності обласної системи оповіщення з пункту управління головного управління; п’ятдесят два радіотренування в радіомережах МНС України з пункту управління головного управління; дванадцять перевірок системи оповіщення міст та районів; щорічне, щомісячне та щоденне експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури оповіщення у всіх містах та районах області; інвентаризація апаратури оповіщення у всіх містах та районах області. передача апаратури оповіщення на баланс райдержадміністрацій та в тимчасове користування міськвиконкому м. Миколаєва. Випадків виходу з ладу апаратури оповіщення та несанкціонованого її запуску не було. Стан системи оповіщення був розглянутий на нараді голови облдержадміністрації з головами райдержадміністрацій, міськими (міст обласного значення) головами 23.06.2006 р. Надані доручення по усуненню недоліків і вжиття заходів покращенню її стану. Обстежений стан міського та позаміського пунктів управління області і пунктів управління міських органів влади, їх оснащення засобами зв’язку. Краще робота проводилась у Арбузинському, Веселинівському, Вознесенському, Кривоозерському, Очаківському районах та м. Вознесенську, де ЗПУ готові до застосування за призначенням, гірше - в Баштанському, Снігурівському, Первомайському, Єланецькому та Миколаївському районах. СИСТЕМА ЗВ’ЯЗКУ ТА ОПОВІЩЕННЯ

Слайд 10

На 1.01.07 року з 894 населених пунктів 188 населених пункти не мають проводового радіомовлення. Протягом 2006 року проводове мовлення відновлено у 15 населених пунктах (Новоодеський район – 2, Арбузинський – 3, Казанківський – 3, Єланецький – 2, Вознесенський район – 2, Доманівський район – 1, Жовтневий район - 2). Краще положення справ по відновленню проводового мовлення в Арбузинському, Баштанському, Березанському, Березнегуватському, Врадіївському, Жовтневому, Снігурівському, Кривоозерському та Очаківському районах. Найнижчі показники мають Братський Веселинівський, Вознесенський, Доманівський, Єланецький, Казанківській, Миколаївський, Новобузький, Новоодеський та Первомайський райони.

Слайд 11

Станом на 01.01.07 року з 369 електросирен встановлених на території області працює лише 258 (70%), а 111 електросирен - непрацездатні. Відновлено працездатність 6 електросирен (м. Южноукраїнськ – 1, м. Очаків – 2, м. Вознесенськ – 1, Баштанський район – 1,Єланецький район – 1). Краще робота проводилась в м. Южноукраїнську, м. Очакові, Арбузинському та Снігурівському районах, гірше – в Доманівському, Єланецькому, Казанківському та Новобузькому та Первомайському районах.

Слайд 12

Заборгованість міст та районів за експлуатаційно-технічне обслуговування системи оповіщення перед МФ ВАТ „Укртелеком Найбільшу заборгованість мають: Первомайський р-н – 17368 грн., Врадіївський р-н – 15824 грн., Єланецький р-н – 14315 грн., Баштанський р-н – 13171 грн. Поточні розрахунки за обслуговування системи зв’язку та оповіщення і розрахунки за минулі роки за надані послуги проводяться, але не в повному обсязі. На даний час заборгованість складає 90229 грн., із них 16757 грн. Миколаївська ОДА.

Слайд 13

Аварійно-рятувальні служби На сьогоднішній день на території Миколаївської області функціонують: - аварійно-рятувальні підрозділи управління МНС України в Миколаївській області, які виконують завдання щодо ліквідації пожеж різної категорії (не допущено знищення вогнем 749 будівель, 96 одиниць техніки, матеріальних цінностей на суму понад 20млн. грн.); - в області існує 12 місцевих пожежних команд в 7-ми районах області при потребі понад 60. Не організована робота по створенню підрозділів місцевої пожежної охорони в Братському, Березнегуватському, Врадіївському, Миколаївському та Новоодеському районах); - Миколаївський воєнізований гірничорятувальний (аварійно-рятувальний) загін багатоцільового призначення (укладено договори на постійне обслуговування з 26 підприємствами, 83 об'єктами та 2-а територіями. Загін є єдиним на території області укомплектованим підрозділом. Договори на виконання аварійно-рятувальних робіт по територіальному принципу укладено тільки виконкомами міст Миколаєва та Вознесенська, протягом року здійснено 1735 виїздів); - комунальна аварійно-рятувальна служба м. Очаків, яка виконує функції рятування людей на воді.

Слайд 14

Відкоригований план евакуації населення області у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру в мирний час. Райдержадміністраціями та виконавчими комітетами міських рад, які входять до 30-км зони навколо ВП “Южно-Українська АЕС”, плани евакуації доповнені заходами у випадках проявів тероризму. Більшість міст та районів області відпрацювали плани транспортного забезпечення евакуаційних заходів у разі виникнення надзвичайних ситуацій. Краще робота щодо планування та організації евакозаходів проведена в містах Первомайську, Южноукраїнську, Вознесенському та Первомайському районах, гірше – в Єланецькому районі. Згідно окремого плану проведено тактико-спеціальні навчання з питань антитерористичної діяльності на територіях Вознесенського та Миколаївського районів, протягом яких були практично відпрацьовані елементи евакуації населення. У вересні 2006 року проведено спеціальне тренування органів виконавчої влади Доманівського району по організації евакуації населення при виникненні надзвичайної ситуації на ВП “Южно-Українська АЕС”.

Слайд 15

Стан готовності захисних споруд “Обмежено готові” (в %) Краще робота по підтриманню та приведенню захисних споруд до працездатного стану організована в м. Миколаєві, гірше - в Братському, Вознесенському, Єланецькому, Казанківському районах та місті Первомайську. Утримання захисних споруд цивільної оборони області. По результатам огляду – конкурсу на кращу захисну споруду цивільної оборони області кращою визначено захисну споруду цивільної оборони в ДП “Морський торгівельний порт” м. Миколаєва. В готовності не нижче „Обмежено готове” станом на 1 січня відповідного року знаходилося захисних споруд цивільної оборони: у 2006 році – 57%, у 2007 році – 52%.

Слайд 16

Стан готовності захисних споруд