X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В КРАЇНІ: ПОГЛЯД РІЗНИХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ. РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ.

Завантажити презентацію

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В КРАЇНІ: ПОГЛЯД РІЗНИХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ. РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ: ПОГЛЯД РІЗНИХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ. РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ. Саприкіна Марина, Центр “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності ”, 17 грудня 2008 р., Дніпропетровськ

Слайд 2

ПРОЕКТ «ISO 26000 – В РЕГІОНИ»

Слайд 3

ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТА: виявити рівень обізнаності представників різних організацій із сутністю, принципами, основними компонентами СВ опитано 99 респондентів:18 представників бізнес-організацій, 19 – органів державної влади, 15 – профспілок, 9 – організацій споживачів, 17 – громадських організацій, 21 – представників дослідницьких інституцій.

Слайд 4

ЗАВДАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ з’ясувати рівень обізнаності із СВ і ІSО 26000 чиї інтереси найбільш враховані в рамках партнерства, проблеми взаємовідносин між різними організаціями з просування СВ; Виявити шляхи для просування СВ і ІSО 26000 на регіональному і національному рівнях.

Слайд 5

РЕГІОНИ ДОСЛІДЖЕННЯ

Слайд 6

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ це відповідальність організації за вплив своїх рішень та діяльності (продукти, послуги, процеси) на суспільство і навколишнє середовище на основі прозорої і етичної поведінки організації, яка: допомагає сталому розвитку, здоров’ю та добробуту суспільства; зважає на очікування зацікавлених сторін; не суперечить відповідному законодавству та міжнародним нормам поведінки поширена в усій організації і практикується у відносинах організації (в рамках сфери свого впливу) Керівництво із соціальної відповідальності (ISO 26000), версія 4.2

Слайд 7

ISO 26000: ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПРАВА ЛЮДИНИ ТРУДОВІ ПРАКТИКИ НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ПРАКТИКИ ЧЕСНОГО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ/ДІЯЛЬНОСТІ ПИТАННЯ СПОЖИВАЧІВ СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК

Слайд 8

РОЗУМІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ відповідальність перед суспільством і дотримання/захист прав людини.

Слайд 9

РОЗУМІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ: ДНІПРОПЕТРОВСЬК соціальну політику своєї організації; основні функції своєї організації; відповідальність перед суспільством. організації ототожнюють поняття „соціальної відповідальності” із напрямками своєї діяльності. Впровадження таких компонентів як права людини, екологічні питання знаходиться на рівні середньому по вибірці. Впровадження інших компонентів – на рівні нижчому.

Слайд 10

ПРАКТИКА КСВ: ДНІПРОПЕТРОВСЬК права людини (захист прав співробітників, просвітницькі кампанії, надання юридичних послуг); організаційне управління (розробка і реалізація відповідних стратегій, розподілу повноважень та створенням соціальної інфраструктури); екологічні питання (створення комісій з цих питань; розробка стратегій і бізнес-планів для клієнтів; входження в світову мережу волонтерських таборів); трудові практики (дотримання трудового законодавства; проектів стажуванню молоді; створення центру кар’єри, взаємодія з підприємствами); питання споживачів (захист споживачів від небезпечних для здоров’я товарів; CRM і опитування клієнтів); практики чесного ведення діяльності (дотримання принципів діяльності організації і підтримки малого бізнесу); соціальне залучення і соціальний розвиток (розробка та реалізація соціальних проектів через встановлення шефства над будинком дитини; участь в заходах протидії палінню, наркоманії; підтримку хокею на траві).

Слайд 11

ПРОЕКТИ ІЗ КСВ стратегії ОАО „АрселорМиттал Кривой Рог” з питань екології, соціального захисту працівників підприємства, реалізації соціальних проектів; корпорація „Індустріальний Союз Донбасу” ініціювала підписання угоди про соціальне партнерство з Дніпродзержинською міською радою, за якою передбачена участь підприємств корпорації у благоустрої міста, відновлення системи житлово-комунального господарства та культурно-спортивної сфери. проекти екологічної безпеки та соціального розвитку проводять такі компанії як Київстар, Procter and Gambel, Євро Лізинг, Надра Банк та „Дитячий світ”, Інго тощо.

Слайд 12

ІSО 26000 – міжнародний стандарт із соціальної відповідальності

Слайд 13

ЗВІДКИ ОТРИМУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ участь у тренінгах, семінарах, форумах, „круглих столах” ; засоби масової інформації, в т.ч. Інтернет – ресурси; спеціальна література.

Слайд 14

ЧИ ДОСТАТНЬО НАЯВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Слайд 15

НЕ ВИСТАЧАЄ ІНФОРМАЦІЇ З ПИТАНЬ загальної інформації з питань соціальної відповідальності, інформації з питань організації навчання стосовно впровадження соціальної відповідальності; інформації з питань соціального захисту.

Слайд 16

ТРЕНІНГИ

Слайд 17

РІВЕНЬ РОЗВИТКУ КСВ В РЕГІОНІ

Слайд 18

ДНІПРОПЕТРОВЬК: ВРАХОВАНІ ІНТЕРЕСИ громадських організацій; бізнесу та органів державної влади; профспілок, дослідницьких інституцій; споживачів.

Слайд 19

ПРОБЛЕМИ СПІВПРАЦІ з органами державної влади; в середовищі самих громадських організацій (часткова конкуренція між собою, проблеми з бізнес-структурами); профспілки: не вистачає активної участі представників всіх зацікавлених сторін у реалізації розроблених програм. Проблеми спричинені наступними факторами: соціально-економічними (проблеми податкової сфери, розвиток тіньової економіки, корупція, низька якість послуг, які надають органи державної влади і невідповідність зусиль органів державної влади існуючим потребам); слабкістю комунікацій між усіма групами зацікавлених сторін, недостатністю досвіду; нерозумінням значенням соціальної відповідальності для майбутнього країни.

Слайд 20

ФОРМИ ДЛЯ ПОБУДОВИ ДІАЛОГУ в рамках створення і роботи робочих груп, в рамках діяльності комісій/рад при обласних державних адміністраціях, в рамках організації і проведенні круглих столів ”, форумів, робочих зустрічей тощо і не запропонували жодної іншої форми об’єднання обов’язкова участь представників облдержадміністрацій, проведення масштабної інформаційної кампанії, розробки і запровадження ефективного механізми виконання рішень, залучення до роботи людей, які мають досвід коаліційної діяльності.

Слайд 21

КОМПЕТЕНЦІЇ РОБОЧОЇ ГРУПИ підготовка і розгляд інформаційно-аналітичних матеріалів з питань розвитку соціальної відповідальності підготовка пропозицій до програм соціально-економічного розвитку, боротьби з корупцією, охорони навколишнього середовища, розвитку соціального партнерства; популяризація практик впровадження соціальної відповідальності; питання оцінки результативності впровадження політики соціальної відповідальності.

Слайд 22

СКЛАД РОБОЧОЇ ГРУПИ СК ТАС, Дніпро, Оранта, Агро-союз, Агростеп, Днепрометиз, завод ім..К.Лібнехта, Ново московський трубний завод, об’єднання роботодавців, коаліція громадських організацій; інші організації, які впроваджують політику соціальної відповідальності.

Слайд 23

РЕКОМЕНДАЦІЇ широка просвітницька кампанію: тренінги, семінари, круглі столи; інформаційна кампанія в ЗМІ, оскільки вони є найбільш використовуваним джерелом отримання інформації, продовження серії семінарів для ЗМІ із питань СВ; популяризація кращих практик шляхом запровадження національного і регіонального відзначення кращих організацій, які впроваджують стратегії соціальної відповідальності на рівні регіонів – рейтингування.

Слайд 24

РЕКОМЕНДАЦІЇ Побудова діалогу з усіма групами зацікавлених сторін можлива і в рамках створення робочих груп

Слайд 25

РЕКОМЕНДАЦІЇ Підтримка ідеї запровадження курсу „Корпоративна соціальна відповідальність” у навчальні плани Вузів країни - 72% опитаних. Центр розвиток корпоративної соціальної відповідальності започаткував створення мережі ВНЗів «Соціальна відповідальність в освіті» (об’єднати ВНЗ, які згодні започаткувати такі курси або навчальні години в рамках інших курсів)

Слайд 26

ДЯКУЮ! ЗАПИТАННЯ? Саприкіна Марина, Центр “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності”, 17 грудня 2008 р., Дніпропетровськ

Завантажити презентацію