X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Попередній звіт за результатами моніторингу політичної реклами у ЗМІ

Завантажити презентацію

Попередній звіт за результатами моніторингу політичної реклами у ЗМІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Попередній звіт за результатами моніторингу політичної реклами у ЗМІ Олександр Чекмишев, голова Комітету “Рівність можливостей”, керівник моніторингових проектів Асоціації “Спільний простір” Період: 20 серпня-23 вересня Київ 8 жовтня 2012

Слайд 2

Балога Іван Іванович Преса: мав рекламну площу в друкованих ЗМІ Закарпаття обсягом 19 738 др.зн. Зокрема, у газеті «Новини Закарпаття» - 14 467 др. зн. Вартість реклами 6 148,48 грн. (виходячи з редакційних розцінок); потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) - 7 378,17 грн. У газеті «Старий замок – Паланок» - 5 271 др.зн. Вартість реклами 1 185,98 грн. (виходячи з редакційних розцінок); потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) - 1 423,17 грн. Загальна вартість реклами, за звітній період 7 334,46 грн. (виходячи з редакційних розцінок); потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) – становила 8 801,35 грн. Телебачення: На телебаченні ЗОДТРК «Тиса-1» було зафіксовано ролики (25 сек.), обсяг за добу – 1 200 с. Вартість реклами у прайм-тайм - 1 635 ,00 грн. Потенціна вартість реклами за добу – 13 080,00 грн.. Потенційна вартість реклами за добу з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) – 15 696,00 грн. Округ №73

Слайд 3

Кандидат - Бахтеєва Тетяна Дмитрівна Преса: Було зафіксовано, що кандидат отримала 60 654 др.зн. в друкованих ЗМІ Донбасу. Зокрема, у газеті «Донецкие новости» - 24 210 др.зн. Вартість реклами 11 897,49 грн. (виходячи з редакційних розцінок); потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) - 14 276,98 грн. У газеті «Вечерний Донецьк» - 7 650 др.зн. Вартість реклами 2 666,57 грн. (виходячи з редакційних розцінок); потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) - 3 199,89 грн. У газеті «Донбасс» - 28 794 др.зн. Вартість реклами 14 397,00 грн. (виходячи з редакційних розцінок); потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) - 17 276,40 грн. Загальна вартість реклами по друкованим ЗМІ, що увійшли до вибірки, 28 961,06 грн. (виходячи з редакційних розцінок); потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) - 34 753,27 грн. Телебаченя: На ТРК «Донбасс» були зафіксовані ролики/привітання від кандидата різного хронометражу, загальним обсягом за звітній період - 240 120 с. Вартість реклами в прайм-тайм - 214 408,50 грн.. Потенційна вартість реклами за добу – 1 029 160,80 грн. Потенційна вартість реклами за добу з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) – 1 234 992,96 грн. На ДОТРК також були зафіксовані ролики/привітання від кандидата різного хронометражу, загальним обсягом за звітній період – 26 390 с. Вартість реклами в прайм-тайм - 53 118,00 грн.. Потенційна вартість реклами за добу – 247 884,00 грн. Потенційна вартість реклами за добу з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) – 297 460,80 грн. Загальна вартість реклами за звітній період по ТБ, що увійшли до вибірки, в прайм-тайм – 267 526,50 грн. Потенційна вартість реклами за звітній період – 1 277 044,80 грн. Потенційна вартість реклами з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) – 1 532 453,76 грн. Округ №42

Слайд 4

Округ №222 Кандидат - Назарова Рена Рафіківна Преса: За звітній період по кандидату Р.Назарова було зафіксовано 8 000 др.зн. в друкованих ЗМІ. Зокрема, у газеті «Сегодня» - 3 500 др.зн. Вартість реклами 20 625,00 грн. (виходячи з редакційних розцінок); потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) - 24 750,00 грн. Зокрема, у газеті «Факты и комментарии» - 4 500 др.зн. Вартість реклами 10 250,00 грн. (виходячи з редакційних розцінок); потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» (1,2) – 12 300,00 грн. Загальна вартість реклами, за звітній період 30 875,00 грн. (виходячи з редакційних розцінок); потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» - 37050,00 грн. Кандидат - Луцький Максим Георгійович Телебачення: За звітній період по кандидату М.Луцький було зафіксовано 2 400 с. на телеканалі «Перший Національний». Вартість реклами, виходячи з обсягу 158 256,00 грн.; потенційна вартість з урахуванням коефіцієнту «політичної джинси» - 189 907,20 грн. Але була зроблена заява каналу, що за показ фільму про М.Луцького не було отримано коштів - http://www.pravda.com.ua/news/2012/09/4/6972046/

Слайд 5

Загальна вартість реклами за звітній період суб’єктів моніторингу у друкованих ЗМІ (Донецька, Ужгорода та Києва) - 67170,52 грн. Загальна вартість реклами суб’єктів по друкованим ЗМІ з урахуванням коефіцієнта "політичної джинси» (1,2) - 80 604,624 грн. Загальна вартість реклами за звітній період суб’єктів моніторингу на ТБ (Донецька, Ужгорода та Києва) - 1 448 380,80. Загальна вартість реклами суб’єктів на ТБ з урахуванням коефіцієнта "політичної джинси» (1,2) - 1 738 056,96 грн.

Слайд 6

Іван Балога

Слайд 7

Тетяна Бахтєєва

Слайд 8

Рена Назарова

Слайд 9

Максим Луцький

Слайд 10

Слайд 11

Дякую за увагу! Детальніша інформація на сайті “Український монітор” – ласкаво просимо: www.prostir-monitor.org Олександр Чекмишев +38 050 330 68 13 chekmyshev@yahoo.com

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Соціологія