X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Менеджмент США

Завантажити презентацію

Менеджмент США

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Менеджмент США 1. Особливості менеджменту США. 2. Менеджмент американських транснаціональних компаній. 3.Сучасний стан американського менеджменту.

Слайд 2

1. Особливості менеджменту США. індивідуальний підхід і система індивідуального заохочення; менеджмент на основі чітко розроблених систем і правил (широке застосування технологій управління, розроблених в університетах); створення та розвиток наукових шкіл управління;

Слайд 3

глобальне мислення. широке використання інформаційних ресурсів (консалтингові фірми); сувора система субординації; принцип "передової демократії";

Слайд 4

2. Менеджмент американських транснаціональних компаній. Ефективність виробничої і комерційної діяльності американських транснаціональних компаній (ТНК), що займають за кількістю перше місце серед десяти найбільших міжнародних компаній, базується на перевагах оптимального місця розташування їхніх підприємств на всіх континентах нашої планети, на багатих природних ресурсах і досвіді міжнародного менеджменту.

Слайд 5

Виділяють наступні цілі організації закордонних філій американськими ТНК: розширення ринків збуту; збільшення обсягів експорту; забезпечення сировинними матеріалами; придбання унікальних технологій; підвищення ефективності функціонування;

Слайд 6

Американські менеджери класифікують обсяг і якість переданої технології таким чином: високий рівень переданої технології, коли технологічний розрив між країною яка передає технологію та приймаючої її компаніями перевищує 10 років; середній рівень переданої технології, коли технологічна відсталість фірм приймаючої країни від передавальної технологію корпорації не перевищує 10 років; мінімальний обсяг переданої технології, коли фірми приймаючої країни знаходяться приблизно на одному технологічному рівні з закордонним філією американської корпорації;

Слайд 7

Швидше і з меншими витратами закордонні філії американських ТНК розвивають свою діяльність у країнах, які прагнуть лібералізувати свої правові норми щодо закордонних інвестицій у відповідності з міжнародними концепціями, що базуються на наступних принципах: надання іноземним компаніям юридичного права вільних інвестицій в економіку приймаючої країни; національний режим для іноземних інвесторів, що передбачає рівність правових умов функціонування іноземних та місцевих фірм на території приймаючої держави;

Слайд 8

режим найбільшого сприяння, що означає, що уряд приймаючої країни не надає будь-яких переваг інвесторам з інших країн; узгоджені заходи щодо захисту іноземних інвестицій і правила вирішення виникаючих розбіжностей, що складають основу відносин між іноземними інвесторами та урядом приймаючої країни.

Слайд 9

Сучасний американський менеджмент в такому вигляді, який склався в даний час, базується на трьох історичних передумовах 1. Наявність ринку. 2. Індустріальний спосіб організації виробництва. 3. Корпорація як основна форма підприємництва. 3.Сучасний стан американського менеджменту.

Слайд 10

Американські вчені продовжують ставити і розробляти реальні проблеми менеджменту. Американська практика підбору керівних працівників робить головний акцент на гарні організаторські здібності, а не на знання фахівця.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Соціологія